Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 10:16

En als hij er niet blij mee is, als hij boos op me is. Dan mag hij me dat lekker zelf gaan vertellen. Eigenlijk best triest dit.
Hij is het ergens neit mee eens, maar hij zegt er niets van hoor. Nee, ho maar.

Bellen heeft natuurlijk ook weinig zin, ik kan niet meer praten. Ben verschrikkelijk aan het hoesten, mijn keel is helemaal dik. Achjaa, komt wel weer goed. Had het vroeger ook heel vaak. De kroep ofzo, was dat.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:24

Janine1990 schreef:
Hiephiephoera.
Janine heeft weer eens lekker liggen dromen vannacht.
DIT KEER KAN IK DE DROOM NIET WAARDEREN.
Ik kwam Geert tegen, dikke prima. Hij was boos over dit topic. I don't care. Ik heb het uitgelegd, toen vond hij het niet erg.
Zo sneu ook, dat ik het ging uitleggen, die uitleg is hij niet eens waard! En toen vond hij het niet meer zo erg, en begreep hij het ook. Maarja, hij zei ook nog dat hij me nog steeds wel leuk vond en blablabla. Maar dat hij met zichzelf in de knoop zat, en dat hij dus tijd nodig had. En dat het allemaal wel weer goed kwam tussen ons.

Nou, leuke droom.
Ik vind het allemaal in eens niet meer erg, en ga zo maar door.
Idioot gewoon... :/

Goh, gaat zowat dezelfde kant als mij op .. pff. Jongens.. damn! Huilen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 17:35

Ach, dromen zijn een fantasie.
Misschien komt het wel van het feit dat ik jouw verhaal ook van vrij dichtbij mee krijg Knipoog

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:41

Ja indd. zou heel goed kunnen.
Door dat je verward bent dat álle gebeurtenissen door je hoofd gaan waar je later dus dromen van krijgt..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 18:46

Echt verward kan ik mezelf niet noemen. Ik weet op dit moment héél goed hoe het er voor staat.
Maar 's nachts verwerk je toch wat er overdag gebeurd.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:07

Meid meid meid...
Je zegt dat je het allemaal zo goed weet maar je bent zo gigantisch geobsedeerd door die jongen.. Het lijkt er wel op alsof alles wat je doet om hem draait..

Soms in de liefde, loopt het uit op hetgeen wat jij niet wilt.. Wat vaak het geval is bij 1 van de 2...

Maar life goes on, je bent nog jong.. Maak er wat van en verspil je tijd niet aan het ''hopen dat het goedkomt''.... ''Aan het kwaad blijven op hem''...

Move on girl..
Sterkte.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 21:07

Laten we zeggen, ik ben niet geobsedeerd. Ik ben ooit geobsedeerd geweest van een jongen. En ik weet hoe dat is.
Dit is geen obsessie, dit is liefdesverdriet.
En dat kan je verwarren.
Maar als je eerst zoveel met elkaar deelt, en dan in een gat valt omdat je helemaal niets meer van elkaar hoort? Dan is dat toch lijkt me meer liefdesverdriet dan een obsessie, het afvragen wat hij aan het doen is, voor hem gaan denken.

Die obsessie die ik voor een jongen had, ging niet eens heel ver. Ik wist veel van hem, en ik hield ervan daar van op de hoogte te blijven. Maar als hij een vriendin had, was ik even verdrietig, en ging ik vrolijk verder. Ik werd niet boos zoals in dit geval.
Op dit moment ben ik er gewoon zó klaar mee.

Hij heeft door met zijn andere ex te gaan laten zien dat hij gewoon geen wil heeft. Hij nergens zijn best voor doet, en dus de makkelijke weg kiest. Dat hij gewoon geen behoefte heeft om aan de toekomst te denken. Nouja, dat hoeft van mij niet.
Ik wist het natuurlijk al veel langer, maar dat wilde ik wegdrukken. Ik zou hem nog een kans kunnen geven. Maar nu, nee, hij heeft geen toekomst in zijn hoofd.
Vandaag bestaat morgen gewoon nog niet voor hem. Snap je?

Geobsedeerd? Nee, liefdesverdriet.
Want het leven draait nog steeds om mij. Niet arrogant bedoeld. Maar ik hield geen rekening meer met hem.

Toch bedankt voor je reactie.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:20

Even grof gezegd; helpt je verdriet niet; maar zo'n persoon kun je inderdaad beter kwijt als rijk zijn...

Maar ik begrijp het wel, zou wss hetzelfde als jou reageren...

Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 21:21

Inderdaad. Het is gewoon zo.
En ik denk dat ik dat indertijd wel heb gerealiseerd. Anders had ik hem nooit gezegd dat ik wilde dat hij voor me ging, dat hij voor me koos. En als hij dat niet kan? Tsjah.. dan niet.
Het doet even pijn, maar nu ik weet hoe hij in elkaar steekt.
Zondag vond ik het poedersuiker, maar ik ben gewoon kwaad geworden. En nu voel ik me beter dan ik me de afgelopen 7 weken heb gevoeld!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:37

Janine1990 schreef:
Laten we zeggen, ik ben niet geobsedeerd. Ik ben ooit geobsedeerd geweest van een jongen. En ik weet hoe dat is.
Dit is geen obsessie, dit is liefdesverdriet.
En dat kan je verwarren.
Maar als je eerst zoveel met elkaar deelt, en dan in een gat valt omdat je helemaal niets meer van elkaar hoort? Dan is dat toch lijkt me meer liefdesverdriet dan een obsessie, het afvragen wat hij aan het doen is, voor hem gaan denken.

Die obsessie die ik voor een jongen had, ging niet eens heel ver. Ik wist veel van hem, en ik hield ervan daar van op de hoogte te blijven. Maar als hij een vriendin had, was ik even verdrietig, en ging ik vrolijk verder. Ik werd niet boos zoals in dit geval.
Op dit moment ben ik er gewoon zó klaar mee.

Hij heeft door met zijn andere ex te gaan laten zien dat hij gewoon geen wil heeft. Hij nergens zijn best voor doet, en dus de makkelijke weg kiest. Dat hij gewoon geen behoefte heeft om aan de toekomst te denken. Nouja, dat hoeft van mij niet.
Ik wist het natuurlijk al veel langer, maar dat wilde ik wegdrukken. Ik zou hem nog een kans kunnen geven. Maar nu, nee, hij heeft geen toekomst in zijn hoofd.
Vandaag bestaat morgen gewoon nog niet voor hem. Snap je?

Kortom zoals er al meerdere mensen zeiden: hij is nog te onvolwassen, hij is nog niet toe aan een echte commitment en dat is ook wat hij eigenlijk in zijn gedrag tijdens en na zijn relatie heeft laten zien en ook in zijn uitingen (hij wilde nog andere dingen, was er niet aan toe hij is daar EERLIJK in geweest). Hij heeft niet gelogen, hij heeft precies gezegd waar het fout zat (zijn onvolwassenheid) en jij vond dat hij het wel allemaal moest kunnen en er gewoon voor moest kiezen. (Je maakt nog een opmerking over dat hij nergens zijn best voor doet, hij hoeft nu nergens zijn best meer voor te doen mbt jou, het is immers al 7 weken uit en dat stuk zal bij hem ook niet zo maar veranderen hoor!)
Als je een keer de tijd hebt, zou ik het topic eens helemaal doorlezen en echt openstaan voor de opmerkingen, dan krijg je denk ik nog meer inzicht en herkenning in de reacties van mensen mbt deze relatie en in wat jij hoopte en voor hem dacht etc. Ik zie wel dat je al meer echt herkent maar er blijft toch stuk ontkenning en hopen en denken voor hem tegen beter weten in. Sterkte meis.
Laatst bijgewerkt door fargo op 15-12-08 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:38

Lekker boeiend dat hij er niet blij mee is , het is hartstikke fijn dat je je verhaal even kwijt kunt. Ach gut
Neemt niet weg dat het een kútstreek is van die bokker Lachen

Misschien is het wel goed dat je nu echt dé klap in je gezicht hebt gehad , en hem hebt gezien met een ander. Nu kan je hem iets verwijten (oké eigenlijk niet , hij is vrij.. maar het is toch makkelijker om dat wel te doen Knipoog ) Hopelijk kan je hem nu steeds een beetje meer vergeten.. de feestdagen zullen nog wel even kút zijn , maar 2009 wordt gewoon jouw jaar ! Knipoog Kusje

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 00:06

Meid meid meid! Wat een verhaal weer zeg! Pfoee
Ik krijg nu wel het idee dat het eigenlijk ook oplucht, eindelijk heb je een goede reden om vreselijk kwaad te zijn, om alles kwijt te kunnen en bovenal.. om hem makkelijk uit je koppie te krijgen. Zo voel ik me iig hoe meer stukjes ik van je lees.
Ik hoop dat er nu een flinke positieve zwaai komt en dat je nu lekker verder kan gaan zonder teveel poespas over meneer. Lachen

En wat een triets kind zeg, moet zij nodig zeggen dat jij obssesief bent.. Wie zit jou hier te zoeken/volgen? Huilen van het lachen ROFL Dat ze lekker een andere hobby gaat zoeken. Nouja zij vind je iig wel heel interessant. Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 11:00

@ fargo:
Hij is inderdaad verre van volwassen, en dat wordt hij waarschijnlijk nog lang niet. Eerlijk? Ik weet niet of ik het zo eerlijk moet noemen. Het is allemaal misschien/ik denk het/ik weet het niet, hij heeft nooit precies gezegd waar het op staat. Hij is eerlijk genoeg geweest om het uit te maken, dat wel ja.
Waarom ik vond dat het maar moest kunnen? Heel logisch, ik weet dat het in hem zit. Maar blijkbaar wil hij het niet. Nou, dan maar niet hè? Het leek mij geen moeilijke keus, zeker niet als je eerst zegt: "Wat gaan we er aan doen?" En het vervolgens uitmaakt omdat het je wat te heet onder de voeten wordt? Als je eerst er voor wilt gaan, en vervolgens doodsbang bent voor veranderingen in je leven? Tsjah... dan heb je op een gegeven moment gewoon een serieus probleem met jezelf. Daar wil ik nu niets meer mee te maken hebben.
Ik in het stukje dat jij hebt ge-quote gezegd dat hij nergens zijn best voor doet. Staat er wat onduidelijk. Ik bedoelde daarmee dat hij het zichzelf wel heel makkelijk maakt. Hij doet niet zijn best om een ander meisje te vinden, als hij ook zijn ex gewoon kan krijgen. Iemand anders zoeken vindt hij blijkbaar te moeilijk, en kiest hiermee dus de makkelijke weg.
Moet zeggen dat ik haar ook wel erg easy vind... Naar mijn weten is hun relatie twee jaar geleden. Geert heeft mij heel in het begin toen we elkaar nog niet hadden gezien verteld dat hij voor het laatst had gezoend in december, met zijn ex. Nou... Als zij dat was. En voor zover ik weet heeft hij geen andere exen... Vind ik het wel easy van haar. Weet niet goed wat ik er van moet zeggen. Aangezien ik wel weet dat zij het in een ver verleden heeft uitgemaakt.
Dat even over het "zijn best doen", want voor mij hoeft hij inderdaad niet meer zijn best te doen. Kan ook niet zeggen dat hij dat ooit écht heeft gedaan. Niet om hem in een kwaad daglicht te stellen, maar omdat hij me al heel snel "had", ik pikte alles. Kwam hij een keer heel laat? Geen probleem, vond ik niet erg. Pas als ik hem onder druk zette, deed hij zijn best.
Mijn ouders zijn na zijn vakantie van hun geloof in hem afgestapt, ze dachten dat hij de ideale schoonzoon was. Op een gegeven moment gaven ze dat hem ook te kennen, niet met woorden. Maar hij vroeg mij of ze kwaad op hem waren. Hij kwam op een zondag heel laat, pas na 9 uur. En ze hadden heel kortaf tegen hem gedaan. Ik later vragen. Ze waren inderdaad boos op hem.
Hij ging zijn best voor ze doen, maar dacht dat het weer goed was. Helaas hebben ze nooit meer gedacht dat hij de ideale schoonzoon was. Want na die vakantie ging het bergafwaarts. Ik was veel te vaak in tranen. En op een gegeven moment hebben mijn ouders zelfs gezegd: "Als je nu nog 1 keer om die jongen huilt, dan maak je het maar uit. Hier hebben wij geen zin meer in!"
Uiteindelijk hebben mijn ouders me wel gesteund in onze relatie. Ze begrepen het wel. Maar zagen dat hij me niet gelukkig maakte. Mijn buren stonden er niet meer achter. Klinkt als een ver van hun bed show, maar ze zijn een soort tweede ouders voor me. En ze vonden het belachelijk hoe hij met me om ging. Een aardige jongen was het, maar ze vonden hem niet goed genoeg voor me.
Ik heb gisteren het hele topic nagelezen, niet om de reacties. Maar om te kijken wat ik schreef. Aangezien "Minke" had gezegd dat ik hem constant uit zat te schelden. Nou, alles behalve dat zag ik. Ik heb hem alleen maar laten zien als een lieve jongen, tot zondag. Toen was ik het zat, en logisch.
Ik heb wel gezien dat ik veel voor hem hoopte en dacht, maar eigenlijk snap ik wel waarom ik dat hoopte en dacht. Want ik heb niet anders geweten, die hele relatie zat vol van dat soort dingen, als ik het even niet meer wist. Ergens is natuurlijk nog steeds dat beetje van: "Ik hoop dat ik straks wakker word, dat ik alles heb gedroomd." Maar dat zal NOOIT gebeuren. Helaas geloof ik in sprookjes, al is dit sprookje meer een happily never after...
Ergens zit het me wel dwars, en wil ik dat hij gewoon rechtstreeks kwaad op me wordt. Al is er niets om kwaad over te worden, mocht hij dit helemaal hebben gelezen.

@ Eejj:
Hee Eline!
Ik heb hem niet gezien met die ander, ik heb wel gezien hoe ontzettend romantisch ze liepen te doen. AAAAAAAAAAARGH. Kan ik me zo kwaad om maken. Een vriend van mij heeft gezien dat ze zoenden. Als hij respect voor me had, dan had hij dat nooit gedaan. Of in ieder geval niet waar ik bij was. De feestdagen zullen niet kút zijn hoor Lachen Die heb ik nooit met hem doorgebracht. Al kan ik nu voor niemand zingen: "All I want for christmas is you..." Helaas, dat is jammer. Ik zie dit op dit moment gewoon als een verloren jaar. Want wat heb ik nu voor moois meegemaakt? Niente!
Ik ben geslaagd voor mijn havo-diploma. NOU EN? Ik had ook een atheneumdiploma kunnen halen.
Ik heb de eerste periode van mijn P perfect afgesloten. BOEIEND?
Tsjah.. ik heb niet veel leuks meegemaakt, moet ik zeggen. En nu iets dat achteraf allemaal fake blijkt. Mooi is dat. Bah.
Gelukkig is Bokt er nog, en kan ik mijn verhaal hier lekker kwijt.

@ oester:
Het lucht ook op ja! Het idee dat ik misschien wel niet eens meer wat voor hem voel, dat is geweldig. Maarja, dan die herinneringen. Die steken zo nu en dan de kop wel op. Hij heeft duidelijk gewoon geen respect voor me, en moet zijn zaken zo oplossen. Allemaal leugens heb ik te horen gekregen van hem. Ik vraag me af of hij wel eerlijk tegen me is geweest over zijn vakantie. Of er wel écht niets is gebeurd. Ik hoop dat ik dit allemaal nu heel snel achter me kan laten. Want ik heb wel heel wat verpest.
Ik moest op vakantie met mijn ouders, heb me daar zo poedersuiker gevoeld omdat ik nog nooit zolang zonder hem was geweest. En nu doet het er eigenlijk helemaal niet meer toe! Ik had het zo leuk kunnen hebben daar. Maar ik heb me nog nooit zo afschuwelijk gevoeld.
Ik dacht dat ik de ware had gevonden, maar helaas... Bah... ik voel me er behoorlijk poedersuiker over op dit moment.
En ja, ik obsessief? Ik betwijfel haast nog of het wel een bokker is! Blijkbaar heb ik wel een heel interessant leven. Moet ik haar teleurstellen; zo interessant is mijn leven niet.
En als ze hem wil hebben, kan ze hem gratis en voor niets krijgen. Hoop alleen niet dat het voor haar ook op zo'n teleurstelling uit loopt zoals het bij mij deed.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:10

Ik heb het zo goed als kan doorgelezen, en ben het met veel reacties eens: laat hem los, en kijk vooruit, er is zoveel moois.
Ik kan zelf alleen nooit zo begrijpen dat je zegt, een verloren jaar... Zo moet je het niet zien, je hebt hetook fijn gehad bij hem, en buiten hem, heb je vast oók leuke dingen meegemaakt!
Ga door en maak wat van je leven, laat hem maar eens zien wat hij mist. Je hebt hem niet nodig om een fijn leven te kunnen hebben.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 16:21

Ik ben nu ook wel zo ver. Verschrikkelijk boos.
Het enige punt is gewoon dat ik het als een verloren jaar zie, omdat hij het waarschijnlijk dus allemaal heeft gelogen.
En idioot genoeg, ik had nauwelijks een hekel aan meiden waar mee hij ooit had gezoend of gescharreld. Maar ik moet toegeven, die van zaterdag, heb ik gehaat. En niet een beetje! Ergens wist ik het dus wel.
Moet wel even denken aan de leuke dingen die ik zonder hem mee heb gemaakt. Maar dat waren keer op keer mijn vriendinnen die me moesten laten zien dat het zonder hem ook leuk was. Toen hij op vakantie was bijvoorbeeld.
Dat soort dingen.
Dat ik hem niet nodig heb voor een leuk leven, dat weet ik allang. Pas nu begin ik weer écht te genieten! En jouw woorden:
IK ZAL HEM EENS LATEN ZIEN WIE IK BEN!
Ik ben bijzonder, al heeft hij dat nog niet gemerkt.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 19:16

That's the spirit girl! Pling

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 20:47

Ach boos ben je maar een poos. Zeg ik altijd. Dat je nu kwaad/woest/woedend bent is alleen een uitvlucht voor je gevoel. Want je houd nog van hem, hóe hij ook is. Dat is liefde namelijk.. het kan slijten met de tijd ja. En dat gebeurd ook als je dat wil en dus geen contact met hem heb enz. Dat is echt aan jou, niet aan ons. Wij bekijken het vanaf de zijlijn. Jij zit middenin het verhaal.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 21:10

Maar Nathalie, dat is het 'm nu juist.
Toen ik hem zaterdag zag, was het niet echt zo van: "Wauw!"
Ik wist al wel van te voren wat voor kleding hij aan zou hebben. Dat soort dingen weet ik gewoon.
Ik ben gewoon kwaad. En waarom weet ik misschien ook niet precies? Als hij gelukkig met haar wil worden, prima. Dan moet hij dat vooral doen. Blijkbaar was ik gewoon een makkelijk persoon, en leuk voor erbij. Maar verder betekende ik weinig voor hem. Zo voelt het nu. En door wat hij zaterdag heeft gedaan, heeft hij wel bewezen dat alles wat hij heeft gezegd over haar, een leugen was. Dat hij haar ondertussen nog steeds leuk heeft gevonden. Ik heb haar niet zonder redenen als mijn vijand gezien. Ondanks dat al mijn vriendinnen keer op keer kwaad werden als ik me druk maakte over haar. Niet om haar, ze mogen haar ook niet. Maar omdat ik mezelf dan weer zo laag instel. Ik vind mezelf lelijk, en dat terwijl mijn vriendinnen haar ontzettend lelijk en dik vinden. Moet zeggen, ze is wel een maatje meer. Vandaar dat ik haar ook Dikkie Dik noemde gisteren.
Mijn gevoel zat wederom goed, naar haar toe. En dat is poedersuiker. Het is gewoon poedersuiker dat ik er telkens weer intrapte als hij het zei. Dat ik al zijn leugens heb gelooft. Nou, mooi is dat zeg.
Ik hield van de persoon die ik dacht dat hij was, ik hield van de persoon die ik geloofde dat hij kon worden.
Maar nu ik de ware Geert ken, weet ik niet meer zo goed of ik nog wel van die persoon houd.
Ik zal echt niet voor altijd boos zijn, ik heb er twee nachtjes over geslapen. Ik voel me niet meer zo kwaad. Maar als ik er aan ga denken, dan des te meer!
Blijkbaar is mijn liefde voor hem de afgelopen weken ook gesleten. Misschien zie ik nu pas in dat het gewoon niet werkte. Maar dat het zó erg zou zijn? Dat hij zo'n leugenaar was, dat had ik niet verwacht. Want zo zie ik het nog steeds.
Ik heb het wel eens opgemerkt, dat ik spijt van onze relatie had. Maar hij heeft er nooit iets aan gedaan om mij te laten merken hoeveel ik dan wel voor hem heb betekend. Zegt mij ook wel weer genoeg.
Natuurlijk heb ik momenten dat ik denk: Het kan best wel. Het kan nog steeds wel.
Maar die momenten wil ik niet meer hebben. Ik ben er zat van, het is mooi geweest.
Ik heb nooit een moment gehad dat ik geen contact meer wilde, blijkbaar was hij me al veel langer zat. En was het allemaal één grote show.
Ja, jullie staan aan de zijlijn. Maar jullie staan wel dicht bij, dichtbij genoeg.
Ben dolblij om hier alles kwijt te kunnen.
En wie weet loop ik weg voor mijn gevoelens, maar waarom zou ik nog huilen om wat er zaterdagnacht is gebeurd? Dat heeft toch geen zin. Ik kan er niets aan veranderen, ik kan het alleen maar accepteren. Blijven huilen maakt het alleen maar erger.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:28

Waarom zijn het leugens.
Op dat moment waren ze echt. Dat dat achteraf niet meer! zo blijkt te zijn, dat is een ander verhaal. Dat maakt hem niet meteen een leugenaar. Hij meende die dingen echt toen hij met je was. Maarja niks is voor altijd. Dus dat hij toen verliefd op je was wil niet zeggen dat hij dat over 10 jaar nog steeds is. Al vind ik dat zelf ook moeilijk te erkennen hoor.
Zie het als een mooie herinnering, waar jij later mooi op terug kan kijken omdat jij de persoon bent die je dan bent. En een veeeel sterker, mooier persoon. Echt waar!
En waarom zou je niet mogen huilen ? Je kan me 2e naam op MSN lezen .. misschien helpt dat erbij.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 21:35

Op dat moment waren ze echt? Ik weet het niet.
Of hij het meende? Ik kan het alleen maar hopen.
Het was er zo sterk, waarom is het niet op een serieus einde gelopen. Waarom was het niet voor mij afgelopen? Zoiets zou mij nooit gebeuren. Ik ben altijd al zo makkelijk verliefd en blijf ook zo makkelijk verliefd. Zal iets niet zomaar opgeven.
Ik ben een doorzetter.
Huilen mag, ik heb alleen al lang genoeg gehuild. Ik ben er klaar mee.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:37

Maar hoe jij bent, hoeft hij toch niet te zijn. Zou saai wezen en juist op conflicten uit lopen. Iedereen het zelfde nooit verandering. Je kan nooooooit zijn gevoel weten. Dus geloof hem op zijn woorden. Die hij toen heeft uitgesproken. Dat hij van je heeft gehouden etc. Dat was toen, of dat nu is .. Wil je dat weten dan, want wat heb je eraan. Het is mooi om te horen als het zo is maar des te pijnlijker als het niet meer zo blijkt te zijn. Bespaar je die pijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 21:40

Maar snap je, na zaterdag, zijn die woorden over haar uit elkaar gespat. Weet je hoe moeilijk het is om dan te geloven dat de rest wel waar was?
Maar je hebt gelijk, misschien kan ik maar beter geloven dat het zo was. Want in dat geval hoef ik ook niet zoveel spijt hebben van de hele relatie, niet zoveel als ik op dit moment heb in ieder geval.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 21:44

naath schreef:
Waarom zijn het leugens.
Op dat moment waren ze echt. Dat dat achteraf niet meer! zo blijkt te zijn, dat is een ander verhaal. Dat maakt hem niet meteen een leugenaar. Hij meende die dingen echt toen hij met je was. Maarja niks is voor altijd. Dus dat hij toen verliefd op je was wil niet zeggen dat hij dat over 10 jaar nog steeds is. Al vind ik dat zelf ook moeilijk te erkennen hoor.
Zie het als een mooie herinnering, waar jij later mooi op terug kan kijken omdat jij de persoon bent die je dan bent. En een veeeel sterker, mooier persoon. Echt waar!
En waarom zou je niet mogen huilen ? Je kan me 2e naam op MSN lezen .. misschien helpt dat erbij.

Dacht hetzelfde Lachen Omdat hij met zijn ex zoent zijn het niet direct allemaal leugens. Hij gaat heus geen 9 (!!!!) maanden met jou als hij niet om jou gaf. Ik ben ervan overtuigd dat hij wel verliefd op jou was in die tijd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 21:55

Maar zo voelt het wel.
En ik ben ook gewoon super onzeker over mezelf. Ik zie niet in waarom een jongen in vredesnaam verliefd op mij zou worden?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:14

je haalt jezelf wel erg naar beneden Janine. Dit is echt niet goed! Je hebt echt een te laag zelfbeeld en je moet eerst helemaal achter jezelf gaan staan (komt ook met de jaren) en jezelf de moeite waard vinden.

Want wat jij nu doet is zelfdestructrief gedrag. Waarom zou iemand NIET verliefd op jou worden?

Mensen worden op alles en ieder soort mens verliefd! Maakt echt niet uit hoe je bent of hoe je eruit ziet hoor. De meest lelijke mannen hebben een vrouw, de meest lelijke vrouwen hebben een man. De meest rare mannen hebben een vrouw en de meest rare vrouwen hebben een man.

Dus kop op, je bent niet raar, je bent niet lelijk (hoe kom je daar in GODSNAAM bij???) en je kan elke leuke gozer krijgen die je wilt!!!

En ik ook!!