Leraar maakt mij belachelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:39

kinuh schreef:
@ Mereltje: God heeft mensen een eigen wil gegeven, want anders had hij net zo goed robots kunnen maken. Verder heb je ook natuurlijke variatie. Dit zorgt voor nieuwe varianten zoals o.a. de homo.
Geloven heeft niet alleen met regels te maken. Als jij je aan die regels houd en ze je eigenmaakt, normen en waarden kan je op een veel fijnere manier leven. En nee, je kan je nooit 100% aan de regels houden. Maar daar bestaat vergevenis voor (en niet alleen door God maar ook door je medenmens).
In het geloof gaat het erom dat je vertrouwt op God, dat je je naasten lief hebt als jezelf. Die regels zijn er om jou te helpen een goed mens te zijn. Niet om naderhand jou op de vingers te tikken.

Ik zeg dat sommige dat doen ja, en zoals hier aangegeven in het topic is dat ook zo.

En ik dacht dat jij het alleen maar over je lerares wilde hebben.....

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:44

Ja joh,blijf eens ontopic! :D
Karl66 kwam net al voorbij,dus als je je topic open wilt houden,blijf erbij ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:50

slimmerik schreef:
TS meent ook dat er in Veenendaal meer buitenlanders dan nederlanders wonen....

Nou in Veenendaal wonen ruim 61.000 inwoners.... waarvan:

Afbeelding

owja... dan gedragen de allochtonen zichzelf gewoon te opvallend ... :+
ik dacht ook dat er meer dan dit woonden namelijk in veenendaal (okee niet meer dan autochtonen natuurlijk)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 23:51

xTamara schreef:
Oke, Sommige van jullie zeggen dus dat hoe zij over homosexualiteit denk bij het geloof hoort.

Hier nog een gelovige.. Ik deel haar mening ook niet.
Nog wat trouwens.. de school waar zij op zit, valt qua christenen mee hoor :P Ik ken een paar mensen daar en die zijn niet christelijk en willen er niks mee te maken hebben.

Zoals ik al aangeef, ik ben christelijk.. Ik heb 2 vrienden die allebei homo's zijn.. Ik respecteer die mensen volledig.
Ik kijk niet anders tegen ze aan, en ik zie het als mensen die door God geschapen zijn. Ze zijn als jou en mij, alleen dan een andere sexuele voorkeur.. Wat maakt het uit?

Ik heb trouwens niet alles gelezen, sorry daarvoor, maar ik kon de opmerkingen over het christenen die tegen homo's zijn niet meer verdragen, ik moet reageren ;)

Ontopic: Ik zou dit idd niet pikken, vertel het tegen je mentor of afdelingsleider of een andere leraar waar je goed mee overweg kan.
Dit hoef je niet te pikken. Ookal kwam jouw mening hard aan, een leraar moet daarboven staan.
Succes nog bij de volgende lessen!
En mijn reactie hierboven is niet beledigend ofzo bedoelt voor jou hoor ;) Dit is gewoon zoals ik erover denk ;)

wat ik me wel afvraag.. in de bijbel staat toch dat God van het homo-zijn walgt? hoe kijk jij daar dan tegenaan als christen?
(niet aanvallned/persoonlijk bedoeld gewoon nieuwschierigheid :) )

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:02

Danielle_1 schreef:
kinuh schreef:
Je hebt niet voor niets een man en een vrouw.
Als homo zijn normaal was zouden 2 mannen of 2 vrouwen ook wel kinderen kunnen krijgen.

Een uitsteeksel op een uitsteeksel past niet.
Een inham op een inham ook niet.
Uitsteeksel op inham wel :)

En dit is inderdaad je opvoeding en regelrecht uit de bijbel gequote :+

Wat showbizz betreft,je denkt toch niet dat alle homosexuelen zulke relnichten zijn als Geer en Goor he?
Dan ben je nog erger dan ik dacht :+

Eh... moet jij mij eens aanwijzen waar dat in de Bijbel staat? :+
Spuit 11, maar hier MOEST ik even op reageren...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:03

VivaLaVida schreef:
xTamara schreef:
Oke, Sommige van jullie zeggen dus dat hoe zij over homosexualiteit denk bij het geloof hoort.

Hier nog een gelovige.. Ik deel haar mening ook niet.
Nog wat trouwens.. de school waar zij op zit, valt qua christenen mee hoor :P Ik ken een paar mensen daar en die zijn niet christelijk en willen er niks mee te maken hebben.

Zoals ik al aangeef, ik ben christelijk.. Ik heb 2 vrienden die allebei homo's zijn.. Ik respecteer die mensen volledig.
Ik kijk niet anders tegen ze aan, en ik zie het als mensen die door God geschapen zijn. Ze zijn als jou en mij, alleen dan een andere sexuele voorkeur.. Wat maakt het uit?

Ik heb trouwens niet alles gelezen, sorry daarvoor, maar ik kon de opmerkingen over het christenen die tegen homo's zijn niet meer verdragen, ik moet reageren ;)

Ontopic: Ik zou dit idd niet pikken, vertel het tegen je mentor of afdelingsleider of een andere leraar waar je goed mee overweg kan.
Dit hoef je niet te pikken. Ookal kwam jouw mening hard aan, een leraar moet daarboven staan.
Succes nog bij de volgende lessen!
En mijn reactie hierboven is niet beledigend ofzo bedoelt voor jou hoor ;) Dit is gewoon zoals ik erover denk ;)

wat ik me wel afvraag.. in de bijbel staat toch dat God van het homo-zijn walgt? hoe kijk jij daar dan tegenaan als christen?
(niet aanvallned/persoonlijk bedoeld gewoon nieuwschierigheid :) )

[NM] 'Red de mensheid van homoseksueel gedrag'
Kijk eens, je mag er nog reageren ook :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:05

Blue_Eyes schreef:
Eh... moet jij mij eens aanwijzen waar dat in de Bijbel staat? :+
Spuit 11, maar hier MOEST ik even op reageren...

ik zie het helemaal voor me dat dat letterlijk in de bijbel zo staat _O-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:06

manie schreef:
sillyboy schreef:
ik zou dit ook niet pikken. in nederland mag je je mening toch uiten!

Geldt ook voor haar docent ;)

Maar niet zo.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:06

Moderatoropmerking:
Nogmaals, de vraag van TS is hoe ze met de reactie van haar lerares moet omgaan. Niet wat jullie van haar mening vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:07

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:12

hmm, niet zo netjes van je docent.

Om maar niet te praten over jouw uiterst belachelijke uitspraak. Get real zeg!! (ik zie t al, je woont in de bible belt....blijf daar vooral als je zo wilt blijven)

Ik ben ook een docent en zij had niet zo mogen reageren. punt

Amandaa_Ted

Re: Leraar maakt mij belachelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:18

Misschien kan je eerst aan je leraares vragen
waarom zo zo iets stoms zegt, ze vroeg om JOU mening...
En anders zou ik naar je mentor/mentrix gaan... Want die
reactie vind ik zelf niet kunnen! :o

suc6!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:27

misschien kan je eens beginnen met aan je docente te vragen of dit allemaal echt waar is en je niet blindelings te storten op het commentaar van alle anderen die bij jou op school zitten.....
alleen al het idee om je ouders te laten bellen of naar je mentor te stappen; get your act together en ga zelf het gesprek aan.....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:32

Wildgirl: ik heb het idee dat dat gesprek dan niet echt gelijkwaardig zou zijn, aangezien TS 15 is en lerares (al zou je het aan haar gedrag niet zeggen) ws boven de 30, er een docent-leerlingrelatie is EN docente op mij nogal ehm... intimiderend overkomt. Dat lijkt me dus al geen goed plan.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:37

Blue_Eyes schreef:
Wildgirl: ik heb het idee dat dat gesprek dan niet echt gelijkwaardig zou zijn, aangezien TS 15 is en lerares (al zou je het aan haar gedrag niet zeggen) ws boven de 30, er een docent-leerlingrelatie is EN docente op mij nogal ehm... intimiderend overkomt. Dat lijkt me dus al geen goed plan.

Wat ik al eerder zei, volgens mij is de docente lang niet zo erg tekeer gegaan alsdat de TS beweert maar komt dit puur door sensatiezoekers op school.
Wat is er nou leuker om een docente op zo'n onderwerp incl de nodige speculaties op de schop te nemen?
Helemaal door zo'n kudde opgefokte onder de hormonen zittende pubers die het per definitie altijd oneens zijn met welke authoriteit dan ook
En dan nog, TS is bijna 16 en blijkbaar in staat tot dit soort idiote en kwetsende opmerkingen; daarna niet zelf het gesprek aan durven gaan?
Kom nou.....
Ik heb vroeger genoeg uitgevroten op de havo en na de 3e mocht ik mezelf gaan verantwoorden van paps, wie zich brandt moet op de blaren zitten....dat ik dan 10043 kleuren scheet was mijn probleem; die verantwoordelijkheid kun je prima vragen van een 4 VWO scholier lijkt me

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:44

TS hoeft helemaal geen verantwoording af te leggen voor het geven van haar mening nadat er door de betreffende lerares om gevraagd was. Dat die mening idioot is, is jou mening.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:50

kom op mystica, je mening geven is 1....dit op een uiterst kwetsende en onvolwassen manier doen is 2...
helemaal niet erg als je dat wil doen; maar dan moet je ook achteraf niet gaan lopen zeuren dat er commentaar op komt.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:56

Ik zeg ook niet dat ze moet zeuren over commentaar, ik zeg zeg dat ze zich niet hoeft te verantwoorden of verontschuldigen.

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:56

Pfffff.... wat echt een uitspraken hier he! Homo's dit, schepping sus en zo, echt ik kon mijn lachen niet inhouden toen ik je opvattingen daarover las. Geen aanval, gewoon wat er gebeurde. Kon er niks aan doen.

Hmmm, tja, misschien mag een docent dat zo niet zeggen, maar wat er wel niet allemaal tegen mij is gezegd vroeger op de middelbare.... en weet je? meestal is dat een grapje ;) of een nuancering. Hoe dan ook, ik betwijfel het of het echt zo serieus bedoeld was.
Zo is de wereld, wie hem dan ook heeft gemaakt ;)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 01:02

Mystica schreef:
Ik zeg ook niet dat ze moet zeuren over commentaar, ik zeg zeg dat ze zich niet hoeft te verantwoorden of verontschuldigen.

oke sorry dan begreep ik je verkeerd, ik bedoelde ook niet verontschuldigen; wel je verantwoordelijkheid nemen over hoe en wat je iets zegt...

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 01:06

@Mystica: heb je pbtje gestuurd ;)

Ja het kan inderdaad zijn dat je andere mensen en die lerares ermee pijn gedaan hebt.
Zoals zovelen al gezegd hebben inderdaad even langs mentor ofzo gaan, en misschien een gesprekje voeren met die lerares zelf?
Misschien dat zij jou dan beter begrijpt of andersom ;)
En dan kan je gelijk duidelijk maken dat je niet wilt hebben dat er achter jou rug om in andere klassen over jou gepraat word.
Succes iniedergeval!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 01:08

Ik heb niks? :+

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 01:10

Ow nee sorry, ik haal je in de war met VivaLaVida.
Jou had ik inderdaad niks gestuurd.

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 01:10

Oja, als je dingen roept als homo's zijn "mislukt" of iets wat er op lijkt, dan krijg je dit soort reacties.
Misschien heeft die lerares zelf wel een homo in de omgeving en heb je HAAR tot op het bot gekwetst en moet jij je verontschuldigen.
Respect voor geloven vind ik goed, maar wanneer je zo duidelijk een mening loslaat, kun je het balletje terug verwachten.

(en ik zal hem nu ook wel een keer terugkrijgen...)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 01:13

Dan zal die lerares eerst aan moeten geven (en ja, dat kan door ts gevraagd worden) dat ze zich gekwetst voelt, dan moet TS idd haar excuses aanbieden, maar dan voor het feit dat ze haar gekwetst heeft en nog steeds niet voor haar mening :) Je excuseren voor je mening doe je alleen waneer je zelf vind dat je fout zat en dus je mening veranderd is.