Afknappers bij mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:46

Niien_ schreef:
Op een eerste afspraak lijkt de jongen heel leuk..
Dan krijg je de volgende ochtend een smsje met: ik hou van je!
Dat vind ik de grootste afknapper die ik heb meegemaakt :=

na 1 afspraakje? .. 8)7 moet het wel heel bijzonder geweest zijn ;)

oja denk er nu pas aan; jongen die ineens in huilen uitbarst dat ie t allemaal zo mooi vindt en te lang niet zo geknuffeld was. :roll:
dat was een afknapper.

oh of een bitcherige vriendin verzwijgen, ze hadden nog geen vaste relatie maar ze wist alles over mij. ik helaas nooit van haar bestaan gehoord. tot ik er tegen kwam in een discotheek. ze vloog me nog net niet aan :(

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 10:28

Veel van de dingen die als afknapper genoemd worden hier, vind ik juist leuk: tatoos, piercings, roken, borsthaar :P, (zou er juist op afknappen als een jongen zich gladschoor, dat vind ik te vrouwelijk) en een "dom" beroep.. tsja, doe mij maar een hardwerkende, gespierde bouwvakker hoor, moet niet denken aan zo'n walgelijk studentje dat denkt dat hij alles weet en me gaat verbeteren bij elke zin. En dominantie, vind het juist vreselijk als een jongen onderdanig is brrr.
mijn afknappers:

- geen gevoel voor humor, of mijn humor niet begrijpen
- smakken
- arrogantie
- TE goed verzorgd zijn
- niet van dieren houden

Edit: ik vergeet een hele belangrijkë: niet voor zichzelf kunnen zorgen. (Als in de was doen, koken etc.)

lor1_1984

Re: Afknappers bij mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 11:04

Beetje dominantie kan ik nog wel waarderen, krijg ik tenminste nog es tegengas. :))
Maar erg dominant gaat em niet worden, gezien ik zelf ook erg dominant ben.

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:18

te opdringerig vind ik trouwens ook n afknapper!
en als ze naar je toe komen en zeggen ik lus wel dit of dit te drinken :?

KvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:35

Of een jongen die te lui is om zijn meisje naar huis te brengen wat 10 minuten fietsen is, maar liever binnen bij de kachel zit :Z

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:26

greensleaves schreef:
en een "dom" beroep.. tsja, doe mij maar een hardwerkende, gespierde bouwvakker hoor, moet niet denken aan zo'n walgelijk studentje dat denkt dat hij alles weet en me gaat verbeteren bij elke zin.

Daarom ben ik maar voor een "domme" boer gegaan :+ Ruikt iedere dag heerlijk naar koe :P

Bzoem schreef:
Hehe streepjes zijn idd juist sexy.

Ja maar dan vooral met echt donker haar en mooi gespierd :~

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:20

Ja, of dat ze hvj, wjnmk of iets dergelijks in hun smsje zetten. VRE-SE-LIJK! :D

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:22

Heel nat en ruw zoenen dat je bijna je mond in zijn mond hebt zeg maar bleeeeeh :=

en de standaarddingen zijn hier wel genoemd, zoals uit d emond stinken enzovoort.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 15:23

Toen een vriendin van me aan haar vriend vroeg waarom hij een halfuur te laat was kreeg ze heel arrogant en serieus als antwoord; "Je moet niet zoveel vragen stellen!"
Nou daar gaat je lichtje toch van uit!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:36

_Skess_ schreef:
Heel nat en ruw zoenen dat je bijna je mond in zijn mond hebt zeg maar bleeeeeh :=

en de standaarddingen zijn hier wel genoemd, zoals uit d emond stinken enzovoort.

Bah ja, heel vies. Dat is net zoiets als zoenen met een dobermann Brrrr. Ik kon niet harder afknappen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:42

Ja bah! Echt heel erg smerig is dat gewoon :=

hierbij ook even mijn "afknappers lijstje"

* Een man die erg winderig is
* Een man met overdreven veel aftershave op
* Mannen met zweetplekken
* Mannen die opscheppen over hoe groot hun huis wel niet is en dat pappie een dikke auto heeft :Z
* Een man die alleen maar over zichzelf praat of over zijn "veroveringen"

en zo kan ik nog wel even doorgaan.... ;)

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:18

Als ze je vragen mag ik je zoenen, ja hallo nu is de magie verbroken.. Probeer het gewoon met eerst een kusje ofzo

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:21

aad1990 schreef:
Als ze je vragen mag ik je zoenen, ja hallo nu is de magie verbroken.. Probeer het gewoon met eerst een kusje ofzo

'Nee, nu niet meer!' :Y)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:26

ik vind haar echt vreselijk. borsthaar mag echt maar een heel klein beetje, rug haar helemaal niet en schaamhaar ook liever niet!
groot spraak vind ik ook erg en heb een hekel aan 'dikke ' auto's. ook hele avonden over voetbal en auto's praten pfffff

mmmm heb misschien wel een goeie vent gevonden!! haha

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:34

'dom' is ook een afknapper voor mij.
en of iemand dom is of niet ligt niet aan het opleidingsniveau..
ik ken mensen die van t vmbo afkomen en met wie je de meest geweldige gesprekken kan voeren over van alles en nog wat..
en mensen die bij mij op de opleiding zitten ( = universiteit) en die zulke achterlijke domme vragen stellen of zulke domme opmerkingen maken dat ik me werkelijk kapot erger ( ik citeer: "maar waarom evolueren mensen dan nu niet meer" , tja domme gans, dat jij niet binnen 10 jaar veranderingen ziet wil niet zeggen dat een soort niet meer evolueert).
mijn algemene ontwikkeling is ook niet zo best en ik kan ook soms behoorlijk dom uit de hoek komen (vind ik zelf, ik vraag me ook regelmatig af wat ik in hemelsnaam op de universiteit doe :P) maar sommige mensen slaan alles ^^.

en idd..het niet begrijpen van grapjes/sarcasme/ironie enz.
aangezien ik sarcasme nogal vaak gebruik zou dat nogal botsingen opleveren denk ik.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 23:42

greensleaves schreef:
Veel van de dingen die als afknapper genoemd worden hier, vind ik juist leuk: tatoos, piercings, roken, borsthaar :P, (zou er juist op afknappen als een jongen zich gladschoor, dat vind ik te vrouwelijk) en een "dom" beroep.. tsja, doe mij maar een hardwerkende, gespierde bouwvakker hoor, moet niet denken aan zo'n walgelijk studentje dat denkt dat hij alles weet en me gaat verbeteren bij elke zin. En dominantie, vind het juist vreselijk als een jongen onderdanig is brrr.
mijn afknappers:

- geen gevoel voor humor, of mijn humor niet begrijpen
- smakken
- arrogantie
- TE goed verzorgd zijn
- niet van dieren houden

Edit: ik vergeet een hele belangrijkë: niet voor zichzelf kunnen zorgen. (Als in de was doen, koken etc.)

kijk! Met jou ben ik het nou echt eens! Maar niet te veel haar...

T0rnad0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:03

OoappeloO schreef:
aad1990 schreef:

:(:) , maar als het niet goed is krijg je misschien een klap voor je bek... dus soms is vragen niet z'n gek idee :o

Maar als de dame al een beetje vochtig is, dan is vragen overbodig :P

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 21:40

nog een mooie: liegen, en dat dan ontkennen terwijl je ze betrapt hebt....:+
of dingen in je gezicht gooien omdat zn vrienden hem dan stoer zouden moeten vinden?pfff jaja......

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 22:40

Mannen die tè onderdanig zijn en zich aanpassen aan elke bewering en gedachten die jij hebt. Die gaan staan als je sta roept en je de hele tijd moeten aaien.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:41

Liegen met stip op 1. Over opleidingen en wat zn ouders doen enzo...
Ik hoef geen heel levensverhaal te horen maar vertellen dat je pa "binnen is" en niet meer hoeft te werken terwijl de arme kerel 5 hernia's heeft gehad en dus gewoon in de ziektewet zit is eigk een beetje jammer, net als bij hoog en laag beweren dat je het vwo af hebt terwijl je eigenlijk niet meer dan vmbo gedaan hebt
(vind dat ook niet iets om je voor te schamen dus waarom zou je liegen?)

Daarnaast stinken, of juist teveel aftershave op zodat je hele huis er dagen naar ruikt als ie langs is geweest,
Onsmakelijk eten (overal in zitten peuteren, bijna niets lusten of gewoon met volle mond praten zodat t er bijna uitkomt :)) )
Onbeleefd zijn tegen personeel in restaurant/bioscoop/winkels enz terwijl daar helemaal geen reden voor is,
Foute schoenen!!!
Niet begrijpen dat dieren (paarden) niet dezelfde (emotionele) waarde hebben als auto's.
Ik bedoel, je auto kan veel voor je betekende maar hallo, mijn paard is een levend wezen, geen stuk blik....

Handtastelijk worden op de eerste date (als daar geen directe aanleiding voor is :Y) ), zoals bijv een hand op je kont leggen terwijl je nog maar net richting restaurant loopt enz.

Of mannen die eigenlijk alles wel best vinden. Ja hoor doe maar wat jij wil, kies jij maar welke film, bedenk maar iets wat je wil doen, zeg jij maar waar we heen gaan, enz enz.
Een beetje feedback (of is het interesse?) is best leuk op zijn tijd

Pfff, kan eigenlijk op zoveel afknappen! }>

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 23:53

aad1990 schreef:

Hier ben ik het zo mee eens (ervaring).

Mijn afknappers zijn toch wel lompheid (lees: op voeten staan e.d.). Of als je een scharrel hebt, en je dan bij zijn vrienden bent en dat het dan is 'zo is dat je mokkel' o.i.d.. En dan ook nog stoer erbij staan kijken.

En voorderest natuurlijk de standaard dingen zoals stinken e.d.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:03

BORSTHAAR ( en dan een meter boven z'n blouse uit.)

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:50

en dan ook nog zo'n grote ketting met een zonnebril eraan hahahah

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 10:51

d_ruiter schreef:
en dan ook nog zo'n grote ketting met een zonnebril eraan hahahah

Hahaha grappig, zie het al helemaal voor me bah!
Beetje borsthaar ok maar met zon grote ketting enz bah hahaha

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:33

OoappeloO schreef:
aad1990 schreef:

Idd! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT vragen 'mag ik je zoenen?'.

Heb ook ooit eens serieus tegen een jongen gezegd die dat vroeg: 'Weet je, als je het niet gevraagd had en je had me gewoon gezoend, had ik je vurig teruggezoend en had ik kindjes met je willen maken, maar als je het vraagt hoeft het niet meer, doei'

8-)