Jeetje meis, ik zit al van begin af aan mee te lezen... dit is echt een nachtmerrie voor iedereen... ik wil je dan ook heel erg veel sterkte wensen de komende tijd... neem je tijd om dit een plekje te geven, het is niet niks waar jij doorheen gaat...
Heel veel sterkte...
Geaa
Geplaatst: 28-05-09 12:09
Opgeschrikt door dit bericht, elke dag hoopte ik op wat positiefs nieuws.. Helaas zagen de laatste pagina's er niet uit, zoals ze eruit zouden moeten zien.
Ik wil je condoleren met het verlies van je vriend, je maatje.. Het is zeker niet niks, waar je doorheen zult gaan. Maar zoek lekker je afleiding en neem en pak de tijd die JIJ nodig hebt!!
Veel te jong uit het leven geglipt, dat had niet mogen gebeuren! Maar hoe moelijk ook, misschien is dit voor hem zo wel beter. Geen pijn meer, nooit de last dragen van de toedracht van het ongeluk...
Ook voor de familie, bekenden.. Erg veel sterkte gewenst de komende tijd(en) !
Karinnn
Geplaatst: 28-05-09 12:14
De rillingen lopen over mijn lijf Wat vreselijk voor jou, je ouders, zijn ouders en verdere familie en vrienden
och meid wat verschrikkelijk! Iedere keer hoopte ik weer op goed nieuws, helaas nu dus deze update. Vind het echt heel erg voor je en uiteraard voor zijn familie. Ik wens je erg veel sterkte toe
Eas_Mon
Geplaatst: 28-05-09 12:50
Een nachtmerrie voor iedereen, Veel sterkte en gecondoleerd.
Gecondoleerd... Ik las je beginpost en kreeg al tranen in mijn ogen, maar toen ik je laatse berichten las moest ik wel een traantje wegpinken egt vreselijk wat er gebeurd is! Veel sterkte!
Ik ontdekte gister dit topic pas en hoopte vandaag wat positiever nieuws te lezen. Helaas mocht het niet zo zijn. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit grote verlies! Gecondoleerd
Kieffer
Geplaatst: 28-05-09 13:11
Jeetje, een brok in mijn keel, wat vreselijk... Op deze afloop had ik toch niet gerekend
Jeetje wat heftig... Ik had net als iedereen hier gehoopt op goed nieuws...
Heel veel sterkte voor jou en voor iedereen die jouw vriend kende en van hem hield. Wat moet dit ongelofelijk veel verdriet doen, zo'n jong iemand verliezen door zo'n rotongeluk...