Vriendinnen horen dat stil te houden!
KiWiKo; Wat is trekzalf? De zwarte zalf? Of euh...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mackkwek schreef:aiii ben achteraf toch gemener dan ik dacht,.want nr 3 kwam ook weer bovenborrelen![]()
![]()
was toen een jaar of 15 en had verkering met een jongen op school(lang lang geleden dus)
maar goed,..betrapte hem dat ie stond te zoenen met mijn beste vriendin.
(jaja,.ik koos ze vroeger wel uit)
heb toen een foto van hem vergroot, en tig keer af laten drukken.
leuke was dat het geen gewone foto was.
het was een foto van toen we een keer melig waren en hij voor de gein een bh en string van mij had aangetrokken inclusief make-up etc.
heb die posters toen overal verspreid opgehangen in school.
en meneer???? die werd het pispaaltje van school toen![]()
![]()
pffff,..geneer me dood als ik mijn acties terug lees,..maar goed,.gelukkig is het allemaal een aardig tijdje geleden
) een nieuwe baan en toen een nieuwe (oude) vriend
...sukkel...
..roomsoes17 schreef:haha wat een geweldige verhalen!![]()
zo heb ik ook ooit eens een slechte actie uit gehaald haha!
zou gaan samen wonen met me vriend (nu ex), relatie over en hij had binne 2 weken nieuwe vriendin en ging 3 maanden later met HAAR samen wonen.. (en heb nog steeds me vermoede dat hij me bedonderde)
nadat hun een jaartje happy samen waren heb eens een sms gestuurd hoe het met hem was.. eigelijk hadden we dike ruzie maar het was te proberen![]()
was allemaal wel oke, maar het ging met zn vriendin momenteel niet zo goed, maar dat kwam volgens hem wel weer goed omdat ze van elkaar hielden..
ach op dat moment heb ik even de schouder om uit te huilen geboden, en van t een kwam het ander.. meneer ging VREEMD...
heb 2 dagen later zn vriendin op gebelt en alles verteld.. haha toen stond ie binne 2 uur op straat!
hoewel ik persoonlijk nooit met mn ex naar bed zou zijn gegaan om hem terug te pakken roomsoes17 schreef:haha wat een geweldige verhalen!![]()
zo heb ik ook ooit eens een slechte actie uit gehaald haha!
zou gaan samen wonen met me vriend (nu ex), relatie over en hij had binne 2 weken nieuwe vriendin en ging 3 maanden later met HAAR samen wonen.. (en heb nog steeds me vermoede dat hij me bedonderde)
nadat hun een jaartje happy samen waren heb eens een sms gestuurd hoe het met hem was.. eigelijk hadden we dike ruzie maar het was te proberen![]()
was allemaal wel oke, maar het ging met zn vriendin momenteel niet zo goed, maar dat kwam volgens hem wel weer goed omdat ze van elkaar hielden..
ach op dat moment heb ik even de schouder om uit te huilen geboden, en van t een kwam het ander.. meneer ging VREEMD...
heb 2 dagen later zn vriendin op gebelt en alles verteld.. haha toen stond ie binne 2 uur op straat!
gelukkig kan ik er zelf nog steeds heel hard om lachen:) roomsoes17 schreef:nee maar gelukkig deed zij niet precies t zelfde bij mijgelukkig kan ik er zelf nog steeds heel hard om lachen:)
Maar goed,,
heb me werkelijkwaar kapot gelachen om wat iedereen verzint
heb zelf alleen geen acties
vriendje 1 is een beetje blijven hangen