) naar Den Bosch 
En heeeel misschien vrijdag even hier in Utrecht het Carnaval inluiden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) naar Den Bosch 

Ga niet voor niets naar Den Bosch
:P
Moet wel even kijken wat ik met werken doe.
Melanie_ schreef:Ja donderdags waarschijnlijk ook wel, maar da's standaard...![]()
Haha ik zit er nu aan te denken om mijn oude gala jurk aan te doen, en dan te gaan met het idee van 'bride from hell' , van die heftige zwarte make up, donker haar wat alle kanten op staat enzo... Beetje zombie achtig idee zeg maar... Iemand nog wat aparte ideeën daarvoor?
maar nu op stage dus kan even niet meer op stap op donderdag... oohh wat mis ik dat zeg!!
_rosita_ schreef:Ik ga sowieso zaterdag en zondag van een uur of 13.00 tot uur of 01.00 's nachts ( lang leve de laatste trein, die het gezelligst is) naar Den Bosch
Extra ingezet. En bussen voor de liefhebbers.
Joceline schreef:_rosita_ schreef:Ik ga sowieso zaterdag en zondag van een uur of 13.00 tot uur of 01.00 's nachts ( lang leve de laatste trein, die het gezelligst is) naar Den Bosch
Er rijden ook treinen om 3.30 vanuit den bosch naar waardanookExtra ingezet. En bussen voor de liefhebbers.

Vanmiddag gekocht in Duitsland!! Ik plaats snel een foto!!
)

en een vriendin als lhb
De pakken daar zijn zowiezo veel leuker en goedkoper
dan hier..
Ik ga zaterdagavond op zondag naar den bosch..moet alleen de laatste trein alweer terugnemen of de eerste trein om 8.00 weer.. Wel vervelend dat er toch geen treinen/bussen ingezet worden, dit was vorig jaar wel zo met carnaval. Ik vind tot 8.00 smorgens wel heel lang, misschien een taxibusje regelen met ons groepje of gewoon op tijd gaan en weer op tijd naar huis.