getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noppes

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:06

suleilitha schreef:
Ik heb nog eens nagedacht, gillen, bonken... zijn het geen buren die op luidruchtige wijze de sex bedrijven?

Dat zou ook nog eens kunnen inderdaad Tong uitsteken
Misschien eens bijhouden hoe vaak het ongeveer per dag voorkomt dat geluid?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:11

dan hebben ze het wel erg druk Haha! het geluid kan soms een half uurtje weg zijn maar dan ook weer 3x per 5 minuten aanwezig zijn.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:51

haha Tong uitsteken hebben ze een druk sportleven Tong uitsteken weer iets anders dan de sportschool Tong uitsteken

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:52

hihihi, ik doe het ze niet na, 3 keer klaarkomen in 5 minuten Bloos

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:53

Balen dat Rox het niet hoorde.

Maar kan zijn dat die op een andere frequentie hoort dan jij.

Ik zou proberen wat onstpanningsoefeningen te doen en het erbij te laten, jezelf niet gek laten maken. Ik had gelezen dat je binnenkort een date had, concentreer je daar maar op, veel leuker !

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 21:00

crossmonster schreef:
Balen dat Rox het niet hoorde.

Maar kan zijn dat die op een andere frequentie hoort dan jij.

Ik zou proberen wat onstpanningsoefeningen te doen en het erbij te laten, jezelf niet gek laten maken. Ik had gelezen dat je binnenkort een date had, concentreer je daar maar op, veel leuker !

ik laat me ook niet gek maken hoor, als ik t geluid nu hoor ga ik t vrolijk na zitten doen. hoop dat ik óoit iemand vind die het ook hoort. dan verklaren ze mij tenminste niet voor gek

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:02

whaha straks komen je buren aan de deur dat ze last hebben van jouw geluid dat jij mee zit te doen Tong uitsteken

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:03

ik weet wat je doormaakt meid, maar dit kan ook toeval zijn he..

ik heb ook iets meegemaakt op ponykamp..
alle meisjes zeiden; kom we gaan om 12 uur snachts voor de spiegel 3x bloody mary zeggen. wij deden het en er gebeurde (nog) niks, wij hard lachen en terug in bed. ineens beld 1 min later nr. 123 naar mijn beste vriendin. zij neemt op; geengeluid aan de andere kant van de lijn. ze hangt op en het nr bleef maar bellen. erg creepy, en ineens kreeg ik een bloedstreep in mn nek (mensen, echtwaar er zijn getuigen, deze streep was er niet en jullie mogen het geloven of niet) dus ik heel hard schreeuwen. uiteindelijk hoorde ik een verhaal van een meisje dat het echt Bloody Mary verhaal ging; een meisje ging samen met vriendinnen voor de spiegel 3x bloody mary voor de spiegel zeggen, er gebeurde niks, de vriendinnen gingen naar huis. ineens word ze gebeld, geen geluid aan de andere kant van de lijn. dan komt bloody mary en zet een bloedstreep in dr nek. uiteindelijk word het meisje vermoord. erg l.ulverhaal zou je zeggen, maar erge toeval dat het bij ons zo ging Clown

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:05

fauve:

wat een warrig verhaal zeg??

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:07

tja, zo is het gegaan..

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:08

Raar verhaal!
Laatst bijgewerkt door _Lydia_ op 29-11-08 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:08

hmm, idd wazig verhaal fauve Bloos!
hmm Lonneke.. balen dat je vriendin 't ook niet gehoord heeft Scheve mond
hopelijk dat van de week 'n monteur iets kan vinden....

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:09

Wel een eng verhaal! Ik ben ook altijd bang als ik alleen thuis ben, als ik naar de wc moet ofzo ben ik bang dat er iemand achter me aan komt dus doe ik heel snel de deur opslot (klinkt stom Clown ) Maar meestal ga ik dan lekker bokken, en dan ben ik niet meer alleen waha Tong uitsteken Ik hoop dat er een reden voor is Lonneke!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:18

xFauve schreef:

alle meisjes zeiden; kom we gaan om 12 uur snachts voor de spiegel 3x bloody mary zeggen. wij deden het en er gebeurde (nog) niks, wij hard lachen en terug in bed. ineens beld 1 min later nr. 123 naar mijn beste vriendin. zij neemt op; geengeluid aan de andere kant van de lijn. ze hangt op en het nr bleef maar bellen. erg creepy, en ineens kreeg ik een bloedstreep in mn nek (mensen, echtwaar er zijn getuigen, deze streep was er niet en jullie mogen het geloven of niet) dus ik heel hard schreeuwen. uiteindelijk hoorde ik een verhaal van een meisje dat het echt Bloody Mary verhaal ging; een meisje ging samen met vriendinnen voor de spiegel 3x bloody mary voor de spiegel zeggen, er gebeurde niks, de vriendinnen gingen naar huis. ineens word ze gebeld, geen geluid aan de andere kant van de lijn. dan komt bloody mary en zet een bloedstreep in dr nek. uiteindelijk word het meisje vermoord. erg l.ulverhaal zou je zeggen, maar erge toeval dat het bij ons zo ging Clown

Hahahah dat is toevalig!! Want dat hebben wij op school ook heeeel vaak gedaan voor de grap!!

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:18

jaa, maar het moet ook gewoon toeval zijn..

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:24

Ik heb een paar jaar geleden ook wat ' last ' gehad van een geest ( of misschien erge verbeelding, maar ik zweer dat het echt was). Krijg nu nog de kriebels als ik eraan terug denk.
Ik was in het midden van de nacht wakker geworden en draaide me om en keek naar mijn raam, stond daar een man alle dat dacht ik toch, hoor ik ineens een stem nu niet schat straks zeggen. ik me meteen om gedraaid en ogen dicht geknepen. Een paar nachten later draai ik me om in bed ligt diezelfde man naast me en glimlacht naar me ik pieste echt bijna in mijn broek. Ogen dichtgedaan en even later weer open was hij weg. Een vertrouwenspersoon zei me dat ik moest zeggen dat hij weg moest gaan en hij is niet meer terug gekomen eigenlijk.

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:26

ik zag vroeger ook altijd vlekken na het overlijden van mijn oma.
mijn moeder ging een keer naar een waarzegster (mijn moeder wist niet dat ik dat zag) en de waarzegster zegt uit het niets dat ik vaker vlekken zag wat geesten waren en dat ik daar bang voor was. ik zie het nu bijna nooit meer gelukkig Lachen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:27

tempus:

zo makkelijk is het ook..als je denkt dat er een geest is dan gewoon vragen of die weg wil gaan en je met rust wil laten..
dat doen ze dan ook...ik heb nooit anders ervaren eigenlijk...

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:29

ellepel: ja ik denk dat een geest met niet al te kwade bedoelingen wel weg gaat dan. denk niet dat deze dat had, misschien hebben ze gewoon soms een zetje nodig om verder te gaan

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:30

@ fauve Bedoel je dat het toeval is dat wij dat ook op school deden?

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:32

* zit dit echt de hele tijd te volgen* Is er veder nog wat gebeurd lonneke?

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:33

nee dat het toeval is dat verhaal op ponykamp

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:33

xFauve schreef:

Tjonge wat een onzin !! Er is een film die zo eindigt. Een VERZONNEN film. Op internet kun je naar aanleiding van die film ongeveer 100 van zulke fantasieverhalen als van jou terug vinden. (broodjeaap verhalen noemen ze dat)

De èchte bloody mary is nl koningin MariaI van Engeland die deze bijnaam had omdat ze enorme moordpartijen in Engeland heeft laten plegen tegen de protestanten.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:37

Ik geef je wel gelijk slimmerik (wahah slimmerik) Wij deden dat gwn voor de grap toen we dat ergens lazen ofzo en er gebeude niks... lijkt mij wel heeel toevalig en dan denk ik nog dat het niet klopt...

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:37

ik heb ook eens gehoord van vriendinnen die een geest gingen oproepen buiten in een bos en het liep wat mis ( zeg geest bleef hangen en had geen beste bedoelingen) toen ze naar binnen gingen begonnen de lampen te flikkeren en de tv ontplofte