Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saskiaatje schreef:Nou, sorry, maar ik onthou het kenteken van de auto voor me echt niet, daar hoef je ook helemaal niet naar te kijken.
Veirl schreef:Mijn Sjors was gister weer helemaal trots op me. Hij zei dat als iedereen zo zou parkeren als ik, dat Nederland er dan heel anders uit zou zien.Blijf het maar een vage opmerking vinden.
En het schiet me ineens binnen dat ik gewoon volgende week vrijdag m'n TTT heb. AAAH.
SecretLIN schreef:ik krijg heel misschien binnenkort een betaalde baan dan wil ik heel graag proberen mijn rijbewijs te halen maar moet ik eerst rijlessen nemen of eerst theorie proberen te halen?
ik wil overigens eerst sparen (denk 2 maand nodig te hebben) en dan een spoed/snelcursus te nemen
Pasamba schreef:Ik heb vanmiddag les gehad, het ging echt heel slecht, hij kon er wel van huilen.
De terugweg ging daar in tegen geweldig goed, dat was gewoon perfect op de snelweg enzo.
Saskiaatje schreef:Pff, ik heb relatief best vaak met tranen in m'n ogen in de auto gezeten.
Als m'n instructeur me weer eens stil zette en zei "Wat ben je nou aan het doen?!"