Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:pretletter17 schreef:Goed, met modder gooien is inderdaad niet nodig. Maar nu hebben 'wij' dus allemaal gezegd wat 'wij' zouden doen bij een financiële tegenvaller, maar wat zou (lees: ga) jíj doen bij zo'n tegenvaller? Goed bedoeld hoor en zeker geen aanval, ik ben gewoon benieuwd hoe je nu deze (en misschien ook nog wel volgende) maand je stalgeld gaat betalen en wat je verder voor oplossingen hebt. Leren anderen misschien ook nog wat
Wat ik nu ga doen.... de eerste beste baan aannemen, en mezelf in t zweet werken.. en even lenen van mijn ouders als het niet anders kan... maar iig... ik ga mijn BEST doen, en dat vind ik het belangrijkst....
Dit is enkel om gewoon je paardje te kunnen houden, en wie weet wat te sparen voor de nieuwe deken, of een scooter. En omdat de nood nog niet zó hoog is, kun je denk ik best wel een beetje kieskeurig zijn met je fulltime baan, omdat dat waarschijnlijk voor een langere periode is (of klets ik nu uit mn nek?).
Miracle_ schreef:pretletter17 schreef:Goed, met modder gooien is inderdaad niet nodig. Maar nu hebben 'wij' dus allemaal gezegd wat 'wij' zouden doen bij een financiële tegenvaller, maar wat zou (lees: ga) jíj doen bij zo'n tegenvaller? Goed bedoeld hoor en zeker geen aanval, ik ben gewoon benieuwd hoe je nu deze (en misschien ook nog wel volgende) maand je stalgeld gaat betalen en wat je verder voor oplossingen hebt. Leren anderen misschien ook nog wat
Wat ik nu ga doen.... de eerste beste baan aannemen, en mezelf in t zweet werken.. en even lenen van mijn ouders als het niet anders kan... maar iig... ik ga mijn BEST doen, en dat vind ik het belangrijkst....

pretletter17 schreef:Goed, met modder gooien is inderdaad niet nodig. Maar nu hebben 'wij' dus allemaal gezegd wat 'wij' zouden doen bij een financiële tegenvaller, maar wat zou (lees: ga) jíj doen bij zo'n tegenvaller? Goed bedoeld hoor en zeker geen aanval, ik ben gewoon benieuwd hoe je nu deze (en misschien ook nog wel volgende) maand je stalgeld gaat betalen en wat je verder voor oplossingen hebt. Leren anderen misschien ook nog wat
Less schreef:Als je het echt niet heb, dan komen de creaties vanzelf.

Had ook graag lekker 's avonds op stal gehangen, maar zonder geld zijn er ook geen paarden.
Zo ben ik nou eenmaal... al moet ik zeggen dat het meestal toch wel een fijne eigenschap is... maar nu dus even niet...
, als oproepkracht.
Kanelly schreef:En ga je het ook echt DOEN??? Of zeg je het nu om maar van het 'gezeik' af te zijn?
Ja sorry hoor, maar vind het nogal frappant hoe iemand z'n instelling in no time om kan slaan...
Kort geleden was niks goed genoeg en nu inene wel?
Als je je tegenvaller echt snel op had willen lossen, had je zelf ook wel tot deze oplossing kunnen komen lijkt me.
vrouwke schreef:als je op internet kijkt bij stbno( stichting brabant noord oost) en je stuurt een emailtje kan je morgen al aan de gang, als oproepkracht.
heb ik ook gedaan,omdat ik dichterbij wilde werken en niet elke dat 3 kwartier rijden
januarie als oproep begonnen en eind januarie kreeg ik een vaste baan, maar ik moest nog 2 maanden uit werken bij me oude baas.
dus...............thuiszorg uden bellen of op internet brief schrijven
_Tivoli_ schreef:Ohja,als praktische oplossing;
kan je je deken niet wegbrengen naar een zaak waar ze dekens repareren?
Bij ons kan het bij de ruitershop zelf,het kost maar 12 euro als je een schone deken meebrengt.
Annetje_ schreef:Haha, ik wens je heel veel succes met het zoeken naar een leuke full-time job, enne, niets is voor eeuwig toch?
Miracle_ schreef:_Tivoli_ schreef:Ohja,als praktische oplossing;
kan je je deken niet wegbrengen naar een zaak waar ze dekens repareren?
Bij ons kan het bij de ruitershop zelf,het kost maar 12 euro als je een schone deken meebrengt.
Nog niet aan gedacht! thanx voor de tip