KLAAR met die kerels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: KLAAR met die kerels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:56

Wou ik net zeggen....vrienden met je ex kan in sommige gevallen,maar dan moet je zeer,zeer zeker compleet over elkaar heen zijn.
En zo klinkt het nu absoluut niet..

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:58

nee maar dat is niet zo gek.. het is nog geen week uit.. Maar ik weet van mezelf 100 % zeker dat ik nooit meer wat met hem zou willen.. alleen die gevoelens zijn nog niet helemaal weg natuurlijk.

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:59

Anoniem schreef:
Wou ik net zeggen....vrienden met je ex kan in sommige gevallen,maar dan moet je zeer,zeer zeker compleet over elkaar heen zijn.
En zo klinkt het nu absoluut niet..

Klopt mijn ex en ik doen ook ons best. En ik dacht dat het ook wel goed ging. Maar laatst had hij me zien staan zoenen met een andere jongen en daar was hij niet zo blij mee geloof ik. Dus momenteel hebben we heel weinig contact

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:00

Nou, ik denk eigenlijk ook dat die vriendschap niks meer wordt.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:03

ik weet het niet.. hij zei dat ie er erg veel spijt van had, en dat ie blij voor me is als ik iemand heb gevonden die me op mn waarde schat.

(als ik dit zo lees klinkt het heell stom)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:06

mootjah schreef:
ik weet het niet.. hij zei dat ie er erg veel spijt van had, en dat ie blij voor me is als ik iemand heb gevonden die me op mn waarde schat.

(als ik dit zo lees klinkt het heell stom)

Het klinkt niet alleen stom, het is stom. Want hij heeft je wel erg veel verdriet gedaan door je zo te kwetsen omdat hij vreemdging.
Met al deze bovenstaande woorden probeert hij een beetje afleiding te creeren op het geen wat hij als goede vriend heeft gedaan.

Ik zeg: wegdermee....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:11

Ik zeg ook wegdermee Haha!

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:16

Mijn ex wil ook vrienden blijven. Maar ondertussen hoopt hij (dat zegt hij althans) ook nog steeds dat het goed komt tussen ons. En dat zit er van mijn kant dus écht niet meer in.

Eergister hebben we voor het eerst sinds het uit is met elkaar gebeld en ik voelde me daarna zó poedersuiker. Dus nee vrienden blijven gaat voor mij niet werken. Heb hem hem vandaag dan ook verwijder van msn en zijn nummer gewist.

Hoop dat ik het zo eindelijk allemaal los kan laten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:44

Loslaten is oke, ole ole Haha!.

Van alle mannen die mij ooit beloofd hebben vrienden met me te willen worden, zijn of blijven, heeft er niet één woord gehouden. Ze wilden allemaal eigenlijk wat anders en van vriendschap was uiteindelijk helemaal geen sprake. Zelfs mijn aller, aller, allerbeste maatje ooit bleek het allemaal een beetje verzonnen te hebben. Dat deed trouwens wel verdriet, hij was echt mijn beste vriend en door zijn huidige vriendin mag ik hem niet meer zien. Terwijl hij bij mij het veiligste is, ik wil namelijk echt alleen vriendjes zijn.

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:00

Ahh dat is pijnlijk Lovely!!

Ik vind dat zelf best moeilijk, van mezelf weet ik dat ik prima gewoon vrienden met een jongen kan zijn zonder dat ik er meer van wil/hoop. Maar zodra m'n ex vriendschappelijk met een meisje om ging dacht ik altijd dat er meer achter zat. Ik was dan ook een vreselijk jaloers kreng Bloos. Mocht ik ooit weer een vriend krijgen weet ik ook zeker dat ik er echt moeite mee ga krijgen als hij met meisjes bevriend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:06

Het is ook meer een vrouwending dan een mannending, dus ik denk dat je beter een beetje waakzaam kan blijven Lachen.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:18

Anoniem schreef:
jeetje Alexandra...je treft het niet met die kerel hoor....zo een zit nog veel te vast in het verwerken van zijn ex,grote kans dat je dan meer een soort van "vervanging"bent....maargoed,ik ken hem natuurlijk niet.
Diegene waar ik dus mee ga afspreken weet van mijn muur,en mijn net gestopte relatie. Ik heb zelf enigzins wat initiatief genomen(toenadering zoeken),en pas toen hapte hij,we praten er veel over maar ik ben niet meer zo bezig met mijn ex..meer met het gevoel dat hij me gegeven heeft en de boosheid een beetje...

Nee een rijke oude kerel,zoals ik weleens voor de grap zeg...om daar nou bij in bed te kruipen..*bibber*..

ja nee idd:P ik ben ook totaal niet zoon persoon. dr moet toch een bepaald gevoel bij zijn! ik val meestal op mensen die niet zo veel centjes hebben ha mja zou dr toevallig eens eentje geld hebben tja dan is dat wel leuk mee genomen maar niet de rede waarom ik hem zou willen ofzo;)

verder nee idd.. maar dit is dan maar een klein beetje van dat alles wat ik al heb mee gemaakt. ik weet niet met die jongen tgaat nu wel goed enzo en opzich is hij wel serieus en niet zo snel met zn gevoel aan iemand te vertellen, hij is ook bijna getrouwd geweest ooit en heeft alleen relatie's gehad van 4 en 2 jaar enzo. dus opzich..tja we zien wel. kwas er gister tot vanmorge dattie moest werken, tja toen helemaaaaaal niet over zn ex gepraat of niks tging echt goed...snapte er niks van twas reuze gezellig en hebben ook een hele tijd leuk geklets over dingen in ons leven. mja kmoet gewoon proberen hem momenteel niet nog leuker te gaan vinden maar das zooooo moeilijk Boos! mja buiten dattie echt onwijs lief en leuk is (Niet zo lief dattie als je pen weg gooit hij hem gaat halen, want die ken ik ook:S)
maar gewoon net lief genoeg haha:P en kt ook klikt int algemeen en met uitgaan en kijk op t leven en een relatie enzo...kan hij ook nog onwijs goed gitaar spelen en super mooi zingen :S hij heeft toen dr tijd contract aangeboden gekregen van mojo.. maar de band heeft nee gezegt om bepaalde eisen die mojo had..ach ja Haha! mannen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 14:56

Trouwens meiden, die gast van zaterdag vond het nodig om mij nog een berichtje te sturen, kennelijk is hij er toch iets meer mee bezig dan gedacht. Laat ik oppassen, straks krijg ik nog meelij Nagelbijten / Gniffelen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 14:58

Hahahaaha wat een looser zeg *LOL* Mannen vinden niets aantrekkelijker dan een vrouw die ze afwijst!! Ze willen altijd hebben wat ze niet kunnen krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:11

Lovely schreef:
Trouwens meiden, die gast van zaterdag vond het nodig om mij nog een berichtje te sturen, kennelijk is hij er toch iets meer mee bezig dan gedacht. Laat ik oppassen, straks krijg ik nog meelij Nagelbijten / Gniffelen.

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:13

Erg he? En dat terwijl hij thuis zo'n leuke vriendin heeft zitten Nagelbijten / Gniffelen. Misschien stuur ik hem nog wel iets terug, morgen. Of volgende week.

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 15:19

Tsssssssssss..
Idd hoe harder je ze wegduwd hoe harder ze gaan rennen.....

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:20

Lovely schreef:
Erg he? En dat terwijl hij thuis zo'n leuke vriendin heeft zitten Nagelbijten / Gniffelen. Misschien stuur ik hem nog wel iets terug, morgen. Of volgende week.

als ik jou was zou ik er niet op reageren anders blijft ie vast lastig doen
Zulke mannen geven meestal niet snel op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:25

Maar het leuke is, dat je wel indruk hebt gemaakt Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:37

Lovely schreef:

Ik zou hem even lekker flink gaan opnaaien Duivel *LOL* Zodat hij daar op de bank naast zijn vriendin zo'n boei krijgt (om mijzelf netjes uit te drukken) Schijnheilig *LOL*

Je hebt idd indruk gemaakt Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:38

zeanine schreef:
Lovely schreef:

als ik jou was zou ik er niet op reageren anders blijft ie vast lastig doen
Zulke mannen geven meestal niet snel op

Aah joh als je er echt geen trek meer in hebt kun je hem altijd nog wel negeren, houdt ie op een gegeven moment vanzelf wel op. Even een beetje lekker stangen kan ook goed voor je ego zijn Haha! Clown

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:46

Helemaal niet antwoorden heb je kans dat hij bezorgd wordt Knipoog Gaat hij nog meer smsen..

Ik zou over een paar dagen smsen. Dan is hij het bijna vergeten en wordt hij er ineens aan herinnerd. Vooral leuk als je weet dat hij dan bij z'n vriendin is Duivel

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 15:47

*LOL* bezorgd Nagelbijten / Gniffelen

Jij bent al net zo gemeen als ik Rebel *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 16:07

Whahaha, jullie zijn echt erg *LOL*. Maar ik ga inderdaad een paar daagjes wachten, ik ben immers zijn hondje niet Haha!. En verder fluit ik vrolijk het liedje dat Suzanne al riep 'dont ya wish your girlfriend was hot like me, hot like me, hot like me':D.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 16:08

hahahaaha wel toepasselijk liedje idd Tong uitsteken Haha! Lachen toch die aandacht, laat hem maar flink zweten en dan krijgt ie de deksel op zijn neus Tong uitsteken Haha!