Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

! Stoeptegel schreef:ik ook niet

dark_moon schreef:Haha, er is dus nog hoop!!!![]()
Herkenbaar in ieder geval.
Wat ik me afvraag: slikken jullie wel de pil? Waarom wel/ waarom niet? (schiet me zo in een keer te binnen dus stel hem maar gewoon!)
IndianLady schreef:Ik niet (meer) mn menstruatie viel ineens helemaal weg. Ben er toen mee gestopt hoewel ik hem kreeg ivm buikkrampen. Nu mn moeder borstkanker heeft gekregen (door de pil) wil ik er ook nooit meer mee beginnen.
. 
Jam schreef:IndianLady schreef:Ik niet (meer) mn menstruatie viel ineens helemaal weg. Ben er toen mee gestopt hoewel ik hem kreeg ivm buikkrampen. Nu mn moeder borstkanker heeft gekregen (door de pil) wil ik er ook nooit meer mee beginnen.
kan dat daar doorkomen??
wat erg!!

Sieltjuh schreef:Ik dacht altijd dat dit in combinatie was met roken, maar kan het natuurlijk mis hebben? Filmpje doet het overigens niet bij mij.

Toushie schreef:ik slik ook de pil niet
piloe4ever schreef:Sieltjuh schreef:Ik dacht altijd dat dit in combinatie was met roken, maar kan het natuurlijk mis hebben? Filmpje doet het overigens niet bij mij.
Nee. Door enkel de pil te slikken loop je al die 23% meer kans.
. ik ging ook bijna nooit uit enz, maar op een van de weinige feestjes waar ik naartoe ging, gaf ik een jongen die al bijna een kwartier (!) al zn broekzakken zat af te zoeken naar een vuurtje een vuurtje (cliché he) en het was liefde op het eerste gezicht
en ik ben dus ook iemand die absoluut niet met onbekenden gaat staan praten op feestjes enz. Maar na een kwartier dacht ik echt van 'g*dvedorie kerel, je hebt al twee keer in al je zakken gekeken. JE HEBT DUIDELIJK GEEN VUUR OP ZAK, VRAAG ER DAN GEWOON EEN!'

xRosa schreef:Ik ben dan misschien wel bijna 15, maar ik ben ook iemand die erg echt niet snel 1 zal krijgen. Ik ben stil, onhandig, verlegen en onzeker. Ik kan niet goed contact maken met jongens en ze vinden me altijd maar een watje. En ik ontmoet ook nooit leuke jongens.
). In het buitenland waarderen ze het juist als een meisje verlegen is en daar blijf je echt niet lang vrijgezel zoals hier
piloe4ever schreef:Toushie schreef:ik slik ook de pil niet
goed zo, dat is ook veel gezonder!
nikita_benno schreef:met mijn liefde gaat het niet zo best haha hij was er afgelopen zaterdag ook niet maar hij had een feest van een vriend. ik hoop dat hij er aankomende zaterdag er wel weer is. en anders ben ik er klaar mee hoe leuk hij mij ook vind. ben er al vanaf juni mee bezig