Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

naath

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 23:31

Janine1990 schreef:
Helaas schijnt hier in de winter weinig zon Tong uitsteken

Just kiddin' Lachen
Het mooiste wat je jezelf kan doen, is sterk zijn.

Zie het als de winter.
De kille, lege, donkere dagen.. maar na de winter volgt altijd de lente, het zonnetje komt altijd wel.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 23:32

arnjojo schreef:
hihi, klein waterig zonnetje dan Knipoog
Helemaal mee eens!!
Ik ga mijn bedje is opzoeken.
Slaaplekker!!

Slaap lekker!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 23:33

En het is bijna kerst. Daarna worden de dagen weer langer!

Slaaplekker arnjojo! Lachen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:41

*heeft zich door 16 pagina's geploetert* en bepaalde gedeeltes zijn wel heel herkenbaar! maar als ik het goed begrepen heb is het nog niet echt uit? of is het wel uit maar mócht hij je toch terug willen dan komt hij terug?

Ikzelf heb bijna hetzelfde gehad. Haar gevoel werd ook minder tegenover mij, en uiteindelijk hadden we weer afgesproken (ze was verhuis naar voor mij 3 uur rijden en ik had haar al 2 maanden neit gezien!) en toen zag ik haar weer en toen zei ze wel van ja 't gevoel is weer goed enzo.. 4 dagen later maakte ze 't uit. Nouja daar heb ik wel een wijze les van geleerd. Iemand zei ook van 'ik wil niet iemand die twijfelt ik wil iemand die helemaal voor me gaat' Dus als die persoon niet 100% voor je gaat... zou ik het nu denk ik gewoon uitmaken... al heb ik zelf al die gevoelens nog zo sterk.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 08:44

Ik heb weer gedroomd over hem, zoals tot nu toe elke nacht. Echt vreselijk die dromen.. ik ben er zo mee bezig dat ik er ook de hele nacht over door droom. En nu werd ik vannochtend weer huilend wakker, omdat hij niet naast me lag.. en ik haal ALLE herinneringen weer naarboven. Hoe fijn we het hadden etc. Kan er maar geen punt achter zetten, vorige week werd ik om deze tijd nog naast hem wakker! Verdrietig Had vannacht een smsje gekregen, hoopte dat het van hem was maar nee.. bij elk smsje heb ik toch weer de hoop dat hij heeft gesmst. En zoals hierboven al werd gezegd "Het is over, maar nog niet voorbij". Ik hoop tenminste dat het nog niet voorbij is.. Verdrietig

Wat sterk van jou Maartje, zou het echt niet kunnen denk ik..!! Echt heel knap.. Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 10:46

Maartje1990 schreef:
*heeft zich door 16 pagina's geploetert* en bepaalde gedeeltes zijn wel heel herkenbaar! maar als ik het goed begrepen heb is het nog niet echt uit? of is het wel uit maar mócht hij je toch terug willen dan komt hij terug?

Ikzelf heb bijna hetzelfde gehad. Haar gevoel werd ook minder tegenover mij, en uiteindelijk hadden we weer afgesproken (ze was verhuis naar voor mij 3 uur rijden en ik had haar al 2 maanden neit gezien!) en toen zag ik haar weer en toen zei ze wel van ja 't gevoel is weer goed enzo.. 4 dagen later maakte ze 't uit. Nouja daar heb ik wel een wijze les van geleerd. Iemand zei ook van 'ik wil niet iemand die twijfelt ik wil iemand die helemaal voor me gaat' Dus als die persoon niet 100% voor je gaat... zou ik het nu denk ik gewoon uitmaken... al heb ik zelf al die gevoelens nog zo sterk.

Ja het is wel uit ja, maar indd. zijn gevoel is er nog dus als hij zichzelf is wil hij het volgensmij nog iig proberen .. alleen het wachten he, dat breekt je.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 10:50

UpToDance schreef:
Ik heb weer gedroomd over hem, zoals tot nu toe elke nacht. Echt vreselijk die dromen.. ik ben er zo mee bezig dat ik er ook de hele nacht over door droom. En nu werd ik vannochtend weer huilend wakker, omdat hij niet naast me lag.. en ik haal ALLE herinneringen weer naarboven. Hoe fijn we het hadden etc. Kan er maar geen punt achter zetten, vorige week werd ik om deze tijd nog naast hem wakker! Verdrietig Had vannacht een smsje gekregen, hoopte dat het van hem was maar nee.. bij elk smsje heb ik toch weer de hoop dat hij heeft gesmst. En zoals hierboven al werd gezegd "Het is over, maar nog niet voorbij". Ik hoop tenminste dat het nog niet voorbij is.. Verdrietig

Wat sterk van jou Maartje, zou het echt niet kunnen denk ik..!! Echt heel knap.. Lachen

Ik heb afgelopen nacht ook over hem gedroomd (en zal het de nachten hiervoor ook wel hebben gedaan) alleen waar ik nu last van heb is dat ik me dingen niet goed meer kan herinneren. Ene kant beter, maar andere kant ook niet. Het was namelijk wel een fijne droom, maar beter is om daar niet over na te denken dat geeft je hoop. Je moet je verstand maar even op 0 zetten, niks hopen of denken dat het goed komt, als er dan uit onverwachte hoek iets gebeurd wat je totaal niet had gedacht, jaaa dan is het helemaal iets fijns! Haha!
Het is moeilijk ik weet het, zit soms nog over dingen te denken (vooral als ik 's ochtends wakker word, dát zijn de momenten dat ik aan hem denk) maar dan zeg ik tegen mezelf komop niet meer over nadenken. Je wilt het allemaal nog weten, maar je komt er toch nooit achter, je kan het niet aan hem vragen nu. Nee beter is ermee leren omgaan, ermee leren leven. Hoe moeilijk dat ook soms is ..

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 12:21

Morgen over een week zouden we een jaar gaan .. wat zal dat een moeilijke dag worden, kijk er helemaal tegen op Huilen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 15:00

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 16:26

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:59

Aah zal inderdaad een vreselijke dag worden Naath! Verdrietig
Mijn dag was goed, lekker lol gemaakt en niet teveel aan hem gedacht(geprobeerd). Mijn dromen zijn ook elke nacht heel fijn over hem, dat we nog bij elkaar waren en alles leuk hadden.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:10

Dat zal wel een tijdje nog zo blijven .. Eigenlijk best jammer, ik vind dat je zélf moet kunnen bepalen wanneer je aan de leuke dingen denkt. En niet dat je elke nacht een droom erover krijgt want de ene ochtend vat je het makkelijk op, en een andere ochtend word je jankend wakker omdat je hem zóóóóó mist.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:12

Ik moet trouwens voorlopig nog geen liedjes luisteren, want voel me net wat beter hihi!
Heb sinds dinsdag ook al geen muziek meer op staan op mijn computer, vind niks mooi en wordt er helemaal gek van. Vork

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 19:22

Ik vind het juist fijn .. in muziek kan ik me meestal vinden. En vind het lekker om te kunnen huilen liever zo snel mogelijk al het verdriet weghuilen dan het opkroppen en op momenten dat je het niet verwacht ineens losbarsten ..
Volgensmij 'train' je jezelf ook om op 'commando' te huilen dus alleen als jij wil, dat is wel fijn toch.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:01

persoonlijk zou ik zeggen... laat het lekker uit zijn.. stop met wachten! zoals je zelf zegt.. dat wachten breekt je! dat moet je niet laten gebeuren. Niet meer blijven afwachten dat het nog goedkomt. Daardoor blijf je vasthangen. Ga eens aan jezelf denken nu! wat is het beste voor jóu nu? En dat is iets dat ik iedereen meegeef in zo'n zelfde situatie. Of het klopt dat de tijd alle wonden heelt.. ik weet 't niet.. bij mij zijn ze nog steeds niet heel (en we zijn ondertussen 5 maanden verder). Het slijt wel met de tijd, nu moet het nog gaan helen.
Als je wacht... dan loop je de kans dat je dalijk weer een schop tegen je schenen krijgt wanneer er dus wordt gezegt van 'dat 't zo uit maar beter is'. Dan wordt je weer gekwetst. 1 keer is al erg genoeg.
En wie weet.... over een jaar of 5 Haha! (maar aan dat idee zou ik me ook niet vastklampen als ik jou/jullie was)
tip: ga gewoon veel leuke dingen doen, dat je gedachte zijn afgeleid dat je niet aan hem hoeft te denken. Zodra je gaat denken, dan doet het pijn. (althans bij mij)

heel veel sterkte iedereen die het nu zo moeilijk heeft!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 20:51

Nog maar precies een week ..

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:14

Vandaag een heerlijke dag gehad, ben lekker vrolijk. Haha!
Hij komt straks om bloemen te brengen voor me ouders, ben benieuwd..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:42

Voelt goed hè? Lachen
Ik ben benieuwd hoe hij op je reageert! Wel even een verslagje hier hè? Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 16:55

Ben ook SUPERbenieuwd!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 17:23

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:12

En natuurlijk is meneer NIET langsgekomen.. maar hij was wel bij vrienden hoorde ik van een vriend van hem. Triest persoon, blergh!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:44

Wat een lied hè, Maartje1990.

Aaargh.. ik zit ook helemaal in de oliebol.
Zijn zusje heeft de mijne verteld dat hij niet meer in de Drie mag. Hier in de stad. Dat kan me geen reet schelen, het feit dat hij naar de stad gaat te stappen, daar zijn natuurlijk allemaal mooie meiden. GODVER!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:05

Bij mij is het ook totaal over, HEEEEEEEEL banketstaaf. Hij is afgelopen zaterdag met een vrouw! van 22 gegaan .. vriendin van zijn zus ofzo en ze gingen gezellig avondje bowlen. Opeens had hij geen gevoel meer en is die met der gegaan schijnt.. HEB ME GVD BEHANDELD ALS GROF VUIL Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:13

Hij is een gruwelijk klootzak, heb ik je al gezegd...
Hij is geen energie meer waard.
Je mag natuurlijk wel huilen om de mooie dingen die weg zijn.
Maar dit is hem niet. Dit klopt niet. Dit is belachelijk.

Even ter verduidelijking: Ik heb delen van het msn-gesprek gelezen. Echt verschrikkelijk hoe hij haar behandeld!!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:31

Dit is hem zeker niet, maar als hij ooit nog zijn excuses aanbied en zegt: Sorry was mezelf niet blablabla, is dat nog geen reden mij op deze manier te behandelen, dan had je maar beter helemaal NIKS kunnen zeggen! Achterlijk!