Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Hiephiephoera.
Janine heeft weer eens lekker liggen dromen vannacht.
DIT KEER KAN IK DE DROOM NIET WAARDEREN.
Ik kwam Geert tegen, dikke prima. Hij was boos over dit topic. I don't care. Ik heb het uitgelegd, toen vond hij het niet erg.
Zo sneu ook, dat ik het ging uitleggen, die uitleg is hij niet eens waard! En toen vond hij het niet meer zo erg, en begreep hij het ook. Maarja, hij zei ook nog dat hij me nog steeds wel leuk vond en blablabla. Maar dat hij met zichzelf in de knoop zat, en dat hij dus tijd nodig had. En dat het allemaal wel weer goed kwam tussen ons.
Nou, leuke droom.
Ik vind het allemaal in eens niet meer erg, en ga zo maar door.
Idioot gewoon... :/
Janine1990 schreef:Laten we zeggen, ik ben niet geobsedeerd. Ik ben ooit geobsedeerd geweest van een jongen. En ik weet hoe dat is.
Dit is geen obsessie, dit is liefdesverdriet.
En dat kan je verwarren.
Maar als je eerst zoveel met elkaar deelt, en dan in een gat valt omdat je helemaal niets meer van elkaar hoort? Dan is dat toch lijkt me meer liefdesverdriet dan een obsessie, het afvragen wat hij aan het doen is, voor hem gaan denken.
Die obsessie die ik voor een jongen had, ging niet eens heel ver. Ik wist veel van hem, en ik hield ervan daar van op de hoogte te blijven. Maar als hij een vriendin had, was ik even verdrietig, en ging ik vrolijk verder. Ik werd niet boos zoals in dit geval.
Op dit moment ben ik er gewoon zó klaar mee.
Hij heeft door met zijn andere ex te gaan laten zien dat hij gewoon geen wil heeft. Hij nergens zijn best voor doet, en dus de makkelijke weg kiest. Dat hij gewoon geen behoefte heeft om aan de toekomst te denken. Nouja, dat hoeft van mij niet.
Ik wist het natuurlijk al veel langer, maar dat wilde ik wegdrukken. Ik zou hem nog een kans kunnen geven. Maar nu, nee, hij heeft geen toekomst in zijn hoofd.
Vandaag bestaat morgen gewoon nog niet voor hem. Snap je?
) Hopelijk kan je hem nu steeds een beetje meer vergeten.. de feestdagen zullen nog wel even kút zijn , maar 2009 wordt gewoon jouw jaar !

Dat ze lekker een andere hobby gaat zoeken. Nouja zij vind je iig wel heel interessant.
Die heb ik nooit met hem doorgebracht. Al kan ik nu voor niemand zingen: "All I want for christmas is you..." Helaas, dat is jammer. Ik zie dit op dit moment gewoon als een verloren jaar. Want wat heb ik nu voor moois meegemaakt? Niente!
naath schreef:Waarom zijn het leugens.
Op dat moment waren ze echt. Dat dat achteraf niet meer! zo blijkt te zijn, dat is een ander verhaal. Dat maakt hem niet meteen een leugenaar. Hij meende die dingen echt toen hij met je was. Maarja niks is voor altijd. Dus dat hij toen verliefd op je was wil niet zeggen dat hij dat over 10 jaar nog steeds is. Al vind ik dat zelf ook moeilijk te erkennen hoor.
Zie het als een mooie herinnering, waar jij later mooi op terug kan kijken omdat jij de persoon bent die je dan bent. En een veeeel sterker, mooier persoon. Echt waar!
En waarom zou je niet mogen huilen ? Je kan me 2e naam op MSN lezen .. misschien helpt dat erbij.
Omdat hij met zijn ex zoent zijn het niet direct allemaal leugens. Hij gaat heus geen 9 (!!!!) maanden met jou als hij niet om jou gaf. Ik ben ervan overtuigd dat hij wel verliefd op jou was in die tijd.