Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:11

Het pak sneeuw buiten. Mooi, leuk. Maar de komende uren nog neerslag en dus niet de weg op, maar ik wil eigenlijk naar stal om warm water aan m'n paarden te geven

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:18

Hotspot op mijn privételefoon aangezet en hubhubbarbatruc die doet het wel. Kan ik dus straks weer extra beltegoed gaan bij betalen.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:20

Ik ga een halfuur naar werk lopen in de sneeuw maar benoemen tijdens mijn evaluatiegesprek :')

Afbeelding

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:22

Snoraly schreef:
Ik ga een halfuur naar werk lopen in de sneeuw maar benoemen tijdens mijn evaluatiegesprek :')

[ Afbeelding ]

Gister stond er een docent bij ons terwijl we een uur lang gestrand waren op Akkrum, ik verwacht geen commentaar op mijn motivatie en inzet bij de assessment over een paar weken, ik heb bewijs _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:27

Bikkels!

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:31

Ik moest ook nog eens over een hek klimmen, dat allemaal voor iets meer dan minimumloon _O-

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:35

Systeem updates (externe omgeving), niemand geeft iets door, waardoor de software omvalt.
Vraag ik: zijn er updates geweest? Nee is er niet geweest.
Blijkt achteraf dus wel. Maar blijkbaar kunnen we niet zien dat en wanneer er een update komt?
Kan je mij niet wijsmaken. Je kan dit soort problematiek dus voorzijn....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:37

Ik hoef hopelijk alleen donderdag en vrijdag nog te bikkelen, gezien de weersvoorspellingen geef ik de hoop voor morgen op :') vrijdag hoef ik als het goed is niet met OV, en donderdag wordt een 50/50 situatie maar wil ik eigenlijk wel even op school werken als het lukt

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 08:54

Ik moet weer bellen, ik ga sowieso niet.. echt niet dat ik met dit weer ga auto rijden
en over een erf ga lopen waar niet gestrooid word..

En hoef maar 1 keer op mijn stuitje te vallen en zit ik weer vooraan
waar ik begonnen was met van de trap vallen 1,5 maand geleden.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 09:01

Vrijdag voor de kerstvakantie een brief door de deur dat ze 7 januari de deur in willen meten (wordt vervangen, woningbouw). Daarna zijn ze 2 weken dicht geweest dus je kon geen contact met ze opnemen. Ik heb een mail gestuurd dat ik dan niet kan (want weg) en 1000 andere opties gegeven. Mail terug; nee, moet echt op die ochtend tussen 8 en 12. Dan moet ik de sleutel maar ergens afgeven. Ja doei, dat doe ik niet met mijn kat en ik laat mijn ouders niet komen met deze sneeuw ellende voor 2 minuten deur in meten. Nu teruggemaild dat ze tussen 8 en 8:20 mogen komen.

Maar. Nu zie ik dat er een flinke buienlijn sneeuw/ijzel/ellende morgen ochtend langskomt, en eigenlijk wil ik dus eerder de deur uit om dat voor te zijn. Maar dat kan dus niet vanwege het inmeten van die stomme deur. Waarbij ik, gezien de ervaringen met dit soort planningen en werkzaamheden, ook nog een hard hoofd in heb dat ze in die 20 minuten bij mij langskomen en ik voor niets dan thuis blijf....

Dikke ergenis dit... Denk dat ik gewoon wegga morgen :o

Oh. En net mijn oor willen schoonmaken want jeuk. En nu hoor ik niets meer.... dus die moet ik waarschijnlijk weer laten uitspuiten en dat komt helemaal niet uit deze week :') -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 09:55

Die mensen die zeggen dat je huis perfect geïsoleerd moet zijn voor een volledig elektrische warmtepomp?
Die hadden gelijk, het is koud hier :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 09:57

Had afspraak in het ziekenhuis.
Wilde niet verzetten, want was bij de oogarts.

Geen strooiwagen gezien. In het hele dorp is er geen sneeuw geschoven of gestrooid. Treurig en gevaarlijk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 10:33

luuntje schreef:
Had afspraak in het ziekenhuis.
Wilde niet verzetten, want was bij de oogarts.

Geen strooiwagen gezien. In het hele dorp is er geen sneeuw geschoven of gestrooid. Treurig en gevaarlijk.

Dan doen ze het hier beter in Diemen, ik zie/hoor ze vaak langs komen met een sneeuwschuiver(tje) en strooien.
Net kwam er weer 1 langs om het fietspad te doen.

Van mij mogen ze de wijken ook wel mee nemen...

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 10:41

Dat de paarden deze week minder buiten staan vanwege het weer en de gladheid snap ik, maar ik vind het vervelend dat dit net in een drukke week is en ik dus niet extra naar ze toe kan gaan -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 10:55

Ons hamster was vannacht ontsnapt oliebol :')
Maar hij zit weer veilig in z'n hok ...

Kinderarts voor morgen afgezegd straten zijn hier 1 grote ijsbaan

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 11:57

Het viel hier weer reuze mee. Ik ga aldoor al heel vroeg weg maar de wegen zijn zo schoon. Vind het niet eens heel koud.

Te drukke dag vandaag en mijn lijf zegt nee. Maar ik heb geen keuze.... gesprek op werk en psycholoog. En mijn medicatie wil ik nu ook wel hebben.

Ben zo beroerd...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 12:15

Bijzonder dat in sommige delen van het land de wegen goed begaanbaar zijn.
En in andere delen van het land is het drama.

Sterkte voor iedereen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 12:26

Gister veel moeten lopen omdat het te glad was voor de fiets, en ook in Leeuwarden de bussen niet reden. Nu krijg ik constant meldingen van mijn Garmin dat mijn body battery laag is en ik een hogere hartslag dan normaal heb. Aan de ene kant fijn dat ik me niet inbeelde dat ik de dag na een grote inspanning er echt last van heb, maar kan er ook net niks aan doen :')

En sinds wanneer is 30 minuten in de sneeuw lopen een groot genoege inspanning dat ik er last van heb :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 12:30

luuntje schreef:

Sterkte voor iedereen.

Ze strooien hier echt veel. Zelfs de containers zijn geleegd. Het verbaasd mij ook hoor. In de wijken kan het slecht zijn, maar echt glad is het niet.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 12:33

Zebrastreep schreef:
luuntje schreef:

Sterkte voor iedereen.

Ze strooien hier echt veel. Zelfs de containers zijn geleegd. Het verbaasd mij ook hoor. In de wijken kan het slecht zijn, maar echt glad is het niet.

Nou jij woont in een andere wijk dan ik maar hier is het bagger binnen de wijk en de containers worden vandaag echt niet geleegd.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 12:37

Zebrastreep schreef:
luuntje schreef:

Sterkte voor iedereen.

Hier niet, helaas. Niet gestrooid, niet geveegd, geen vuilnisophalers. Hartje Randstad |(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 12:42

Er viel vanmorgen nauwelijks tegenop te strooien en schuiven. Zelfs de snelweg is een ramp. Maar stro is gehaald, boodschappen zijn binnen. Waarschijnlijk moet ik donderdag nog eens om stro.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 13:09

Het zonnetje schijnt en de sneeuw op mijn dak is aan het smelten, ik schrik mij elke keer kapot wanneer er weer een lading sneeuw van mijn dak naar beneden lazert.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 13:17

Bij ons zijn de wijk zijn voor de verandering de fietspaden erg slecht, maar de rest is meer dan prima. Ook in de rest van de stad is het eigenlijk heel netjes, alleen de kleine straatjes in de wijken niet. De hoofdwegen en de grote wegen in de wijken zijn echt brandschoon.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 14:31

Word net weer goed voor het blok gezet door een projectleider. Ergens ook mijn eigen schuld, maar komaan, hoezo verwacht je dat ik gelijk de dinsdag na de vakantie alle schaapjes op het droge heb? Ik heb nog meer dan een project te begeleiden. Daarbij voor de vakantie feedback gegeven dat ik een betere richtlijn wil van wat er van mij verwacht wordt bij een overleg, maar alsnog geen agenda oid ontvangen.