Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veirl schreef:Sjors doet afentoe op m'n been z'n hand leggen en dan gewoon: "ben echt trots op je!" Maar ja, ik kwam bij hen al thuis toen ik klein was, dus ik vind het niet erg.
Niets voor mij. Maar dat 'ik ben echt trots op je', zou ik wel willen horen haha.

Paula schreef:Veirl schreef:Sjors doet afentoe op m'n been z'n hand leggen en dan gewoon: "ben echt trots op je!" Maar ja, ik kwam bij hen al thuis toen ik klein was, dus ik vind het niet erg.
Ja dat doet 'ie bij iedereen zei m'n schoonzusje.Niets voor mij. Maar dat 'ik ben echt trots op je', zou ik wel willen horen haha.
*herinnert zich nog bepaalde pauzes op school enzo.
. "Ben je niet trots op me?" Hidalgo24 schreef:'sorry zon'

en die zonneklep, die als hij naar beneden zit half voor mn piegel hangt omdat ik met mn stoel helemaal naar voren zit

Ik werd een beetje nerveus toen het stoplicht op groen sprong. 

Ik trek daar nu echt razendsnel op, en dat in een diesel 
) woensdagavond half 9, lang geleden dat ik om half 9 gereden heb
was wel altijd mn favo tijd
Moet om half 6

Ik wou ze weer uit doen maar dat lukte niet, mn instructeur zei, laat dat eerst maar zitten, eerst schakelen naar de 3. Al die mensen kijken hahaha, schijnt de zon volop kom ik aan geskeurd met de ruitenwissers aan.
Pasamba schreef:Ik had vandaag weer les. Ging best netjes.![]()
Alleen stond 1 keer echt heel erg voor schut.
Moest richting aangeven naar rechts, en toen deed ik per ongeluk de ruitenwissers aan.Ik wou ze weer uit doen maar dat lukte niet, mn instructeur zei, laat dat eerst maar zitten, eerst schakelen naar de 3. Al die mensen kijken hahaha, schijnt de zon volop kom ik aan geskeurd met de ruitenwissers aan.
Ik reed toen nog niet zo lang hoor.
Nouja, die fout maak ik nooit meer
Maargoed, ben er niet zo heel blij mee want ik hoor dit echt zó vaak. Inclusief dat ze niet goed weten wat er in mij omgaat en ik gesloten ben en blabla. Dat haalde hij ook weer boven. Dat hij eigenlijk nooit een leerling had gehad waarop 'ie zo weinig grip kon krijgen. Maar hij is dus van mening dat karakter je rijsteil bepaald, en of je je examen haalt. En ik dus best apart rijdt (hard en lomp, maar juist weer totaal niet arrogant wat wel nodig is).
En ik dacht nou juist dat dat allemaal al een stuk beter ging... Maar hij wist zeker dat ik op stage ook wel tegen zulke dingen aan zou lopen.
Echt ben er nog verbaasd van hoe hij aan m'n rijsteil kan zien wie ik ben. Maar ik probeer dit al jaren te veranderen dus weet ook niet of het gaat lukken allemaal... (Ohnee positief, het gaat helemaal goedkomen!
)