suleilitha schreef:Joh echt? Het valt mij juist op dat menig snelheidsduivel stukken beter anticipeert en veel alerter is dan iemand die zich precies aan de regeltjes houdt en vooral aan de maximum snelheid. Die categorie kijkt meer naar de verkeersborden dan naar het verkeer om zich heen en dat is juist zo gevaarlijk.
Verder is het pertinent niet waar dat er door harder rijden automatisch meer schade ontstaat en je derde opmerking snap ik echt helemaal niet, Kensha.
Ben ik geheel met je eens! Zit wel eens bij mn baas in de auto, die rijdt gerust 140 km op de snelweg maar die rijdt me toch goed
Reageerd al op anderen voordat zij daadwerkelijk iets doen. Hij heeft ook nog noot in zijn leven een ongeluk gehad, dit terwijl hij dagelijks uren op de weg zit. De deurwaarders bij ons op kantoor hebben wel eens boetes voor te hard rijden maar nog nooit een ongeluk terwijl hun bureau de auto op de weg is.
Een vriendin van mn ma rijdt ook vele kilometers en vaker harder dan toegestane snelheid, maar ze rijdt ook zeer alert en goed, en ook nog nooit een ongeluk gehad.
Voor mij zijn trouwens typisch Audi-rijders knappe, jonge kereltjes
Ik loer vaak naar binnen bij auto's en ik zie die vaak achter het stuur zitten!

! 
!