Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 14:13

Sterkte Ghostattack.

Het is mij in mijn nek en schouder geschoten, geen idee hoe en wat. Maar ik verga van de pijn en verkramping, ik ben er misselijk van. Steeds een scherpe pijnscheut bij de kleinste beweging.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-24 14:19

Ben mijn vriend zijn auto aan het wassen samen met hem. Vind het normaal heel leuk maar hij heeft continu commentaar op hoe ik dingen doe. Ben nu maar in de auto gaan zitten, helemaal klaar mee. Dan doe het maar lekker zelf.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 14:20

Shenavallie schreef:
fjordjes schreef:
Straks verjaardag, zo geen zin in. Ben moe en dan is mijn emmertje nog veel sneller vol.

Je bent niet verplicht om daar naar toe te gaan. Gewoon eerlijk zeggen hoe je je voelt.

Het is m'n schoonmoeder.. Ik ga met m'n eigen auto en dan ga ik gewoon na een paar uurtjes weer naar huis

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 15:19

Dat het onder de douche bijna fout ging. Werd ineens helemaal naar.

Daarna even lopen rommelen in huis ging het weer bijna fout. Maar nu benauwd met drukkend gevoel op de borst.

Is mij ook al opgevallen dat ik af en toe loop te hoesten en heel veel niezen.

%)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 15:19

Ghostattack schreef:
Ik heb de keuze gemaakt om morgen mijn pony te laten inslapen, om diverse redenen. Ze heeft nu 2 goede dagen en dat vind ik stiekem toch wel moeilijk... Ik weet dat het de goede keuze is, maar pfoe

Heel veel sterkte! :knuffel:

Telpeva schreef:
Even van mij af zeuren...
Sinds het weer is omgeslagen van zonnig naar regen en stormachtig zit ik weer met bonus klachten, ik word hier zo chagrijnig van. Mijn huishouden loopt meteen weer achter omdat ik al dagen niks kan, sinds vanochtend lijkt het weer wat beter te gaan maar na 10 minuutjes opruimen verkrampt en slaapt mijn arm weer. WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN CHICK CHICK. IK WIL NOG WASSEN! STRIJKEN! DROGEN!

Ughh heel vervelend, hopelijk is het snel voorbij/weg, en dat je iets kan doen.. :knuffel:

Toch nog even langs de winkels kunnen gaan waar ik langs wou,
bij de Blokker een grote Curver bak gehaald voor al het speelgoed van de 2 heren (Kittens)
zo dat ik zo nu en dan even iets kan omwisselen.
En niet dat het overal en ergens in huis ligt..

Ergens mocht ik van geluk spreken dat ik in de auto zat, maar oh zo ergernis dat je tijdens een flinke plensbui niets meer ziet...
moest een beetje op de gok wagen waar al de bochten waren om op de weg te blijven eerder deze middag...
Daarna in de auto zitten wachten tot ik weer naar binnen kon komen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 15:42

Ghostattack heel veel sterkte.

Plensbuien van gisteren en vandaag zijn niet lollig.

Zeer lijf, extra pijnstiller ingenomen en nu heel erg moe.
Hond moet zo uit en wil man Formule 1 laten kijken. Hij doet al zoveel in huis.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 15:43

Veel sterkte Ghostattack.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 15:49

Veel sterkte ghostattack

Mijn schouder is nog steeds niet goed nadat ik dinsdag van mn paard af ben gevallen dus ik begin nu toch iets van een kneuzing te verdenken

En mijn beppe heeft vanochtend gezegd dat ze weet dat ze niet lang meer heeft. We gaan vanavond naar haar toe en ik geef haar dan even een goede knuffel, maar ik weet gewoon niet wat ik nog meer kan doen. Heb zelf uit ontkenning heel erg ontweken om naar mijn pake en beppe toe te gaan, en nu heb ik het gevoel dat ik ze veel te weinig heb gezien.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 15:53

Ghostattack schreef:
Ik heb de keuze gemaakt om morgen mijn pony te laten inslapen, om diverse redenen. Ze heeft nu 2 goede dagen en dat vind ik stiekem toch wel moeilijk... Ik weet dat het de goede keuze is, maar pfoe

Ach wat heftig. Sterkte! :knuffel:

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 15:54

Heel veel sterkte Ghostattack.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 16:06

Veel sterkte Ghostattack

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 16:17

Ghostattack schreef:

Heel veel sterkte. Zoals mijn dierenarts tegen mij zei: loslaten is ook houden van. Fijn dat je nu nog wel een paar goede dagen hebt.

Ik erger me aan mezelf. Ben zo bloednerveus voor wat er komen gaat deze week, dat ik niet meer wil :') . Ik zie enorm op tegen de lange rit met de trailer in mijn eentje (is de vorige keer ook goed gegaan, maar toch, toen had ik er niet bij stil gestaan en nu ben ik me echt loeibewust van wat ik ga doen) en ben zo bang dat mijn paard toch net dat ene paard blijkt te zijn waar niks mee te beginnen valt. Ondertussen ben ik dus tegen dat stemmetje in mijn hoofd aan het blaten dat het allemaal reuze meevalt, het vast goedkomt, het is zometeen rustig op de weg (doe de rit in twee stukken en lever halverwege een paard af) en dat het echt supertof gaat zijn de komende week. Maar ondertussen…. Hoofd hou je mond :+

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 16:29

Dat een bepaald langlopend topic over een paard dat is geopereerd aan een beenbreuk een slotje voor overleg heeft wat over het algemeen inhoudt dat het dicht blijft en weg zakt.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 16:45

Ghostattack schreef:
Ach, dus toch… Nooit een makkelijke keuze om te maken, maar gezien je laatste filmpjes op Insta, begrijp ik het volledig. Heel veel sterkte morgen :knuffel:

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 17:35

Gebeten door een daas en nu heb ik een gigantische jeukende plakkaat op mn been :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 17:44

JudithGigi schreef:
Gebeten door een daas en nu heb ik een gigantische jeukende plakkaat op mn been :(

Heb je hooikoortstabletten in huis?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 17:45

marleen_88 schreef:
JudithGigi schreef:

Oh dat is wel een idee ja! Nog niet aan gedacht

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 17:47

JudithGigi schreef:
marleen_88 schreef:

Oh dat is wel een idee ja! Nog niet aan gedacht

Antihistamine helpt tegen de jeuk. Sterkte!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 19:00

Dat als ik erg moe ben mijn gedachten soms zo neerslachtig zijn.

De dag mag wat mij betreft wel eindigen dan kan ik op bed. Of dat het snel een redelijk acceptabele tijd wordt om te gaan slapen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 19:25

Relaxt dagje natuurgebied. Niet helemaal fit, dus het is fijn om even rustig te wandelen. Sta ik naast een smal donker tunneltje naar een vogel te kijken... Is het ineens *KABLAM!*. Is er jeugd die het 'leuk vond' om in de tunnel een behoorlijk stuk vuurwerk of nitraat te laten ontploffen. Je kon mij opvegen van schrik.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:38

Dazenbeet is intussen een mooie 20 bij 20cm :') dalijk toch maar die antihistamine pakken..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:40

JudithGigi schreef:
Dazenbeet is intussen een mooie 20 bij 20cm :') dalijk toch maar die antihistamine pakken..

Doen we een wedstrijd? Ik ben vanochtend ook gepakt door een daas, hele onderbeen dik

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:45

Afbeelding

Ik heb ook ervaring.

Ik had die antihistamine toch iets eerder genomen. :=

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:51

Het doet me goed om te zien dat ik niet de enige ben :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-24 20:52

Kookaburra schreef:
Relaxt dagje natuurgebied. Niet helemaal fit, dus het is fijn om even rustig te wandelen. Sta ik naast een smal donker tunneltje naar een vogel te kijken... Is het ineens *KABLAM!*. Is er jeugd die het 'leuk vond' om in de tunnel een behoorlijk stuk vuurwerk of nitraat te laten ontploffen. Je kon mij opvegen van schrik.

Er gaan weer niet zo handige gedachten door mijn hoofd... _-:( Waarom komen dit soort k*tkinderen toch overal mee weg. Hopelijk heeft Karma nog een gaatje in haar agenda.