Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PriDepo schreef:Daar ben ik het ook niet mee eens.. met die kerken.. Aan de ene kant, voor de moslims, die hier wel wat te zoeken hebben, vind ik het niet erg.. Die doen ook iets voor de maatschappij.. Het gaat mij vooral erom, dat er heel veel mensen hier niks te doen hebben.. Enkelt hun handje opsteken, die mensen verdienen het nbiet, om hier een moskee te hebben.
Blue_Eyes schreef:Dat probleem zie ik ook niet zo. We hebben die mensen in de jaren zeventig/tachtig zelf hierheen gehaald (gastarbeiders) - voor die mensen hebben we moskeeen gebouwd.
cp112 schreef:Ik had er nog niet over nagedacht, uit de stemwijzer test komt bij mij Groenlinks.... en D66....
Ik kom uit een PVDA familie
Frouk schreef:cp112 schreef:Ik had er nog niet over nagedacht, uit de stemwijzer test komt bij mij Groenlinks.... en D66....
Ik kom uit een PVDA familie
Haha hier ook hoor, mn moeder stemde jaren PVDA, mn pa ook of D66, maar die waren de laatste jaren niet echt lekker bezig dus bij hem was het ook PVDA. Wat ze nu gaan stemmen weet ik nog niet, maar het zal haast wel links zijn. Mn broertje is iig een VVD-er
Wildgirl schreef:Het feit dat wilders 'alleen achter de allochtonen' aanzit is niet wat wilders zelf verkondigt maar wat door de media en de NL bevolking in het leven is geroepen.
iedere PVV stemmer die zijn partijprogramma kritisch heeft gelezen weet dat hij JUIST ook de autochtone problemen wil aanpakken en juist DAAROM stem ik Wilders.
cp112 schreef:Ik heb die overgeslagen, aan de ene kant vind ik dierenrechten belangrijk, maar vind dan ook weer dat als ze zoiets als bijv. het stierenvechten aanpakken dat dan wel 1 lijn getrokken moet worden met betrekking tot tradities, en ik denk dat dat juist erg zonde kan zijn.