Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:11

Amburtjoz schreef:
Hoeft ook niet altijd een loverboy te zijn hoor, er zijn ook eerlijke goede mannen op de wereld, maar alsnog vind ik het niet normaal dat zo'n oudere man op een jong meisje valt ..

Wat is "normaal" eigenlijk? Is niet iedereen stiekem niet normaal? Knipoog

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:12

Oh niet teveel meer praten, want ik moet even gauw naar stal hihi! Tong uitsteken

Ik ben in ieder geval niet doorsnee hehe
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 05-01-09 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:14

Niet normaal is het gene wat buiten de sociale normering valt (in dit geval) dat kan gebeuren door verschillende dingen, generatie overerving (waarom het niet normaal is om onze hoed op tafel te leggen ), door onderbouwde regels van bovenaf in dit geval, enz.

Niet normaal is best een prachtig en krachtig wood, wat jullie nu zijn is een verzameling van geleerde gedragsregels ontstaan door niet normaal.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 05-01-09 18:19, in het totaal 4 keer bewerkt

Anoniem

natural_ schreef:
Ik ben in ieder geval niet doorsnee hehe

Waarom moeten anderen dan wél normaal/doorsnee zijn? Iedereen wijkt wel ergens in af van de standaarden. Jij bent misschien doorsnee op het gebied van vriendjes (jaar of 2 ouder?) terwijl je misschien (ik roep maar wat hoor) een eetstoornis hebt, terwijl een ander gezond eet, blij is met haar lichaam, maar wel een veel oudere vriend heeft...

BraveSpots

Nouks schreef:
BraveSpots schreef:
Met verbieden bedoel ik echt echt verbieden. Ze zou geen seconde meer alleen hebben om stiekem te gaan doen Knipoog . Maargoed, dat zou alleen maar zijn als het imo echt gevaarlijk of uit de hand loopt (zoals een 12jarige met een 29jarige), niet zomaar met een kalverliefde ofzo...

Heel goed voor de relatie met je dochter Ja

Volgens mij heeft geen enkele moeder 24/7 een goede relatie met haar kinderen. Er zijn altijd momenten waarbij je het niet eens bent met elkaar, toch?...

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:15

Nouks schreef:
Amburtjoz schreef:
Hoeft ook niet altijd een loverboy te zijn hoor, er zijn ook eerlijke goede mannen op de wereld, maar alsnog vind ik het niet normaal dat zo'n oudere man op een jong meisje valt ..

Wat is "normaal" eigenlijk? Is niet iedereen stiekem niet normaal? Knipoog

Een moordenaar, is die ook normaal? Is het normaal om iemand te vermoorden dan?

Nee, ik vind het niet normaal als een man van 30 op een meisje van 15 valt, ik vind 5 jaar leeftijdsverschil best kunnen denk ik rond de 15 jaar, imo als je 30 bent en met een man van 40 hebt vind ik het redelijker dan iemand van 15 en 30, maar ik dat is wat ik vind Ja

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:24

BraveSpots schreef:
Nouks schreef:

Heel goed voor de relatie met je dochter Ja

Volgens mij heeft geen enkele moeder 24/7 een goede relatie met haar kinderen. Er zijn altijd momenten waarbij je het niet eens bent met elkaar, toch?...

Dit vind ik echt onzin, in een goede relatie hoor je toch ook onenigheden te hebben? Dat betekend niet dat je ineens geen goede moeder bent Verward

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:46

Citaat:
Citaat:
randie schreef:
Baby en puber, je bent toch uit een COMPLEET andere generatie? sterker nog technisch gezien zou hij ook nog je vader kunnen zijn

Nooooh, das misschien wat overdreven bij 13 jaar leeftijdsverschil

Misschien wel ja, maaaaar ik vind het dat het wel aardig in de richting komt
hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:46

Hangt van de leeftijden af, lief en ik schelen ook vijftien jaar maar op onze leeftijd merk je dat niet zo....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:53

suleilitha schreef:
Hangt van de leeftijden af, lief en ik schelen ook vijftien jaar maar op onze leeftijd merk je dat niet zo....

Juist...Vrienden van mijn ouders hebben ook een behoorlijk leeftijdsverschil...zij is 43 en hij 64 , gaan nu ong. 3 jaar met elkaar. Zij is gescheiden en zijn vrouw (vriendin van mijn moeder) is al iets van 20 jaar geleden verongelukt. Lukt prima met die twee.

15 en 30 vindt ik dan wel weer raar...maar zulke relaties zijn toch eigenlijk ook gedoemd te mislukken...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:55

43 en 64 vind ik heel goed kunnen, je praat over twee volwassenen...... en ik zie dat toch ook meer als een bewuste keuze die niet is ontstaan door een piemeltje wat telkens omhoog kwam Haha!
15 en 30 vind ik dood en de doodeng!!!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:00

suleilitha schreef:
15 en 30 vind ik dood en de doodeng!!!

Toen ik een klein stout meisje was heb ik met (volgens mij ook 15) wel eens gewoon gezoend en gefriemeld met iemand die 10 jaar ouder was....maar dat was meer om op te scheppen Huilen van het lachen

Jaar later werd als leraar op school aangenomen en gaf hij mij biologie, das ook interessant Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Adil op 05-01-09 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:01

het is inprincipe toch al niet gezond dat een oudere man een meisje dat zijn dochter had kunnen zijn aantrekkelijk vind?

zou hij de vriendinnetjes van zijn dochter ook aantrekkelijk vinden Slapen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:02

_Lott schreef:
het is inprincipe toch al niet gezond dat een oudere man een meisje dat zijn dochter had kunnen zijn aantrekkelijk vind?

zou hij de vriendinnetjes van zijn dochter ook aantrekkelijk vinden Slapen

Ik denk dat er meer vaders zijn die op een verkeerde manier naar de vriendinnetjes van hun dochter kijken dan je lief is....

san72

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:03

tsja... hier kunnen verschillende dingen spelen.,..
bij de man: de man op jonge meisjes valt is gewoonweg onzeker,
en daardoor neemt hij een jong grietje omdat hij die mondeling aan kan,
en zich daardoor zekerder voelt, uit deze afwijking van de man komt dus ook de pedo voort!

aan de andere kant heb je altijd dat kerels onder elkaar opscheppen over hoe jonger hoe beter!
er wordt altijd flink om gelachen, en bij de gene opgekeken die zo`n jong bakvisje aan de haak heeft geslagen! ziekelijk gewoon... maar ja... kerels denken nu eenmaal anders dan vrouwen...

bij de meisjes is het of ze zijn ook onzeker, en willen graag bij de volwassen ``groep`` horen,
en t lijkt ze stoer tegenover hun vriendinnen....

of ze zijn gewoon op t geld uit, lekker makkelijk, een vent die je alles kan geven,
het komt dan dus ook erg veel voor in de paardenwereld!
vooral handelaren pappen dus vaak aan met jonge meisjes,
maar laten we de mannen niet alleen de schuld hiervan geven... er zijn nu eenmaal erg uitgekookte
grietjes van rond de 15 jaar!

om dus een oordeel te vellen over een bepaald persoon moet je toch echt alles weten over de meid en de vent, want kerels zijn vaak niet al te snugger, en stinken dr ook vaak in!
en aan de andere kant heb je natuurlijk meisjes die niet zo lekker in hun vel zitten,
en bij n oudere vent hun bescherming zoeken,
en je hebt er uitgekookte bij.... ieder geval moet je dus apart bekijken!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:03

ik weet zeker dat mijn vader dat niet doet! en nee, dat is niet gezond hoor!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:05

san72 schreef:
tsja... hier kunnen verschillende dingen spelen.,..
bij de man: de man op jonge meisjes valt is gewoonweg onzeker,
en daardoor neemt hij een jong grietje omdat hij die mondeling aan kan,
en zich daardoor zekerder voelt, uit deze afwijking van de man komt dus ook de pedo voort!

aan de andere kant heb je altijd dat kerels onder elkaar opscheppen over hoe jonger hoe beter!
er wordt altijd flink om gelachen, en bij de gene opgekeken die zo`n jong bakvisje aan de haak heeft geslagen! ziekelijk gewoon... maar ja... kerels denken nu eenmaal anders dan vrouwen...

bij de meisjes is het of ze zijn ook onzeker, en willen graag bij de volwassen ``groep`` horen,
en t lijkt ze stoer tegenover hun vriendinnen....

of ze zijn gewoon op t geld uit, lekker makkelijk, een vent die je alles kan geven,
het komt dan dus ook erg veel voor in de paardenwereld!
vooral handelaren pappen dus vaak aan met jonge meisjes,
maar laten we de mannen niet alleen de schuld hiervan geven... er zijn nu eenmaal erg uitgekookte
grietjes van rond de 15 jaar!

om dus een oordeel te vellen over een bepaald persoon moet je toch echt alles weten over de meid en de vent, want kerels zijn vaak niet al te snugger, en stinken dr ook vaak in!
en aan de andere kant heb je natuurlijk meisjes die niet zo lekker in hun vel zitten,
en bij n oudere vent hun bescherming zoeken,
en je hebt er uitgekookte bij.... ieder geval moet je dus apart bekijken!

wat bedoel je met uitgekookte? Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:05

_Lott schreef:
ik weet zeker dat mijn vader dat niet doet! en nee, dat is niet gezond hoor!

Gezond is het zeker niet!

Gisteren dook hier ook nog zo'n verhaal op over een man die in een camper ergens op een pensionstal woont....Laatst was iemand daar binnen geweest had had naaktfoto's van verschillende meisjes ontdekt, een paar foto's van twee verschillende meisjes op stal...Meisjes zijn ong. 16 en hij de 60 gepasseerd...

Hij is aangegeven en zit nu vast...maar echt...brrrrrr

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:13

Tsja in de paarden kom je het nog al eens tegen, er zijn in verhouding zoveeel minder mannen dan vrouwen actief in de paarden dat de kerels het voor het uitzoeken hebben. Dus de meeste van hen schuiven snel door in relaties en scharrels... ik vind het ook walgelijk hoor, een vriend van me is bijna 50 maar geeft zich uit voor 40 om zo aan te pappen met grietjes van rond de 20.... yak

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:17

Jee das wel schrikken van zo een verhaal Adil, maar ja, als die man in een camper woont snap ik niet waarom die meisjes hem aantrekkelijk vonden? Hij had dan toch niks te 'bieden'?
Of zou het gedwongen zijn

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:18

we hebben hier toch ook zo een smeerkees gehad........ hoe heette hij ook al weer.......... iets met mars geloof ik

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:18

reininglover schreef:
Jee das wel schrikken van zo een verhaal Adil, maar ja, als die man in een camper woont snap ik niet waarom die meisjes hem aantrekkelijk vonden? Hij had dan toch niks te 'bieden'?
Of zou het gedwongen zijn

Hij woont daar in een camper om bij zijn paarden te zijn, dat beweerd hij zel althans...

Geen idee hoe hij die meiden zo ver heeft geregen...misschien mochten ze op zijn paarden rijden in ruil voor...nou ja...een paar kiekjes.. ? (als dat überhaupt alles geweest is...)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:25

Sommige mensen zijn nu eenmaal verdomd manipulatief en kunnen je dingen laten denken en doen met gemak.

Smeerkeesjes genoeg in de paardenwereld, zitten ook veel jonge meiden helaas. Bij ons was er een oude boer en die zocht altijd jonge meiden om zijn hengsten te rijden. Met opstappen alles perongeluk aanraken, net als in de stal. De ouders waren er gerust in de boer was zo een vriendelijke man. De meiden durfde niks zeggen want anders zouden ze vast het paard verliezen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:32

marsje kim, maar dat mocht je niet zeggen, want die was echt alleen maar aardig tegen jonge meisjes.....

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:37

Nicolletje schreef:
Ik vind dat ook... Toen ik een jaar of 21 was, was er een keer een heel schattig jochie van een jaar of 13/14 geloof ik, het zoontje van de mensen met wie ik op een evenement werkte.
Iedereen zag dat het klikte tussen ons en wie weet was hij zelfs een beetje verliefd op mij Haha!

Ik dacht nog: wat een geweldig leuk jochie! Zal later een hartenbreker worden, kon ik hem maar meenemen als broertje Lovers

Ik denk dat ik direct naar de politie was afgevoerd als ik iets anders dan dat had gedacht of ermee thuis was gekomen Nagelbijten / Gniffelen
Pap, mam, dit is mijn nieuwe vriend, heb ik net bij de brugklas vandaan geplukt Bloos!

Als hij voor mij 'bestemd' was, had ik hem 10 jaar later nog wel tegen gekomen, denk ik dan maar.
Ik vraag me inderdaad weleens af, wat er inmiddels van hem geworden is Lachen

Wel een leuk verhaal, en beetje vergelijkbaar wat ik had met het broertje van mijn beste vriendin! Maar dan idd als broer zus gevoel. Heb altijd een jonger broertje of zusje willen hebben (heb ze zelfs aan sinterklaas gevraagd Vork ) Maar een ander gevoel komt totaal niet in me op! Ik wil een echte vent en geen groen blaadje om het maar ff leuk te zeggen Sigaar

Adil18 schreef:
Geen idee hoe hij die meiden zo ver heeft geregen...misschien mochten ze op zijn paarden rijden in ruil voor...nou ja...een paar kiekjes.. ? (als dat überhaupt alles geweest is...)

Bij ons in de buurt zat ook zo'n vieze ouwe vent Ach gut Mocht je gratis op pony's rijden en daar zijn er ontzettend veel ingetrapt...