Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
). Als ik ze zie toon ik respect en doe ik normaal maar ik ga ze niet vrijwillig opzoeken. Niets aan de hand denk ik zo!Denise_84 schreef:Ik ben blij dat je inziet dat ik niets anders zeg dan de rest. Helaas laat je dat niet echt blijken door alleen maar op de dingen waar je op kunt zeuren te reageren (of heel kinderachtig gigantisch uit te vergroten).
Ik heb geen idee hoe oud je bent maar je komt echt over als een 16-jarige die zichzelf iets te hoog heeft zitten.
Dat het niet werkt tussen jullie ligt echt niet alleen maar aan zijn vrienden hoor. Kijk ook eens kritisch naar jezelf, als ik je berichten lees kom je niet over als een gemakkelijk persoon. Dit geef je zelf ook toe maar wil je zo leven?
Mijn vriend heeft ook een aantal vrienden die ik niet zo leuk vind. Suck it and deal with it (even voor je Engels). Als ik ze zie toon ik respect en doe ik normaal maar ik ga ze niet vrijwillig opzoeken. Niets aan de hand denk ik zo!
Sorry maar mijn haren gaan echt letterlijk overeind staan n.a.v. jouw posts. Je vindt je zelf echt geweldig en dat valt volgens mij echt reuze mee! Waar is je respect?
Daarbij heb jij het naar eigen zeggen zo perfect voor elkaar maar ben je doodongelukkig in je relatie. Wat heb je dan liever?
Vraag je af wat de daadwerkelijke oorzaak is en doe daar wat aan i.p.v. op Bokt zo openlijk te klagen over de vrienden van je vriend (ter info; Bokt is openbaar) en daar de steun van je zusje in te betrekken (want zij is het immers met je eens).

) en tussen de regels door geef je idd. ook aan dat je het echt hebt geprobeerd en wel je best doet als je ertussen zit , en je geeft ook toe dat je niet zo subtiel en sociaal uit de hoek komt dus dat toont zat volwassenheid 

Ilzas schreef:Dank je. Waardevolle en leerzame aanvulling.
En ik vind het dus hypocriet om aardig te gaan zitten doen en leuk mee te gaan zitten doen met mensen waarvan je weet dat je geen toekomst met ze hebt, niets gemeen hebt met elkaar en alleen maar beleefd gaat zitten doen tegen elkaaar omdat je een gemeenschappelijke vriend hebt.
Maar voor het overige heb je gelijk. Ik kan mijn punt, dat ik ze niet mag, maken zonder ze verder onnodig, onnodig kwetsend af te maken/ te beledigen.

) verwoord op de vorige pagina het geen ik al steeds probeer te zeggen.
.