Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:Het was zowiezo geeindigd dus. Hij heeft wel degelijk gevoelens voor haar.....Laat hem lekker met haar het bed delen. Heb er schoon genoeg van!
Het lijkt wel alsof onze relatie niets wasAlsof het allemaal voor niets is geweest...!
die is wel goed 

.

het is al niet lekker dat ie met zijn ex afspreekt in een restaurant en daarna in een kroeg om 'problemen' mee te bespreken. Heel veel sterkte. Stoirt je even je op je tentamens. Hij zal wel weer van haar afkomen zoals hij er al eens eerder vanaf is gekomen. Dan komt ie met hangende pootjes terug en kun jij zeggen dat je niet meer wil. Heel veel sterkte. Wat rot zeg. _Skess_ schreef:Nu gelukkig niet iemand die zeikt dat hij mee moet naar de paarden...
MarcoBorsato schreef:kans·loos (bn.)
1 geen kans hebbend
suk·kel (de ~ (m.), ~s)
1 onhandig, dom persoon => kluns
Vind het heel naar voor jou
_Skess_ schreef:Nu gelukkig niet iemand die zeikt dat hij mee moet naar de paarden...
Malibu schreef:MarcoBorsato schreef:kans·loos (bn.)
1 geen kans hebbend
suk·kel (de ~ (m.), ~s)
1 onhandig, dom persoon => kluns
Idd!
Wat een banketstaafVind het heel naar voor jou
![]()
Kan me voorstellen dat je je afvraagt of het niets betekend heeft, maar geloof mij boontje komt om zijn loontje. Hij zal vanzelf wel doorkrijgen dat hij een hele leuke meid laat zitten voor een stomme sloerie. Misschien niet vandaag, morgen of volgende week, maar hij gaat daar zeker wel achterkomen...
Persoonlijk zou ik er helemaal klaar mee zijn, mijn spullen pakken en wegwezen. Je verdient veel beter dan dit, het is niet leuk maar beter nu er achter komen dan straks als je al samen woont ofzo...
Sterkte vanavond.
_Skess_ schreef:Met hangende pootjes terugkomen hoeft hij niet te proberen...geen schijn van kans meer....Hij heeft het voorgoed verknalt.