Gisteravond, daarnet, mijn oma heeft het opgegeven en iedereen die gaat vanavond voor de zekerheid al afscheid nemen, het is niet bekend of ze nog bij kennis komt hierna...
Gister, ik huil heel vaak.. zit in een dipje afentoe
arans
Geplaatst: 23-01-09 20:06
Net, serie was even te emotioneel
Davinia_
Geplaatst: 23-01-09 20:17
Net nog.. Ik zat hele middag al vreselijk slecht in m'n vel en dat heb ik ook hele tijd op m'n vriend afgereageerd.. Zei hij A, dan was het niet goed en als ie dan B zei was het al helemaal niet goed. En toen gingen we met ruzie uit elkaar. Maar toen ik halverwege was op de terugweg ben ik gekeerd en terug naar hem gegaan en ben ik hem jankend om z'n nek heen gevlogen dat het me speet enzo
Vanmorgen...... paard deed zelf de schuifdeur van de stal verder open... met mijn hand er tussen! dat deed gruwelijk pijn en werd meteen heel duizelig! voorlopige conclusie is flink gekeusd maar als het vreselijke tintelen morgen nog is dan moet ik foto's laten maken.
Vanmiddag omdat ik mn vriendlief onwijs mis en juist heel graag mn rust bij hem wil zoeken naast alle stress van de tentamens en ik toen net ons nummer voorbij hoorde komen.
Robin
Geplaatst: 24-01-09 17:37
Tóch vanmiddag weer bij het zien van de Lama dvd (Goed, ik heb gewoon een enorm zwak voor huilende mannen.) én het was misschien toch ook wel een beetje moeilijk om alles terug te zien