Sily schreef:breezy302 schreef:En een vriendin van mij had ooit een moslimvriendje. Leuke jongen, leuke relatie nee nu komt het... hadden ze seks gehad en op het moment supreme ( van hem natuurlijk) begon hij ineens voor allah te bidden!
Hm....heb een keer een vriendje gehad die ow god riep op dat moment....een paar keer zeg maar gewoon Sylvia hoor.....en dan komt het helemaal goed

Oh my god...
Ohw Allahh
Ohw Toran , och wat maakt het uit, allemaal hetzelfde , toch 
breezy302 schreef:Wat een verhalen allemaal zeg! Ik heb ook echt vage dingen meegemaakt.
Ik had ooit iets met een jongen en we waren pas een week samen toen ik had afgesproken met een vriendin, dat vond meneer niet goed want ik moest bij hem zijn. Nou dat viel dus al gelijk in het verkeerde keelgat bij mij dus ik gewoon lekker naar mijn vriendin toe en mijn telefoon uitgezet. Toen ik die weer aanzette had ik 65 gemiste oproepen en smsjes van hem. Toen stuurde ik hem een smsje van het is over.
De volgende dag ging de deurbel, ik stond te douchen dus mijn moeder deed open. Hij wurmde zich langs haar heen en wachtte in mijn kamer op me. Jankend...en dan bedoel ik niet een paar traantjes maar echt jankend. Ik wist me echt geen raad dus ik zei: even een sigaretje van mijn moeder pikken hoor. Ik dus naar beneden en er waren ook 4 tantes van mij op visite. Ik dus het verhaal verteld, hun lachen joh maar die gozer die ging maar niet weg. Toen heeft 1 van mijn tantes hem aan zijn oor het huis uit gekregen terwijl hij aan het janken was dat hij zelfmoord ging plegen.
Diezelfde jongen zei na 2 dagen "relatie"al ik hou van je en zocht al een huis uit om voor ons te kopen..
Oh My ... wat een losert...
Ik ken er ook zoeen, iets minder erg, maar we hadden 3 maanden, en ik had al aan aantal keer laten doorschemeren dat ie zo niet door moest gaan (hij was vreselijk dominant, moest perse alles voor me regelen en doen, maar goed verder echt een lieve gozer) . Maar hij bleef me betuttelen, dus maakte ik het uit (ik stikte!!)
Schreeuwt ie heel de straat bij elkaar... en ook meteen roepen over zelfmoord enzo.. bah
Citaat:
Een andere keer had ik een jongen ontmoet en een dag later was ik jarig en ging naar een discotheek met een groepje. Hij ging mee maar ik had al gezegt, ik vind je aardig maar dat is het dan ook. In die discotheek botste een vreemde jongen tegen me op en mijn drankje viel dus hij zei: ik betaal wel een nieuwe loop maar mee naar de bar. Ik kom terug bij de groep zit die ene jongen te janken joh! Ik was maar een h o e r en alle vrouwen zijn h o e re n. Nou ik was zo kwaad. Om een uur of 7 sochtends toen ik net thuiskwam belde hij me op. Ik had heel zijn leven vergald en ervoor gezorgt dat hij zijn corvette in de prak had gereden. Sloeg echt nergens op natuurlijk ( hij had trouwens wel een corvette en die ook in de prak gereden). Krijg ik weken later een telefoontje van zijn verzekering dat hij mij voor de schade aansprakelijk stelde! Echt belachelijk!
Dat meen je niet ????? Hahahaha hoe komt ie erbij 
[/quote]