Jeetje, heb het echt niet droog kunnen houden bij het filmpje! Heeeeeeel veel sterkte en wat een wijsheid straalt jullie kleine kereltje uit!
Whoops1
Geplaatst: 10-03-09 22:31
Lieve Iloon,
Zie nu pas dat je het ook hier op het forum hebt neergezet..
Ik heb net alles doorgelezen & heb weer de tranen in mijn ogen! Zo oneerlijk allemaal, Luuk was een prachtmannetje.. Ik heb hem mogen bewonderen toen hij een week oud was & zal dat beeld nooit meer vergeten, zo klein, zo mooi, zo bijzonder..
Zoals jullie weten heb ik, maar ook iedereen hier thuis ontzettend veel bewondering voor jou & voor Bart, jullie zijn zo sterk!
We hebben zo met jullie meegeleefd laatste weken van je zwangerschap, de weken dat Luuk er heeft mogen zijn, maar ook nu elke dag leven we nog mee!
De deur staat hier open voor jullie, dag & nacht ; altijd..
Liefs van ons allemaal, xx
Trieske_
Geplaatst: 10-03-09 22:43
zie dit topic nu pas maar wat verschrikkelijk zeg..ben zelf ook net moeder van een zoontje en heb met tranen in mijn ogen alles bekeken.
Ik wens jullie echt heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
Het is een prachtig grafje. Hoe gaat het nu met jullie? Kunnen jullie goed met elkaar over jullie verdriet praten? Het lijkt me zo moeilijk om niet op te gaan in je eigen verdriet...
Mooi dat jullie de kleuren van zijn kamertje uit hebben gezocht voor de bloemen op zijn grafje.
Ik weet trouwens niet of jullie vanuit het ziekenhuis gesprekken met maatschappelijk werk aangeboden hebben gekregen? Ik kan je aanraden om het te doen namelijk. Wij hebben het niet gedaan, en ondanks dat onze situatie gelukkig positief is afgelopen heeft het (achteraf) een hele knauw gegeven aan onze relatie.
sow, wat heftig. Ik heb alles doorgelezen. Wat heb jij een prachtig engeltje! Wat een prachtig filmpje, wat een knappe zoon zeg! je ziet hem echt heel strijdlustig bewegen. Wat een respect voor deze kleine man!Een mooi gedicht, en een prachtig plekje. fijn dat het wel goed voelt. Ik zag mijn oppasmeisje ook weer liggen in je filmpje. Ze is 3,5 geworden en als ik je filmpje zie, dan krijg ik zo'n holle klap van binnen, en kijk in naar jouw knappe zoon, maar denk ik ook terug aan haar... 5 jaar terug, maar als de dag van gisteren. Ik wens jullie heel veel succes. Een plekje geven kan je het nooit, accepteren kun je het nooit... Ik wens dat jullie voor altijd de mooie herinneringen van hem blijven onthouden, en hem geestelijk altijd zo dicht bij je kunnen houden als nu... Wat een prachtig ventje jullie Luuk! ben helemaal ontdaan...
Jeemig wat een pijn en verdriet zullen jullie hebben.. mooi filmpje en een mooie laatste rustplekje... heb er verder geen woorden voor. tranen prikken in mijn ogen
Imala204
Geplaatst: 13-03-09 19:49
Wat verschrikkelijk om dit kleine mooie dappere mannetje te verliezen. Zo iets zou geen enkele oouder mogen overkomen. Heel veel sterkte met dit immense verlies. Een mooi en liefdevol laatste rustplaats. Krop in mijn keel en tranen in mijn ogen. Het liedje bij zijn filmpje vrwoorde het prachtig.