Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:Het gaat mij erom (en of je dat nou overleggen / grenzen trekken of verbieden noemen wil) dat je iemand beperkt in iets.
Stel dat je vriend graag motorcrosst maar jij dat niet leuk vindt en bang bent dat hem iets overkomt. Je kunt het hem niet verbieden maar praat er wel met hem over en vindt dan eigenlijk dat hij maar rekening met jouw gevoelens moet houden en er dus uit zichzelf mee stopt?
Dát is dus wat ik bedoel! Hoe het gaat doet er niet toe, het feit dat je iemand ergens in beperkt of iemand zich laat beperken omdat ie rekening met jou houdt, dát vind ik niet kunnen. Ik zou niet eens wíllen dat mijn vriendin dat deed! Zou me ontzettend schuldig voelen als zij niet kon doen wat ze eigenlijk wel wil omdat ík vind dat ze rekening met míj moet houden! Verschrikkelijk!
Als ik een relatie wil met iemand maar die iemand doet iets wat ik niet leuk vind (of dat nou roken, motorcrossen of slapen bij een ander is) dan heb ik dat maar te accepteren. Kan ik dat niet of vind ik het een te groot probleem, begin ik er dus niet aan maar ik probeer niet iemand te veranderen!
Heino schreef:Lante schreef:Het heeft iets van 'de kat op het spek binden'
Dus hou je 'm maar thuis, zodat ie niet vreemdgaat? Dat hoort hij toch sowieso niet te doen, of jij hem nou tegenhoudt of niet
__Nathalie__ schreef:Dus omdat je elkaar vertrouwd moet alles maar dan ook alles kunnen?
Lante schreef:Geen vraag; je trekt de conclusie dat ik hem thuis zou houden. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik verwacht alleen dat hij een hotelkamer neemt als hij een slaapplaats nodig heeft. En hij verwacht hetzelfde van mij. Wij hebben bepaalde waarden en normen in onze relatie, dat die anders zijn dan de jouwe wil niet zeggen dat ik hem thuis houd.
kamsel schreef:Bij mij ook Heino maar dat is toch juist ook..
Wat is nou makkelijkste manier voor een man om sex te hebben met een vreemde vrouw? Door bij die vrouw te slapen..
Natuurlijk zijn er mogelijkheden genoeg (tenzij je hem vastbindt en het huis niet uit laat komen) om vreemd te gaan, maar dit is bijna erom vragen...
Citaat:Laatst (2 weekjes terug) ging mijn vriend stappen in Den Haag, waar hij bij een vriend zou blijven slapen. Dit is echter anders gelopen omdat die vriend toch niet mee uitging etc. Nu heeft hij samen met een andere vriend bij 2 meiden geslapen. Alle 4 op een apart bedje, niks gebeurt etc. Ik ken de meisjes ook maar het zijn absoluut geen vriendinnen van mijn vriend oid. Het slapen bij die meiden kwam goed uit, want haar kamer lag vrijwel naast zijn werk waar hij de volgende dag weer aan de slag moest.
Heino schreef:Pardon? Quote: "Ik zou er niet mee kunnen leven als dat wel zo zou zijn".
En of verleiding nou groot of klein is, hij moet gewoon het respect hebben van een ander af te blijven
sflj schreef:Tssss... Ik vind dat te belachelijk voor woorden!
Hij doet verder toch niks?!
Nog iets; ik vind eigenlijk dat Suzanne d'r post moet veranderen! Ik voel me zwaar beledigd door de zin:" mannen blijven mannen.... enz"
Lante schreef:Sorry, in deze heb je gelijk (heb ik dat echt zo geschreven..??![]()
)
Dat laatste ben ik met je eens, maar ik vind het gewoon al een stap om alleen maar zoiets intiems als bij elkaar slapen te delen. Maar goed, dat is mijn mening.
xNursiex schreef:sflj schreef:Tssss... Ik vind dat te belachelijk voor woorden!
Hij doet verder toch niks?!
Nog iets; ik vind eigenlijk dat Suzanne d'r post moet veranderen! Ik voel me zwaar beledigd door de zin:" mannen blijven mannen.... enz"
Jullie zijn gewoon allemaal hetzelfde. Stelletje primitieve apen![]()
Maar los daarvanik geloof niet dat het veel opleverd. De ene vind vertrouwen apart uitgaan en samen, dus in hetzelfde
huis, slapen. De ander heeft er geen moeite mee als de partner ergens anders slaapt.
Persoonlijk vind ik nog steeds dat het moet kunnen. Anders is er meteen een deel van je vrijheid weg. Had mijn ex mooi
gevonden. Sorry schat, maar ik vind het echt niet kunnen dat je voor je opleidingen met andere vrouwen in een ruimte slaapt.
En die weken buiteland kun je ook op je buik schrijven.
Maargoed, dat is mijn mening. Er zullen heus bedriegers tussen zitten. Maar die heb je ook onder de vrouwen.
Ik persoonlijk denk dat je je relatie benauwd maakt als je dingen gaat verplichten. Ik zal niet zeggen dat je dan vraagt
om vreemdgaan. Maar in mijn geval zou de relatie iig niet lang stand houden, dat dan weer wel!
kamsel schreef:Bij mij ook Heino maar dat is toch juist ook..
Wat is nou makkelijkste manier voor een man om sex te hebben met een vreemde vrouw? Door bij die vrouw te slapen..
Natuurlijk zijn er mogelijkheden genoeg (tenzij je hem vastbindt en het huis niet uit laat komen) om vreemd te gaan, maar dit is bijna erom vragen...
Skipper schreef:Als ze vreemd willen gaan doen ze het toch wel ongeacht ze blijven slapen of niet, al is de verleiding wel stuk groter.
Maar als we echt bij elkaar horen neem ik aan dat ie mijn gevoelens respecteert en als ik hier echt heel erg mee zou zitten hij dit al uit zichzelf laat. Geven en nemen heet dat.