Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kim_89 schreef:Maar in Zwolle zit toch een C.le.D?
Haha ik kom er wel eens langs want dat is vlakbij mijn school maar dat wist ik niet

) maar als het bij de buren terechtkomt (woon op een appartement) kom ik dagen mijn appartement niet meer uit denk ik

Je kan het beter 3 touwtjes noemen maargoed.. Beetje jammer dat m'n moeder het openmaakte omdat we allebei dezelfde voorletter hebben en ze dacht dat het van haar was
Werd toch even heel raar aangekeken haha..
poes schreef:lingeriewinkel zag en binnenging... kwam thuis met een marlies dekkers bh, string en topje...
niet goedkoop maar supermooi en verdomde comfortbale!!!

Airiin schreef:Hm, ik ben niet zo van de dure lingerie... Moet ik ook eens naar gaan kijken. Heb een tijdje After Eden bh's gehad maar die vond ik helemaal niets... Ik draag nu vooral H&M en ik heb nu ook een Honkemuller liggen en die vind ik toch wel wat minder als een kogelvrij vest aanvoelen
Had je dan wel de goede maat? Ik vind het voordeel van de dure lingerie (Marlies Dekkers in mijn geval) juist dat het zoveel steun biedt en stevig is, of bedoel je dat er niet mee? LimaMambo schreef:Kim_89 schreef:Maar in Zwolle zit toch een C.le.D?
ja op de van karnebeekstraat
Wel op de assendorperstraat Janne92 schreef:Ik woon in de van karnebeekstraat en daar is geen C.le.DWel op de assendorperstraat
ben al een paar jaar ex zwollenaar dus zal daar wel aan liggen 

Zwitsal schreef:heeft een van jullie enig idee of ze deze bh ( en bijpassende string, maar niet die op dit plaatje) ook in de winkels verkopen, en dan in grotere maten?
http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductV ... a6381979c1
want een hunkemoller maat 80B ga ik never nooit niet inkomen.

Denise1984 schreef:Ik vind hem wel mooi. Waar heb je hem besteld?
Heb afgelopen vrijdag een photoshoot gehad, waarvan ook in lingerie. De cd met foto's kan ik morgen ophalen. Ben benieuwd
LimaMambo schreef:neeeeeeeeeeeeeey wat een verslavende siteveels te veel leuke dingen haha
ga deze bestellen denk ik.. lekker lief.. heb alleen nog maar bitchy setjes![]()
http://www.sensualfeeling.nl/3-Pieces-S ... t-All.html