Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Wou ik net zeggen....vrienden met je ex kan in sommige gevallen,maar dan moet je zeer,zeer zeker compleet over elkaar heen zijn.
En zo klinkt het nu absoluut niet..
mootjah schreef:ik weet het niet.. hij zei dat ie er erg veel spijt van had, en dat ie blij voor me is als ik iemand heb gevonden die me op mn waarde schat.
(als ik dit zo lees klinkt het heell stom)
.
. Mocht ik ooit weer een vriend krijgen weet ik ook zeker dat ik er echt moeite mee ga krijgen als hij met meisjes bevriend is.
. Anoniem schreef:jeetje Alexandra...je treft het niet met die kerel hoor....zo een zit nog veel te vast in het verwerken van zijn ex,grote kans dat je dan meer een soort van "vervanging"bent....maargoed,ik ken hem natuurlijk niet.
Diegene waar ik dus mee ga afspreken weet van mijn muur,en mijn net gestopte relatie. Ik heb zelf enigzins wat initiatief genomen(toenadering zoeken),en pas toen hapte hij,we praten er veel over maar ik ben niet meer zo bezig met mijn ex..meer met het gevoel dat hij me gegeven heeft en de boosheid een beetje...
Nee een rijke oude kerel,zoals ik weleens voor de grap zeg...om daar nou bij in bed te kruipen..*bibber*..
mja buiten dattie echt onwijs lief en leuk is (Niet zo lief dattie als je pen weg gooit hij hem gaat halen, want die ken ik ook:S)
mannen!!
.
Mannen vinden niets aantrekkelijker dan een vrouw die ze afwijst!! Ze willen altijd hebben wat ze niet kunnen krijgen. Lovely schreef:Trouwens meiden, die gast van zaterdag vond het nodig om mij nog een berichtje te sturen, kennelijk is hij er toch iets meer mee bezig dan gedacht. Laat ik oppassen, straks krijg ik nog meelij.
. Misschien stuur ik hem nog wel iets terug, morgen. Of volgende week. Lovely schreef:Erg he? En dat terwijl hij thuis zo'n leuke vriendin heeft zitten. Misschien stuur ik hem nog wel iets terug, morgen. Of volgende week.
Lovely schreef:Erg he? En dat terwijl hij thuis zo'n leuke vriendin heeft zitten. Misschien stuur ik hem nog wel iets terug, morgen. Of volgende week.
Zodat hij daar op de bank naast zijn vriendin zo'n boei krijgt (om mijzelf netjes uit te drukken)
zeanine schreef:Lovely schreef:Erg he? En dat terwijl hij thuis zo'n leuke vriendin heeft zitten. Misschien stuur ik hem nog wel iets terug, morgen. Of volgende week.
als ik jou was zou ik er niet op reageren anders blijft ie vast lastig doen
Zulke mannen geven meestal niet snel op
Gaat hij nog meer smsen..
bezorgd
. Maar ik ga inderdaad een paar daagjes wachten, ik ben immers zijn hondje niet
. En verder fluit ik vrolijk het liedje dat Suzanne al riep 'dont ya wish your girlfriend was hot like me, hot like me, hot like me':D.
Lachen toch die aandacht, laat hem maar flink zweten en dan krijgt ie de deksel op zijn neus