Rijlessen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:59

Sjors doet afentoe op m'n been z'n hand leggen en dan gewoon: "ben echt trots op je!" Maar ja, ik kwam bij hen al thuis toen ik klein was, dus ik vind het niet erg. :')

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:00

Veirl schreef:
Sjors doet afentoe op m'n been z'n hand leggen en dan gewoon: "ben echt trots op je!" Maar ja, ik kwam bij hen al thuis toen ik klein was, dus ik vind het niet erg. :')

Ja dat doet 'ie bij iedereen zei m'n schoonzusje. :+ Niets voor mij. Maar dat 'ik ben echt trots op je', zou ik wel willen horen haha.

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:01

mn vriend legde zn hand weleens op andere plaatsen :P ;)

ff zonder gekeheid, het is absoluut niet waar dat alle mannelijk instructeurs dat doen! aangezien wij zelf in deze branche zitten...uhmm nee hoor.

Helderder

Re: Rijlessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:02

Haha, ook serieus tijdens je rijlessen? :))

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:05

haha voor de lol deden we altijd of we elkaar niet kenden (dus gewoon echt leerling-instructeur), en dan legt ie bv zn hand om mn borst en zei ik altijd: ' maar meneer de instructeur wat doet u nu ' haha.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:09

Hidalgo24 schreef:
haha voor de lol deden we altijd of we elkaar niet kenden (dus gewoon echt leerling-instructeur), en dan legt ie bv zn hand om mn borst en zei ik altijd: ' maar meneer de instructeur wat doet u nu ' haha.

_O-

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:12

*Ziet Hidalgo, als Tatjana in dr Bikini in de auto* Haha
Laatst bijgewerkt door Joto op 01-04-09 18:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:15

whahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:40

_O- :')

MIjn instructeur doet dat niet, die trapte van de week op de rem omdat ik de zon uitschold :+

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:42

'sorry zon' :roll:

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:21

Paula schreef:
Veirl schreef:

Ja dat doet 'ie bij iedereen zei m'n schoonzusje. :+ Niets voor mij. Maar dat 'ik ben echt trots op je', zou ik wel willen horen haha.

Nee, dat wist ik al wel dat dat niets voor jou was. :+ *herinnert zich nog bepaalde pauzes op school enzo.
Nou dan moet je dat aan hem vragen :)). "Ben je niet trots op me?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:22

Hidalgo24 schreef:
'sorry zon' :roll:

Ja :')
MAar mn rijleraar en ik zitten de hele les te geinen, dus kon er heel goed om lachen, had zelf mn koppeling ook al ingetrapt :+

En ik zag de hele les serieus geen steek door de zon, ondanks mn zonnebril :') en die zonneklep, die als hij naar beneden zit half voor mn piegel hangt omdat ik met mn stoel helemaal naar voren zit _O-

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 21:35

Ik heb me rijschool gebeld, hij belt me morgenavond terug om een afspraak te maken om te komen lessen :D

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 08:14

ik mag morgen weeeeer :+:

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:46

Ik ben net geweest. :D
Wel 2x afgeslagen. :oo Ik werd een beetje nerveus toen het stoplicht op groen sprong. :o

Voorderest vond hij dat het netjes ging, eerste keer in Nijmegen. :D
Vind het wel vervelend dat ik nog niet snel weg kan rijden bij het stoplicht. Springt ie al weer op oranje en kan ik weer stoppen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:58

Dat van het verkeerslicht en wegrijden komt vanzelf :) Ik trek daar nu echt razendsnel op, en dat in een diesel :D

Ik heb mn rijles van volgende week verzet, ipv donderdagochtend om 9 uur (ik moet helaas werken dan :') ) woensdagavond half 9, lang geleden dat ik om half 9 gereden heb :oo was wel altijd mn favo tijd :D

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:42

Ik moet over een kwartiertje weer 2 uurtjes lessen..Mooi weer!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:20

Heb net les gehad. Ging heel erg goed!
Was overal best wel druk op de weg maar het ging allemaal wel goed!

Heb volgende week donderdag om 3 uur theorie examen en s'avonds rijles .. Dus als ik slaag is er taart zei ik tegen mijn instructeur! :P

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:47

Ik mag morgen van 15.00 tot 17.00.. Spanennd. :j

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:55

Heb dinsdag a.s me 1e les :D Moet om half 6

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:57

Ik had vandaag weer les. Ging best netjes. :)
Alleen stond 1 keer echt heel erg voor schut. _O-

Moest richting aangeven naar rechts, en toen deed ik per ongeluk de ruitenwissers aan. :') Ik wou ze weer uit doen maar dat lukte niet, mn instructeur zei, laat dat eerst maar zitten, eerst schakelen naar de 3. Al die mensen kijken hahaha, schijnt de zon volop kom ik aan geskeurd met de ruitenwissers aan. _O-

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 23:10

Pasamba schreef:
Ik had vandaag weer les. Ging best netjes. :)
Alleen stond 1 keer echt heel erg voor schut. _O-

Moest richting aangeven naar rechts, en toen deed ik per ongeluk de ruitenwissers aan. :') Ik wou ze weer uit doen maar dat lukte niet, mn instructeur zei, laat dat eerst maar zitten, eerst schakelen naar de 3. Al die mensen kijken hahaha, schijnt de zon volop kom ik aan geskeurd met de ruitenwissers aan. _O-

Haha dat is ook geniaal :D
Ik had ook een keer zo'n stomme actie ja :P Ik reed toen nog niet zo lang hoor.
Ik ging over de rotonde, en als je d'r vanaf moet moet je natuurlijk je knipperlicht ff naar rechts aandoen. Dacht ik dat dat hendeltje mee draaide met het stuur, ik vet zoeken :+ Nouja, die fout maak ik nooit meer ;)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:27

Wat een rijles. Oké, ik mag niet meer zeggen dat het niet goed gaat. Heb een hele preek gehad over mijn karakter en mijn rijsteil. Het komt erop neer dat ik mijn karakter moet veranderen, en mijn rijden dan ook beter gaat. Hij zei dat ik donders goed kan rijden, maar ik laat het niet altijd zien omdat ik te afwachtend ben naar hem toe. Ik weet ook wat ik wil, maar onzekerheid maakt dat dan niet mogelijk of iets. Het was echt een psychologisch praatje, les duurde ook een half uur langer. :+ Maargoed, ben er niet zo heel blij mee want ik hoor dit echt zó vaak. Inclusief dat ze niet goed weten wat er in mij omgaat en ik gesloten ben en blabla. Dat haalde hij ook weer boven. Dat hij eigenlijk nooit een leerling had gehad waarop 'ie zo weinig grip kon krijgen. Maar hij is dus van mening dat karakter je rijsteil bepaald, en of je je examen haalt. En ik dus best apart rijdt (hard en lomp, maar juist weer totaal niet arrogant wat wel nodig is).
In het vervolg moet ik dus zelf beslissen wat ik doe, en als hij zegt; 'kun je dat niet beter zo en zo doen', daar arrogant over heenwalsen. (Even extreem, maar daaar komt het op neer.)
Echt het gaat gewoon verder dan het rijden, hij gaat m'n onzekerheid aanpakken. := En ik dacht nou juist dat dat allemaal al een stuk beter ging... Maar hij wist zeker dat ik op stage ook wel tegen zulke dingen aan zou lopen.
Dus ik mag niet terugkijken op een les van o wat ging dat slecht, maar van; 'Oh wat deed ik dat toch weer goed alleen dat had iets beter gekund'.
Hij zegt meer van dat kan beter dan dat hij complimentjes uit gaan delen, dat moet ik dus voor mijzelf doen. Was dus ook de eerste keer dat ik hoorde dat ik goed kan rijden.

Doen jullie instructeurs ook zo? := Echt ben er nog verbaasd van hoe hij aan m'n rijsteil kan zien wie ik ben. Maar ik probeer dit al jaren te veranderen dus weet ook niet of het gaat lukken allemaal... (Ohnee positief, het gaat helemaal goedkomen! :') )

Chantal16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:36

@ Paula: ik begrijp je probleem wel deels.. Ik heb nog geen rijlessen, omdat ik nog 18 moet worden.. Maar ik ben ook heel onzeker van mezelf.. En ben daar nu flink mee aan het werk.. Ik moet zeggen dat het al beter gaat.. Dit komt ook door me stage.. Waar ik bij me tussenbeoordeling een onvoldoende had gehad..
Maar ik weet zeker dat jij het ook kan.. Hoe moeilijk het ook is in het begin..
Probeer met kleine dingen te beginnen..

Chantal16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:42

Ik zie trouwens dat je ook verpleegkunde doet!