Typisch audi rijders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:54

suleilitha schreef:
Joh echt? Het valt mij juist op dat menig snelheidsduivel stukken beter anticipeert en veel alerter is dan iemand die zich precies aan de regeltjes houdt en vooral aan de maximum snelheid. Die categorie kijkt meer naar de verkeersborden dan naar het verkeer om zich heen en dat is juist zo gevaarlijk.
Verder is het pertinent niet waar dat er door harder rijden automatisch meer schade ontstaat en je derde opmerking snap ik echt helemaal niet, Kensha.

Ben ik geheel met je eens! Zit wel eens bij mn baas in de auto, die rijdt gerust 140 km op de snelweg maar die rijdt me toch goed :oo Reageerd al op anderen voordat zij daadwerkelijk iets doen. Hij heeft ook nog noot in zijn leven een ongeluk gehad, dit terwijl hij dagelijks uren op de weg zit.

De deurwaarders bij ons op kantoor hebben wel eens boetes voor te hard rijden maar nog nooit een ongeluk terwijl hun bureau de auto op de weg is.

Een vriendin van mn ma rijdt ook vele kilometers en vaker harder dan toegestane snelheid, maar ze rijdt ook zeer alert en goed, en ook nog nooit een ongeluk gehad.

Voor mij zijn trouwens typisch Audi-rijders knappe, jonge kereltjes :Y) Ik loer vaak naar binnen bij auto's en ik zie die vaak achter het stuur zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:09

Adil nogmaals je maakt me nieuwsgierig wat voor moois gaat je pa morgen nu kopen? *D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:39

Chiqa schreef:
Adil nogmaals je maakt me nieuwsgierig wat voor moois gaat je pa morgen nu kopen? *D

E-klasse, Elegance
Laatst bijgewerkt door Adil op 24-03-09 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:41

Lara_Silver schreef:
Adil18 schreef:
Doe mij maar gewoon een dikke Dodge pick-upje, eentje waar de mensen spontaan voor in de berm kruipen als je ze tegen komt op een smal landweggetje }>

*Gniffel* Dat is gewoon de een 'anti agressie in het verkeer' auto. Die dwingt door zijn uiterlijk al zo veel respect af dat andere weggebruikers zich niks in het hoofd halen. EN je leert als bestuurder lekker rustig aan te doen in het verkeer, aangezien ze snelheid inruilen voor kracht. Dus je gaat er zelfs ook niet van stressen in het verkeer. :+

Juist :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:42

LovingTweety schreef:
Nee, ik ben dan 22, maar 44, kom op zeg! Op je 80ste ben je pas oud. Daarvoor echt niet hoor.

Je bent pas oud als je meer mensen kent die dood zijn dan mensen die leven ;) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 10:23

E
Adil18 schreef:
E-klasse, Elegance

Dat is geen pooierbak eerder een ouwelullenbak :D

Sterre

Re: Typisch audi rijders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 10:37

Wel een hele comfortabele oude lüllen bak :D !
Mijn man rijdt er ook zo eentje :') !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 10:40

Vind ze wel meevallen krijg dr altijd een zere kont van omdat die stoelen zo gruwelijk hard zijn :Y)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 11:55

Chiqa schreef:
Dat is geen pooierbak eerder een ouwelullenbak :D

Afbeelding
Hoezo? :+

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:05

hahaha ik ben veranderd in een stille meelzer maar ik lig echt onder mijn stoel van de reacties hier. Ge-wel-dig!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:15

en wat vinden jullie dan van mensen die hun autos tunen en pimpen? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:28

Chiptunen prima, buitenkant tunen, tja dan heb je zeker te veel geld ofzo.

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:30

tunen in de vorm van performance tunen vind ik goed,
de polyester rommel aan de buitenkant terwijl de auto zelf niet meer vooruit geraakt vind ik afschuwelijk :D
maar ieder zijn eigen mening natuurlijk :)
Laatst bijgewerkt door nathe op 25-03-09 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:33

haha idd ieder zn eigen mening..ik en mijn vriend hebben een getunde opel astra,zitten ook bij een tuning&styling club..binnen en buitenkant is gedaan(meer pk's,verlaagd,andere bumpers,andere lichten,andere velgen enz enz..) nu zijn er mensen bij ons in de buurt waar wij iedere avond te vinden zijn het er niet mee eens dat we daar staan reden: lawaai van uitlaten enz heel gedoe met de gemeente..ach ja..mijn hobby is paarden en zijn hobby is tuning :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:35

Een Astra of all cars...... hoe verzinnen ze het om die ook nog eens te pimpen :D :D :D :D :D
En dat gedoe met hangauto's op bepaalde plekken, hier heb je dat ook, ach, tis gewoon zien en gezien worden, ik vind het echt he-le-maal niks.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:28

brenniie schreef:

Ligt eraan.. Mijn schoonbroer heeft een netjes getunde Ibiza TDI Cupra, leuk om te zien van binnen en van buiten en heeft er ten minste een fatsoenlijke motor onder liggen, zo' n 110 pk. Hij heeft hem overigens ook helemaal zelf betaald. Maar enfin dat is dus tupperware die wel inhoud te bieden heeft. :) Maar die getunede autootjes die dan zo driftig ronken met hun te grote uitlaten maar er nog geen 70 pk onder hebben liggen,.. tja beetje sneu, veel uiterlijk maar verder niks waard. Laatst stonden ik en mijn vader in onze Mitsubishi Space Wagon voor het stoplicht.. Staat er zo eentje naast ons.. En die was zich toch aan het aanstellen; op de rem houden en toch hoog in de toeren laten lopen enzo, nou toen was het groen en mijn vader trekt op; wat altijd wat langzamer gaat omdat onze SW een zware auto is; en zelfs dat kon hij niet bij houden. :') Maar ach, als zij er een ego-boost van krijgen, waarom dan niet? Zou ook lekker saai worden op de weg als iedereen dezelfde auto had. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:37

je gaat bij sommigen echt denken, dat hun toettoet het verlengstuk is van hun piemeltje

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:39

suleilitha schreef:
je gaat bij sommigen echt denken, dat hun toettoet het verlengstuk is van hun piemeltje

Inderdaad :7

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:45

mijn vriend was al bezig met tunen voor ik met hem ging..ben er dus eigenlijk een beetje ingerold..we gaan ook naar verschillende meetings enz enz..en het gaat hier op een Opel Astra sport..
er zijn inderdaad veel mensen die je proberen uit te dagen op de weg om te racen,zelf doe ik daar vrijwel nooit aan maar mijn vriend wel! krijg het er ook niet uit bij hem helaas,kost extra benzine,banden en het is gevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:49

Hihiihi, mijn zwager had ook zo'n Astra sport en heeft het motorblok opgeblazen :o

Dag centjes, dag Opel... |(

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:28

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:35

Adil18 schreef:
LovingTweety schreef:
Nee, ik ben dan 22, maar 44, kom op zeg! Op je 80ste ben je pas oud. Daarvoor echt niet hoor.

Je bent pas oud als je meer mensen kent die dood zijn dan mensen die leven ;) :D

Dan moet je niet in het bejaarde tehuis gaan werken :P . Dan ken je zo meer doden dan levende.
Volgens mij heet dat officeel middelbare leeftijd als je 44 bent.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:47

Ik werk in een psychiatrisch ziekenhuis tussen de 65 + :+

Toch ken ik meer levende mensen :P

Tupperware auto's (die ga ik onthouden chiqa) vind ik afgrijselijk. Vooral als er dan andere koplampen in gestopt worden en de rest van de weggebruikers verblind worden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:31

suleilitha schreef:

En hoe lossen we dit dan op bij vrouwen :D
brenniie schreef:

Volgens mij mn menign al over gegeven, maar wil dit nog wel even verduidelijken hoor. Ik heb medelijden met de bestuurders dr van en al helemaal met diegene die mee moet rijden :o Hoop voor ze dat ze snel volwassen worden ach ik vondt knikkers vroeger ook leuk :D :D

Adil dat is een oud ding dr zijn al twee nieuwere types van uit dit is echt een officiele ouwelullen bak, die punten zal scoren bij het onderzoek dat Benz voor ouwe banketstaaf is :) Sorrie :D :D

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:14

Chiqa schreef:
Vind ze wel meevallen krijg dr altijd een zere kont van omdat die stoelen zo gruwelijk hard zijn :Y)

Dan hebben de auto´s waar jij in zit of te weinig polster, of jouw achterwerk is niet dik genoeg :+ !
Die van ons zit prima :j !
(En nee, mijn achterwerk is een van mijn weinige onderdelen die niet te dik is :P !)

Maar goed, jij hebt op bijna alle auto´s wel kommentaar, ben eigenlijk wel benieuwd welke auto´s er volgens jouw wél door de beugel kunnen :) ?!!