Morgenochtend zit ik weer in de trein van half 8, wij zijn volgens mij het enige multimedia kantoor in Amsterdam wat gewoon open is En ik had 1 dag vrij te weinig om alle dagen tussen kerst en nieuwjaar vrij te nemen
Haha, niet doen dat goed praten. Ik heb ook momenten dat ik het ontiegelijk haat en zeg dat ik noooooit meer met de trein ga. Maar het volgende moment ben ik weer helemaal gelukkig omdat ik geen vertragingen heb, ja soms wel ff moet rennen om een aansluiting te halen maar dat houdt me ook in conditie .
Vooral omdat mensen waarbij het 1 keer fout gaan meteen een stress boos zeurtopic openen, terwijl het vaak een kwestie is van even op de verkeerde dienstregeling kijken
Ik kan er niks aan doen, zit altijd te vechten tegen de slaap in de trein maar dat ligt misschien ook aan mn weerstand want dies ook niet al te best (ben altijd moe ). Heb gelukkig nooit mn station gemist, (op één keer na maar dat kwam door wat anders, ik zat toen met m'n soort van *lover* in de trein en vergat alles om me heen haha ) ik word altijd netjes op tijd wakker als we Hoorn naderen.
Laatst had ik het wel bijna Maar ja, of ik nou op het gewone station uitstapte of het station West, dat maakt niet zo veel uit. Tenminste dit keer niet, toen had ik m'n fiets er staan, normaal gesproken word ik opgehaald..
(zwitsal, ik heb 1 jaar lang altijd de trein schiphol-groningen genomen en dat is dus beginpunt tot eindpunt (en andersom ook ) en dat voelt soms wel raar)
En ik kan echt niet slapen in trein Ik kan namelijk echt niet zittend slapen.. Ehh ik bedoel dus, ik kan wel slapen in trein als er bedden zijn
Ik heb ook wel Rotterdam Groningen gedaan, is ook begin tot eind, dat is zegmaar leuk
Beetje jammer dat de storing voorbij is, ik vind het wel leuk om een omweg te nemen en langer onder weg te zijn Tuurlijk normaal kan het ook, maar dan word ik voor gek verklaard
17 en 47 gaan ze nog steeds alleen naar A'foort Schothorst, was op de vorige dienstregeling ook, en op die daarvoor ook (Ik pakte die altijd naar Rotterdam Alexander, als ik geen zin had om 3 minuten op de sprinter te wachten, en dan op Alexander overstappen op de sprinter )
Tssk ik kijk even hoe ik van rotterdam naar bunnik kom. heb maar 4 minuten om van spoor 11 naar 14 te komen, is maar 1 perron ernaast geloof ik. Maar toch wel vervelend als mijn trein beetje laat is.