hier gisteravond 3spetters en een drupje, maar gelukkig koelde het daardoor wel wat af. Nu 23graden in huis en buiten lijkt het aardig te werken in de lucht dus met een beetje mazzel vandaag nog wat water...
Van mij hoeft het niet te gaan regenen, hou wel van het zonnetje. Alhoewel het wel goed is voor de plantjes als er een centimetertje regen valt. En daarna mag het weer warm zijn Hier regende het net
Gisteren: - Sochtends erg warm en benauwd - Smiddags bewolkt - Savonds heeft het letterlijk 2 minuten een klein beetje gedruppelt en ik heb 1 keer in de verte wat onweergerommel gehoord.
Vandaag: Zon en een paar wolken. Nog steeds geen regen gehad.
Hoop dat het nog komt, maar bij voorkeur na 19.00u (als ik klaar ben met de boodschappen)
Ik ben als de doods voor onweer.... Thuis ga ik meestal douchen, zit ik midden in huis en hoor ik niets. Ja, ik weet dat douchen vast niet het slimste is.
iloveiwan
Geplaatst: 06-07-09 15:36
lonneke schreef:
jeeeeeaaahhh hier regent het en het onweert. is geloof ik wel weeeeeken geleden dat we hier een bui hebben gehad
Bn echt blij! Trouwens rij jij op de BGV?
Erna_
Geplaatst: 06-07-09 15:38
Net een beetje regen, één flinke klap onweer en ... de zon komt er alweer door
_Patriciaa
Geplaatst: 06-07-09 15:38
LovingTweety schreef:
Ik ben als de doods voor onweer.... Thuis ga ik meestal douchen, zit ik midden in huis en hoor ik niets. Ja, ik weet dat douchen vast niet het slimste is.
Weet je dat douchen gevaarlijk kan zijn tijdens onweer? Ik heb een onweersfobie en ik ben overal te vinden tijdens onweer, behalve buiten en in de buurt van open stukken, water en bomen
Ja dat zei ik ook, dat dat niet de beste plek is, maar voor mij wel de enige waar ik dus niet bang ben Kans dat bliksem bij ons inslaat is wel minimaal hoor. We wonen in een soort bungalow en er staat een enorme Gamma naast En de buren zijn een heel stuk hoger (2 verdiepingen).