Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MaaikeMo schreef:Ik ben 17 en mijn vriend 22schelen iets meer dan 5 jaar
OoappeloO schreef:Vraagje aan degene met een oudere / jongere partner waar wel een verschil in leeftijd zit:
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
OoappeloO schreef:Vraagje aan degene met een oudere / jongere partner waar wel een verschil in leeftijd zit:
. OoappeloO schreef:Vraagje aan degene met een oudere / jongere partner waar wel een verschil in leeftijd zit:
hij was de buurman van mn ouders, ik ging op zn kids passen en tja... van het een kwam het ander... (duurde wel 1,5 / 2 jaar) 
! 
ben benieuwd hoe jullie date gaat
Hanneke84 schreef:Ik weet dat ik dit berichtje beter niet kan plaatsen, maar hé misschien hebben anderen er ook wel hun vraagtekens bij
Jij had toch laatst een topic geplaats op bokt dat het uit was met je vriend?
Is het nu weer goedOf gaat dit over een andere man?
Voorderest niets meer dan lof want je hebt het heel juist verwoord, met getalletjes heeft het niks meer te maken.![]()
Ik hoop dat je heel gelukkig bent nu!