Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:39

jackgirl schreef:
hmmz niet op een eerste date maar wel na een paar keer.
denk zo'n 3/4 x bij hem thuis geweest vroeg zijn moeder of ik een beetje voor haar (ze was gescheiden ) wou zorgen. ze zou geopereerd worden namelijk.
en of ik hem ook een beetje in de gaten wou houden. :\
Tsja, ben niet te beroert om voor iemand te zorgen , maar zo snel ...zo'n taak .. :wow:
En op meneer letten .. ik 19 hij 27 ... nee het is niets geworden, ik hou van ECHTE mannen..

aahhh goss... wat een poesje! :+

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:40

ja en een eigendunk waar je ziek van werd _O- en waar die die vandaan had ? ik denk de sportschool want dat was het enige wat hij kon. :')

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:43

hahahah.... een beetje een loser zeg maar :+ :+

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:50

zoiets, werkloos , had geen rijbewijs ( tig x voor bezig geweest , telkens niet gehaald.. nu eindelijk gehaald hoorde ik ) , altijd blut ... en wie mocht er betalen als we wat leuks gingen doen .... je raad het nooit ^)
haha als we beginnen kan ik over hem een boek schrijven :=
maar nee, Was snel afgelopen :evaw:

Happinez

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:52

och en ik heb een keer op een date, snel mijn moeder gebeld toen mijn date naar de wc was.
Dat hij zo vreselijk was en ik eigenlijk weg wou... laat hij nou net weer binnenkomen stappen.
Tsja .. toen heb ik maar gezegt dat me moeder beld en ik zo naar huis moest komen. ( was toen net 16 )
Arme jongen op de trein gezet ( uur met de trein voor mij ) en snel weggegaan.

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 00:05

Ik heb een tijdje op IJsland gewoont, we zaten daar met een groep internationale jongeren in een boerderij. Op een gegeven moment kwam er een jongen bij. Week 1 vroeg hij meisje 1 uit. Week 2 vroeg hij meisje 2 uit. Week 3 vroeg hij mij uit. Week 4 begon hij overnieuw bij meisje 1. Week 5, meisje 2. Week 6, mij. k heb hem toen maar duidelijk gemaakt dat het nooit iets zou gaan worden met geen enkel meisje als hij zo door zou blijven gaan :P

Uiteindelijk kwam er week 7 een nieuw meisje en daar is hij nu nog steeds mee samen :P

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 00:32

Ik ben nu op pagina 10 gebleven, morgen maar even verder lezen. Wat een hilarische verhalen _O- echt geweldig :+ mijn avond is weer helemaal goed :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 00:37

Wat een verhalen allemaal zeg! Ik heb ook echt vage dingen meegemaakt.

Ik had ooit iets met een jongen en we waren pas een week samen toen ik had afgesproken met een vriendin, dat vond meneer niet goed want ik moest bij hem zijn. Nou dat viel dus al gelijk in het verkeerde keelgat bij mij dus ik gewoon lekker naar mijn vriendin toe en mijn telefoon uitgezet. Toen ik die weer aanzette had ik 65 gemiste oproepen en smsjes van hem. Toen stuurde ik hem een smsje van het is over.

De volgende dag ging de deurbel, ik stond te douchen dus mijn moeder deed open. Hij wurmde zich langs haar heen en wachtte in mijn kamer op me. Jankend...en dan bedoel ik niet een paar traantjes maar echt jankend. Ik wist me echt geen raad dus ik zei: even een sigaretje van mijn moeder pikken hoor. Ik dus naar beneden en er waren ook 4 tantes van mij op visite. Ik dus het verhaal verteld, hun lachen joh maar die gozer die ging maar niet weg. Toen heeft 1 van mijn tantes hem aan zijn oor het huis uit gekregen terwijl hij aan het janken was dat hij zelfmoord ging plegen.

Diezelfde jongen zei na 2 dagen "relatie"al ik hou van je en zocht al een huis uit om voor ons te kopen..

Een andere keer had ik een jongen ontmoet en een dag later was ik jarig en ging naar een discotheek met een groepje. Hij ging mee maar ik had al gezegt, ik vind je aardig maar dat is het dan ook. In die discotheek botste een vreemde jongen tegen me op en mijn drankje viel dus hij zei: ik betaal wel een nieuwe loop maar mee naar de bar. Ik kom terug bij de groep zit die ene jongen te janken joh! Ik was maar een h o e r en alle vrouwen zijn h o e re n. Nou ik was zo kwaad. Om een uur of 7 sochtends toen ik net thuiskwam belde hij me op. Ik had heel zijn leven vergald en ervoor gezorgt dat hij zijn corvette in de prak had gereden. Sloeg echt nergens op natuurlijk ( hij had trouwens wel een corvette en die ook in de prak gereden). Krijg ik weken later een telefoontje van zijn verzekering dat hij mij voor de schade aansprakelijk stelde! Echt belachelijk!

Of een jongen in de kroeg ontmoet, gezoend. Leuke aardige jongen en hij wilde mijn nummer maar zijn batterij was leeg dus gaf hij mij zijn nummer zodat ik hem kon smsen met mijn nummer. En die jongen heeft echt uren tegen me aan staan krijsen dat ik echt moest bellen blabla bla. Ik was zo het zo zat dat ik zei; Tuurlijk bel ik je. Gelijk als ik thuis ben. Nooit gedaan natuurlijk.

En een vriendin van mij had ooit een moslimvriendje. Leuke jongen, leuke relatie nee nu komt het... hadden ze seks gehad en op het moment supreme ( van hem natuurlijk) begon hij ineens voor allah te bidden!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 01:29

breezy302 schreef:
En een vriendin van mij had ooit een moslimvriendje. Leuke jongen, leuke relatie nee nu komt het... hadden ze seks gehad en op het moment supreme ( van hem natuurlijk) begon hij ineens voor allah te bidden!

Hm....heb een keer een vriendje gehad die ow god riep op dat moment....een paar keer zeg maar gewoon Sylvia hoor.....en dan komt het helemaal goed :D

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 02:13

dit kan echt niet:

een scheet laten in bed
kotsen voor je gaat zoenen
teveel over zijn ex praten (of de mijne)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 06:07

En bedankt he dames! Ik heb al twee jaar geen date en als ik hier zo alles lees begin ik er ook nooit meer aan. :n 8)7 >;)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 07:46

hallo, daar ben ik weer :d gweldige verhalen, minder geweldige ervaringen :P hilarisch!

k heb van de week weer een date... spannend! :P

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 07:52

Sily schreef:
breezy302 schreef:

Hm....heb een keer een vriendje gehad die ow god riep op dat moment....een paar keer zeg maar gewoon Sylvia hoor.....en dan komt het helemaal goed :D

:')

Oh my god...

Ohw Allahh

Ohw Toran , och wat maakt het uit, allemaal hetzelfde , toch :')

breezy302 schreef:
Wat een verhalen allemaal zeg! Ik heb ook echt vage dingen meegemaakt.

Ik had ooit iets met een jongen en we waren pas een week samen toen ik had afgesproken met een vriendin, dat vond meneer niet goed want ik moest bij hem zijn. Nou dat viel dus al gelijk in het verkeerde keelgat bij mij dus ik gewoon lekker naar mijn vriendin toe en mijn telefoon uitgezet. Toen ik die weer aanzette had ik 65 gemiste oproepen en smsjes van hem. Toen stuurde ik hem een smsje van het is over.

De volgende dag ging de deurbel, ik stond te douchen dus mijn moeder deed open. Hij wurmde zich langs haar heen en wachtte in mijn kamer op me. Jankend...en dan bedoel ik niet een paar traantjes maar echt jankend. Ik wist me echt geen raad dus ik zei: even een sigaretje van mijn moeder pikken hoor. Ik dus naar beneden en er waren ook 4 tantes van mij op visite. Ik dus het verhaal verteld, hun lachen joh maar die gozer die ging maar niet weg. Toen heeft 1 van mijn tantes hem aan zijn oor het huis uit gekregen terwijl hij aan het janken was dat hij zelfmoord ging plegen.

Diezelfde jongen zei na 2 dagen "relatie"al ik hou van je en zocht al een huis uit om voor ons te kopen..

Oh My ... wat een losert...
Ik ken er ook zoeen, iets minder erg, maar we hadden 3 maanden, en ik had al aan aantal keer laten doorschemeren dat ie zo niet door moest gaan (hij was vreselijk dominant, moest perse alles voor me regelen en doen, maar goed verder echt een lieve gozer) . Maar hij bleef me betuttelen, dus maakte ik het uit (ik stikte!!)
Schreeuwt ie heel de straat bij elkaar... en ook meteen roepen over zelfmoord enzo.. bah

Citaat:
Een andere keer had ik een jongen ontmoet en een dag later was ik jarig en ging naar een discotheek met een groepje. Hij ging mee maar ik had al gezegt, ik vind je aardig maar dat is het dan ook. In die discotheek botste een vreemde jongen tegen me op en mijn drankje viel dus hij zei: ik betaal wel een nieuwe loop maar mee naar de bar. Ik kom terug bij de groep zit die ene jongen te janken joh! Ik was maar een h o e r en alle vrouwen zijn h o e re n. Nou ik was zo kwaad. Om een uur of 7 sochtends toen ik net thuiskwam belde hij me op. Ik had heel zijn leven vergald en ervoor gezorgt dat hij zijn corvette in de prak had gereden. Sloeg echt nergens op natuurlijk ( hij had trouwens wel een corvette en die ook in de prak gereden). Krijg ik weken later een telefoontje van zijn verzekering dat hij mij voor de schade aansprakelijk stelde! Echt belachelijk!

Dat meen je niet ????? Hahahaha hoe komt ie erbij :')

[/quote]

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:31

Ik lach me doood mensen! _O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 09:53

Crossmonster: Dat meen ik dus wel, ik stond er echt van te kijken. Hij had een heel verhaal verzonnen tegen die verzekering dat we al jaren een relatie hadden en ik hem had gedumpt en zijn auto onklaar had gemaakt of zo iets. Dat heeft echt nog een hele nasleep gehad. maar meneer was gewoon dronken achter het stuur gaan zitten en tjsaa dronken rijden gaat al niet en al helemaal niet jankend.

( zoals te merken heb ik echt een hekel aan jankende mannen, mijn vriend heeft ook wel eens gehuild maar dat had tenminste een reden)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:01

Ik: Ik wil graag SERIEUS genomen worden...
Hij: Of wil je graag serieus GENOMEN worden??

:+

Vond hem toch ergens wel grappig, ook al is ie fout..

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:48

Quellian schreef:
De eerste keer dat ik bij mijn ex thuis kwam had ik een bosje bloemen voor zijn moeder meegenomen en toen ik netjes m'n hand uit stak om me voor te stellen, draaide ze zich om, zei: 'ik blijf erbij dat hij beter naar zijn ex terug kan gaan' en liep weg. Vier jaar een relatie gehad met die jongen, met moeders heeft het nooit geklikt en op den duur is de bom gebarsten.

Nou lekker is dat :\

Echt geweldige verhalen zitten ertussen _O-
Eerste 'date' met mijn huidige vriend was ook best erg, ik kwam naar de stad, en hij ook. Hij moest even wat ophalen en had mij mee gevraagd, voor de gezelligheid. Nou ik kende hem al, en zag hem best wel zitten. Dus ik mee. Nou was heel gezellig, maar de tas die hij had opgehaald was zwaar dus wij naar zijn huis, werd ik voorgesteld aan zijn ouders (die waren gelukkig heel aardig) en werd gelijk door gesleurd naar boven. Waar een krukje voor me werd gepakt en ik kon gaan zitten kijken hoe meneer zat te gamen _O- Hij had na een uur door dat ik het niet zo bijster interessant vond en stelde voor een filmpje te gaan kijken. Het liefst wilde ik naar huis, maar de schoonmaakster was daar en dan ben ik niet zo graag thuis. Dus ik stemde in. En toen kwam het allemaal goed, we gebruikten zijn bed als bank, en uiteindelijk lagen we 's avonds in elkaars armen en was het toch nog leuk geweest _O-
Maar oh god, wat wilde ik graag naar huis. Ben de schoonmaakster ook nog wel dankbaar, want doordat zij er was ben ik toch een film mee gaan kijken en zijn we nu al bijna 2 jaar samen :+:

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:55

Hahahaha, het blijft een geweldig topic!
Ik heb volgens mij nog nooit zoiets meegemaakt... :).

Een vriendin van mij had ooit een date en die was zo zenuwachtig, dat ze een paar wijntjes nam... Helaas vielen die niet zo goed en op het moment dat ze hem zag kotste ze hem onder :=... Is ook nooit wat geworden tussen die 2.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 11:59

Vind ik niet zo heel erg gek Yv_ :') Ik zou ook hard wegrennen denk ik :+

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 13:31

whahaha Yv_ ik lach me dood :')

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 13:56

breezy302 schreef:

Whahahahahaha die is geweldig! :)) :') _O-

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:38

Die is wel heel erg!!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:51

Suzanne F. schreef:
Ik: Ik wil graag SERIEUS genomen worden...
Hij: Of wil je graag serieus GENOMEN worden??

:+

Vond hem toch ergens wel grappig, ook al is ie fout..

hahaha die komt mij ook erg bekend voor ja :')

breezy302 schreef:
Crossmonster: Dat meen ik dus wel, ik stond er echt van te kijken. Hij had een heel verhaal verzonnen tegen die verzekering dat we al jaren een relatie hadden en ik hem had gedumpt en zijn auto onklaar had gemaakt of zo iets. Dat heeft echt nog een hele nasleep gehad. maar meneer was gewoon dronken achter het stuur gaan zitten en tjsaa dronken rijden gaat al niet en al helemaal niet jankend.

( zoals te merken heb ik echt een hekel aan jankende mannen, mijn vriend heeft ook wel eens gehuild maar dat had tenminste een reden)

Wat een @&*#$% zeg!!!! :(
Zo iemand wil je toch iets aandoen, of alsnog zn auto onklaar maken ofzo }>
damned dan ben je echt niet wijs als je iemand anders aansprakelijk gaat stellen, heb er werkelijk geen woorden voor!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:54

IK HEB EEN NIEUWE :D kersvers, van vrijdag nacht! haha

oké,, was dus zo'n jongen,, hij was best dronken zegmaar, maar wel leuk, dacht ik toen nog..
toen ging ie me ineens uit het niets zoenen, komt ie even later aan; ja nu heb ik door jou mijn trein gemist, en dat is vervelend want dan kom ik morgen te laat.
ik; waarvoor?
hij; Mijn taakstraf....

oeps...

toen even later vond ie dat ik met hem mee naar de heren wc ging, ik nee, ik ga niet met je mee.. even later moet ik naar de wc, gaat ie met mij mee, ik zo van nee jij gaat ook niet met mij mee naar de wc..
Komt zo'n irritant aanhangsel vriendje van hem; o dan ga ik toch met je mee! en die loopt dus vol de meisjes wc in, toen ging meneer er dus achteraan, komen er allemaal gillende meisjes naar buiten gerend, ...

ik ben dus bijna de hele avond bezig geweest om hun uit de wc te halen!

MANNEN!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 16:35

Geweldig al die verhalen :')
Sommige dingen zie ik ook helemaal voor me :')