Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:42

mistery schreef:
Misschien een keer een spuit/snuif/rook meeting? :Y)

Waar slaat dit op? We delen onze ervaringen met elkaar.. daar gaat dit topic ook over (zie titel).
Ten eerste zou ik spuiten en snuiven niet durven, heb toen ik 1x coke en 1x speed het in mijn drinken gedaan.
Als je hier niet normaal kunt/wilt reageren, reageer dan gewoon niet! ;) Bedankt!

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:44

Moelie schreef:
mistery schreef:
Misschien een keer een spuit/snuif/rook meeting? :Y)

Waar slaat dit op? We delen onze ervaringen met elkaar.. daar gaat dit topic ook over (zie titel).
Ten eerste zou ik spuiten en snuiven niet durven, heb toen ik 1x coke en 1x speed het in mijn drinken gedaan.
Als je hier niet normaal kunt/wilt reageren, reageer dan gewoon niet! ;) Bedankt!

Nou ja, dit is toch grappig?
Ik ben van de partij hoor!

*gaat op zoek naar wat schone naalden*

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:46

Yeyo schreef:
@_Noraly, ik verklaar nog liever ten overstaan van het ganserland dat ik een hele grote miet ben, dan dat ik zo'n capsule zou nemen. Bizárrrrr.......

ja, ik kan er ook niet bij. Maar heb het mensen wil zien doen :j

Yeyo

Re: Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:47

Heel bizar, nou dan maar niet stoer, ben blij dat ik die leeftijd vér voorbij ben! Nu is het de strijd met de buren, wie de grootste auto heeft en het meest verdient :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:48

Hahaha yeyo.

Moelie die stof heet MCCP schiet me net te binnen.. die pillen moet je dus niet hebben.
Vroeger waren het de MDMA pillen, nu heb je MDMA met combi MCCP, of alleen MCCP pillen.
En nee ik ben geen uber junk, maar wilde wel weten waarmee ik begon ;)

Trouwens moelie had je nog wel drinken over na het toevoegen van je drugs?!
in cola enzo gaat dat ontzettend schuimen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:49

Ook een keer een jongen die ik vd kroeg ken, wou graag een keer coke proberen maar wou het niet snuiven. Hij draaide het in een vloeitje en slikte het zo in! Dat zou ik echt nooit doen, gaat je hele maagwand van kapot en stel je voor hij gaat kapot voordat ie in je maag zit :?

Nou denk niet dat diegene het grappig bedoelde.. Gezien wij hier ook meerdere banketstaaf reacties hebben gekregen waardoor dit topic er niet gezelliger op werd, wilde ik dit eigenlijk voorkomen :)
Sorry voor mijn reactie was ook niet zo bedoeld.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:50

Yeyo schreef:
Heel bizar, nou dan maar niet stoer, ben blij dat ik die leeftijd vér voorbij ben! Nu is het de strijd met de buren, wie de grootste auto heeft en het meest verdient :+

kan er niets aan doen, maar zulke mensen lag ik gewoon uit. (die zulke dingen slikken dan he ;) )

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:51

Moelie schreef:

Het slaat op een grapje :)
Misschien moet je je wat minder aangevallen voelen?
En voor het geval je denkt dat ik helemaal anti drugs ben en het daarom zei: neen, ik blow zo nu en dan wel eens. Dus ik neem het rookgerei wel mee op de meeting :+
Spuiten en snuiven zou ik trouwens ook niet durven. Paddo's eten trouwens ook niet. Spacecake ga ik binnenkort maken of kopen. Ik weet nog niet wat ik slimmer vind om te doen.. Verder dan dat ga ik ook niet, ben veel te bang dat ik helemaal van de wereld raak.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:52

MDMA is zoooooooooooooo 2005 (?), GHB is tegenwoordig toch helemaal de bom?!?!?!

Speed in cola ja, dat is net zoiets als die mentos erin kiepen, krijg je hetzelfde haha!
Mixen is áltijd fout, echt nooit aan beginnen!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:52

Pascal schreef:
Hahaha yeyo.

Moelie die stof heet MCCP schiet me net te binnen.. die pillen moet je dus niet hebben.
Vroeger waren het de MDMA pillen, nu heb je MDMA met combi MCCP, of alleen MCCP pillen.
En nee ik ben geen uber junk, maar wilde wel weten waarmee ik begon ;)

Trouwens moelie had je nog wel drinken over na het toevoegen van je drugs?!
in cola enzo gaat dat ontzettend schuimen.

Ik had het geloof ik niet in cola gedaan, anders ging het inderdaad flink schuimen. Had het gewoon in water gedaan, leek me het beste. En daarbij een glas met ander drinken om weg te smoelen want het was behoorlijk smerig!!
Aha, dus daar komt die misselijkheid door? :? Waarom stoppen ze dat er tegenwoordig in en niet meer MDMA? Van MDMA word je wazig toch? Ik ben idd allang niet meer zo wazig geworden van pillen de laatste tijd, merkte der vrij weinig van. Voelde me er alleen beroerd door. Dus voorlopig geen pillen meer voor mij.. Zonde van het feest als ik daardoor zo beroerd ben!

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 21:57

mistery schreef:
Moelie schreef:

Het slaat op een grapje :)
Misschien moet je je wat minder aangevallen voelen?
En voor het geval je denkt dat ik helemaal anti drugs ben en het daarom zei: neen, ik blow zo nu en dan wel eens. Dus ik neem het rookgerei wel mee op de meeting :+
Spuiten en snuiven zou ik trouwens ook niet durven. Paddo's eten trouwens ook niet. Spacecake ga ik binnenkort maken of kopen. Ik weet nog niet wat ik slimmer vind om te doen.. Verder dan dat ga ik ook niet, ben veel te bang dat ik helemaal van de wereld raak.

Ik reageerde idd niet zo aardig, maar had net uitgelegt waarom niet. In het begin van dit topic was het namelijk niet echt gezellig door de anti-drugs mensen die het ons kwadelijk namen (teminste daar leek het op) dat we welles drugs gebruikte. Ook al is dat maar héél af en toe het geval bij de meeste.
Paddo's, snuiven en spuiten durf ik allemaal ook niet en zou het ook niet willen.
Spacecake heb ik een paar jaar geleden op, kreeg zo'n ontzettend lachkick dat mijn mond op een gegeven moment pijn deed van het lachen. Om elk geluidje e.d. lach ik in een deuk en het duurde ontzettend lang voordat uitgewerkt was. En daarna, jaja.. vreten als een beest want wat had ik een vreetkick :D
Tijd geleden ook nog een plakje op vd coffeeshop, maar dat was een beetje teveel van het goede. Ik voelde me er niet lekker door en dacht dat er wat ging gebeuren met me.
Laatst ook nog geprobeerd alleen die keer wel een half plakje i.p.v. een hele. Merkte er niks van, werd er alleen ontzettend moe en lam van. Ogen vielen zowat dicht.
Als je de spacecake zelf gaat maken moet je echt weten hoeveel wiet je erin doet, vooral niet teveel. Een paar vriendinnen hadden er laatst ook een gemaakt (was ik niet bij) en daar zat teveel wiet in en eentje moest opgehaald worden met de ambulance omdat ze bijna out ging!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:59

MDMA is al zooooooooooooooooooooooooooo 2003 ;) neenee niet de GHB maar de Keta is helemaal Hot!!!
Het euforische effect wordt veroorzaakt door MDMA, dat klopt.
Waarom? tja geen idee eigenlijk, goedkoper? makkelijker te maken?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 22:01

Ja had ook gehoort dat er niet meer aan te komen is, aan wat dan precies weet ik niet maar dat zal dan wel de MDMA zijn??
Ik heb geen idee, alleen ik weet wel toen ik voor het eerst een pil deed dat ze veel beter werkte!!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:01

waarom willen mensen toch altijd spacecake eten? En dan vooral zelfgemaakte? Dat is echt nog 100x gevaarlijker dan paddo's etc.

Spacecake moet je echt weten wat je doet, ik begin d'r iig nooit aan. Maar je hoort altijd van die mensen die nergens ervaring mee hebben. Ja spacecake dit, spacecake dat.
snap ik echt niet.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 22:02

_Noraly: Bedoel je hiermee te zeggen dat ik er geen ervaring mee heb? Ik zeg niks speciaals over spacecake hoor.. ik vertel alleen maar mijn ervaringen daarover. En dat het een keer mis is gegaan bij vriendinnen van me omdat ze er teveel in hadden gedaan. Daarom zou ik zelf ook nooit spacecake gaan maken, die keren dat ik het heb gedaan haalde ik het gewoon bij de coffeeshop.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:04

Misschien hebben niet alle mensen het niet uitgezocht...
Ik het echt diep onderzoek gedaan na drugs, de inhoud de gevolgen de manier van 'nemen' ik heb niet zomaar een pil gekocht en doorgeslikt.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:04

nee! niet aanvallend naar jou bedoel haha, gewoon het schoot me zo opeens te binnen omdat ik ook ergens anders aan het lezen was.
En daar stond een groep die gewoon een zak wiet in een cake wou flikkeren en dat opeten :+ lijkt me niet gezond

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:08

Het zelfgemaakte zei ik omdat ik het gewoon leuk vind om koekjes enzo te bakken :D Zou ook niet zomaar aan de gang gaan zonder eerst uit te zoeken hoeveel wiet ik er voor kan gebruiken.
en waarom spacecake? sja.. waarom zou je andere drugs gebruiken? de redenering is vaak toch in principe hetzelfde. Nieuwsgierigheid..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 22:10

Woow nee dat is zeker niet gezond. Als mensen zelf spacecake gaan maken weten ze meestal niet (goed) hoeveel ze erin moeten doen. Vaak is het dan eerder teveel dan te weinig.
Maar ik had toen ook een heel plakje op en dat kwam gewoon van de coffeeshop af. Ik had de eerste keer ook een heel plakje op maar toen kreeg ik der juist zo'n lachkick van, dat was wel grappig. Alleen de laatste 2 keren dus het tegenovergestelde (heb het in totaal 3x gedaan). Nee voor mij dan liever een joint i.p.v. spacecake.

Pascal: Denk dat die pillen idd niet goed zijn uitgezocht. Die kun je altijd laten testen toch? Mijn ex liet ze wel altijd testen, ik weet niet hoeveel mg MDMA erin zat maar dat waren wel goeie.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 22:12

mistery schreef:
Het zelfgemaakte zei ik omdat ik het gewoon leuk vind om koekjes enzo te bakken :D Zou ook niet zomaar aan de gang gaan zonder eerst uit te zoeken hoeveel wiet ik er voor kan gebruiken.
en waarom spacecake? sja.. waarom zou je andere drugs gebruiken? de redenering is vaak toch in principe hetzelfde. Nieuwsgierigheid..

Bij mij is het zeker wel nieuwsgierigheid. Ik heb al die dingen geprobeerd daardoor. Pilletje op een feest beviel me toen gewoon goed dus vandaar dat ik het nu nog af en toe doe. Maar snuiven, spuiten en bommetjes slikken enz zou ik never nooit durven en willen proberen!! Gelukkig maar niet! ;) Paddo's ook niet, heb daar al veelste rare verhalen over gehoort en gelukkig ken ik mezelf. Ik denk namelijk dat ik dan helemaal in paniek raak en laatst zei iemand dat paddo's pas uitgewerkt zijn als je rustig bent en er aan toe bent. Kan dan heel lang duren!
Laatst nog een film gezien (geloof waargebeurd) dat een groepje jongeren paddo's gingen eten in het bos. Was toen helemaal misgegaan, waren een paar dode gevallen zelfs.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:13

Pillen kun je idd laten testen, je kunt ook testen voor thuis kopen, maar een test laten doen is betrouwbaarder.
Ik ga me bedje opzoeken, morgen weer werken ;)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:16

Had ook verhaal van vriendinnetje (lang geleden) gehoord en die had ook mee gemaakt dat iemand een afsprong nam na het nemen van paddo's en die was overleden.

Zou geen paddo's durven hoor, maarja ben ik nogal een poepert met drugs enzo en houd er sowieso niet zo van..

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:19

ik heb zelf nooit iets van drugs gebruikt, drink wel wijn zo nu en dan, maar zelden te veel, ik vind wel dat de jeugd(ben zelf 50 :+ )erg veel drinkt, als ik zie wat mijn eigen kinderen op kunnen aan bier of andere drankjes, vind ik erg veel, drugs gebruiken ze bij mijn weten niet, min zoon zegt tenminste dat het te duur is voor een student 8-) ( hij is nogal zuinig :P ) de jongste zegt ook dat ze het nooit geprobeerd heeft, de oudste rookt en drinkt helemaal niet

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 22:23

Ik ga ook slapen mensen! Slaaplekker allemaal ;)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:25

netjes jolandje.
ik ben nu 17, over 2 weekjes 18 hoezee, en kan ook een heleboel wijntjes hebben :o. ben geen alcoholist hoor haha maar als ik drink drink ik veel, en raak alleen wat aangeschoten.
1 keer hele poos terug stront lazerus geweest en het eerste hapje buitenlucht was voldoende om mij te doen flauwvallen :o. na het wakker worden in de trein stapte ik gewoon op de fiets en fietste naar huis?