Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:16

C_arola schreef:
Ik zou ook naar de buurman lopen en zeggen dat je hier niet van gedient bent, waar haalt hij het lef vandaan!

En dan? Wat schiet je ermee op. Buurman vindt ws dat we niet zo moeten zeuren, en vindt ons ook asociaal. Waarna het steeds erger wordt. Het heeft allemaal zo weinig zin, ik heb het de beste man van de auto uitgelegd en die was het roerend met me eens, dus die zal het vast ook wel zijn zwager melden. Geweld en haat dragen zo weinig bij aan deze wereld. Ik laat gewoon mijn woede bezinken en zeg volgende week tegen de buurman: joh meldt het volgende keer even dan gooi ik het hek open.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:17

Nou ja zeg! Van je buren moet je het hebben!

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:18

Dat heeft weinig met zeuren te maken, maar wel dat je gewoon kunt zeggen dat je dat niet fijn vindt.
Kan de buurman dat niet hebben is dat toch echt zijn probleem.

Kun je dat hek niet verder naar voren plaatsen?

Caira

Re: Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:18

Dan kunnen de tractoren en wagens er niet in draaien

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:19

nou lekker dan :=

ik zou een hek neer zetten en zorgen dat er dan ook helemaal niemand op mn terrein kon komen :P

kazary

Caira schreef:
Dan kunnen de tractoren en wagens er niet in draaien

Dat is jammer.

Janine1990

Belachelijk van je buurman, maar ik begrijp goed dat je het op deze manier laat gaan :j

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:21

ArabicQueen schreef:
Caira schreef:

En dan? Wat schiet je ermee op. Buurman vindt ws dat we niet zo moeten zeuren, en vindt ons ook asociaal. Waarna het steeds erger wordt. Het heeft allemaal zo weinig zin, ik heb het de beste man van de auto uitgelegd en die was het roerend met me eens, dus die zal het vast ook wel zijn zwager melden. Geweld en haat dragen zo weinig bij aan deze wereld. Ik laat gewoon mijn woede bezinken en zeg volgende week tegen de buurman: joh meldt het volgende keer even dan gooi ik het hek open.

Moderatoropmerking:
Ongepaste grap verwijderd.

Wat vind ik dit een misselijke opmerking, bah
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 04-05-09 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Grap verwijderd

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:22

Nou ja, ik zou de buurman er toch wel degelijk op aanspreken... Desnoods met de vraag erbij of je jouw visite in het vervolg ook in zijn tuin mag laten parkeren en of hij eventuele schade in de toekomst zou willen vergoeden. Dat je best het hek open wilt zetten als ie het even vraagt, maar dat je dit geen strakke actie vindt...

Ik zie niet in wat er zeuren aan is eigenlijk. Als je om elk ons gezeik daar op de stoep zou staan okay, maar met het netjes brengen van zoiets toch niet...? :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:22

Maar als ik nu heen ga sta ik niet voor mezelf in....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:23

Dan moet je nu niet gaan, maar vanavond of morgen :)

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:23

Als je nu nog boos bent niet doen.
Maar misschien vanavond of morgen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:26

Ben het eens met de rest niet gaan als je boos bent, en anders preventief een bordje plaatsen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:27

Zooooo zeg! Lekker dan! Plemp daar maar even je ootootje neer, het wordt steeds brutaler zeg! :(

Het is tenslotte PRIVÉTERREIN!

Volgende keer echt even de politie bellen om die auto weg te laten slepen!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:28

Ik zou er niet heen gaan als je boos bent, wel vind ik dat je hem mag aanspreken op zijn gedrag, helemaal als hij jouw bezit gaat gebruiken zonder toestemming van jou. En dan kan hij je associaal vinden, imo is hij dat en als je dat rustig kan vertellen en er ook bij zegt dat je vind dat hij dat recht niet heeft.
Ik vind niet dat je zeurt als je niet wil hebben dat anderen hun auto op jouw terrein zetten zonder overleg! Mijn opmerking vind ik ook helemaal niet slaan op haat en geweld alleen opkomen voor je eigen bezit en daar is niks mis mee als je het op een normale manier kan doen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:29

was ook niet over jouw opmerking, maar op die eronder stond, die vind ik respectloos

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:32

Caira schreef:
C_arola schreef:
Ik zou ook naar de buurman lopen en zeggen dat je hier niet van gedient bent, waar haalt hij het lef vandaan!

Dus als de buurman de volgende keer weer visite krijgt, heb je weer een auto op je erf staan, omdat je het de man niet duidelijk maakt dat je er niet van gedient bent. Als het je verder weinig doet, dan snap ik ook niet dat je er een topic over opent...Als het nu wel fietsers waren geweest, dan had je toch ook je verontwaardiging geuit en gezegd dat je dat niet meer wilt? Maar de buurman staat dus op een ander voetstuk en mag zijn visite gewoon jou erf op dirigeren. Vreemd.....Of je moet bang van hem zijn?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:34

O nee hoor,de buurman krijgt het heus wel te horen. Maar ik denk dat zolang ik zo boos ben het helemaal geen zin heeft om dat te doen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:36

Caira schreef:
Nou ja sta nog te stampen van ingehouden woede. Beste man bleek er niets aan te kunnen doen, zijn zwager (mijn buurman) had hem namelijk gemeld dat hij de auto daar kon parkeren.

Ik heb de beste man gevraagd of hij ook een voortuin had, en hoe hij het zou vinden als ik daar een auto in zou parkeren? Nou ja ook niet leuk natuurlijk.

Maar het meest kwaad ben ik toch wel op de buurman die dus gewoon de arrogantie heeft om zonder het ons te melden zijn visite instructie geeft om een auto in onze voortuin te parkeren.

Het zijn ook altijd dezelfde mensen, zondags mooi doen in de kerk en bidden voor naastenliefde en ondertussen zo met je buren omgaan.

:oo Dat is idd wel héél asociaal!! Dan konden die mensen het idd niet weten :n Maar zou voortaan ook gewoon in de tuin van de buurman gaan parkeren O:) Zal 'm leren :))

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:36

Ruzie met onbekenden is makkelijker dan ruzie met de buurman he ;) want daar moet je wss nog vele jaren mee doen, terwijl die occasionele fietsers maar eens per jaar komen. Dus ik begrijp heel goed, dat het moeilijker ligt om daar tegen de buren over te klagen, maar vind wel dat je morgen, wanneer je wat gekalmeerd bent, er met hem over moet gaan praten. Wat denkt hij wel niet?! Iemand anders zijn erf als parkeerplaats gebruiken, dat kan toch gewoon niet.....Ik denk dat je in het verleden altijd al veel te lief bent geweest tegen deze man, en dat hij daarom denkt van 'ach, die zal mij toch laten doen' (bv met die werkers die kwamen pissen, heb je hem het voordeel van de twijfel gegund) dus nu moet je gewoon eens hard reageren, en zeggen dat je er de volgende keer de politie bijhaalt, als hij weer iemand laat parkeren op jouw gazon, zonder jou vooraf toestemming te vragen. Het is niet omdat jij plaats zat hebt, dat hij dat zomaar mag gebruiken!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:38

Dat is idd verstandig. Ik zou alleen ook niet je terrein ter beschikking stellen voor de buurman omdat bij hem bezoek komt, hij heeft een eigen terrein en anders parkeren ze maar in de berm bv, jij zou dat toch ook niet doen bij hem?? Hierbij denk ik geef 1 vinger en hij neemt de hele hand! Maar dat is mijn mening.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:41

Ontzettend slim van je, wees zelf verstandig en laat het bezinken.
Het liefst gooi je je gal eruit, maarja, de buurman, zo'n vete is nooit prettig.

Erg vervelend hoor, hopelijk blijft het hierbij.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:42

Zo, even de rest bijgelezen :P
Zou idd als je afgekoeld bent even met de buurman gaan praten :j
Ben het ook met carola eens, als je hem toestemming geeft dat gasten in overleg op jouw terrein parkeren dan staat het straks als hij een verjaardag oid heeft bij jou helemaal vol := Zou gewoon zeggen dat je dit niet pikt en niet wil dat het nog eens gebeurd :j

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:43

Caira schreef:
O nee hoor,de buurman krijgt het heus wel te horen. Maar ik denk dat zolang ik zo boos ben het helemaal geen zin heeft om dat te doen.

Zeker niet. En hoe dan ook, rustig blijven, wat je ook naar je kop krijgt. Ik heb een paar keer met onze overbuurman overhoop gelegen over het parkeren van auto's, althans: hij lag met mij overhoop. Als de goeie man zich netjes voorgesteld had en zijn mening had gegeven, prima, maar de eerste keer dat ik 'm überhaupt zag kwam ie al scheldend op me af gelopen... Right. := Hij heeft me daarna nog een keer of wat op staan wachten en ik heb 'm iedere keer vriendelijk goedendag gewenst en een keer een fijne vakantie, en hoe rustiger ik bleef, hoe harder hij begon te schelden... :(:) De laatste keer heeft ie me over straat na staan krijsen dat ik 'fysiek en lichamelijk' iets mankeer en sociaal schijnt er ook vanalles mis te zijn met mij. Daarna heb ik overigens geen last meer van 'm gehad :Y)

Dus laat maar schelden en tieren, eer aan jezelf houden, je zegje doen en weer vertrekken...

Succes alvast. :(:)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:45

Niet tegen hem zeggen dat je het hek open zet....
Dan heb je straks helemaal niets meer te vertellen op je eigen terrein. De volgende keer dat dit gebeurd de politie bellen.... en dan mag de buurman het uit gaan leggen aan oom agent en degene die hij zo mooi opdracht gaf om daar te parkeren....