C_arola schreef:Ik zou ook naar de buurman lopen en zeggen dat je hier niet van gedient bent, waar haalt hij het lef vandaan!
En dan? Wat schiet je ermee op. Buurman vindt ws dat we niet zo moeten zeuren, en vindt ons ook asociaal. Waarna het steeds erger wordt. Het heeft allemaal zo weinig zin, ik heb het de beste man van de auto uitgelegd en die was het roerend met me eens, dus die zal het vast ook wel zijn zwager melden. Geweld en haat dragen zo weinig bij aan deze wereld. Ik laat gewoon mijn woede bezinken en zeg volgende week tegen de buurman: joh meldt het volgende keer even dan gooi ik het hek open.

Dat is idd wel héél asociaal!! Dan konden die mensen het idd niet weten
Maar zou voortaan ook gewoon in de tuin van de buurman gaan parkeren
Zal 'm leren
want daar moet je wss nog vele jaren mee doen, terwijl die occasionele fietsers maar eens per jaar komen. Dus ik begrijp heel goed, dat het moeilijker ligt om daar tegen de buren over te klagen, maar vind wel dat je morgen, wanneer je wat gekalmeerd bent, er met hem over moet gaan praten. Wat denkt hij wel niet?! Iemand anders zijn erf als parkeerplaats gebruiken, dat kan toch gewoon niet.....Ik denk dat je in het verleden altijd al veel te lief bent geweest tegen deze man, en dat hij daarom denkt van 'ach, die zal mij toch laten doen' (bv met die werkers die kwamen pissen, heb je hem het voordeel van de twijfel gegund) dus nu moet je gewoon eens hard reageren, en zeggen dat je er de volgende keer de politie bijhaalt, als hij weer iemand laat parkeren op jouw gazon, zonder jou vooraf toestemming te vragen. Het is niet omdat jij plaats zat hebt, dat hij dat zomaar mag gebruiken!
De laatste keer heeft ie me over straat na staan krijsen dat ik 'fysiek en lichamelijk' iets mankeer en sociaal schijnt er ook vanalles mis te zijn met mij. Daarna heb ik overigens geen last meer van 'm gehad