Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:fjordjes schreef:Straks verjaardag, zo geen zin in. Ben moe en dan is mijn emmertje nog veel sneller vol.
Je bent niet verplicht om daar naar toe te gaan. Gewoon eerlijk zeggen hoe je je voelt.
Ghostattack schreef:Ik heb de keuze gemaakt om morgen mijn pony te laten inslapen, om diverse redenen. Ze heeft nu 2 goede dagen en dat vind ik stiekem toch wel moeilijk... Ik weet dat het de goede keuze is, maar pfoe
Telpeva schreef:Even van mij af zeuren...
Sinds het weer is omgeslagen van zonnig naar regen en stormachtig zit ik weer met bonus klachten, ik word hier zo chagrijnig van. Mijn huishouden loopt meteen weer achter omdat ik al dagen niks kan, sinds vanochtend lijkt het weer wat beter te gaan maar na 10 minuutjes opruimen verkrampt en slaapt mijn arm weer. WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN CHICK CHICK. IK WIL NOG WASSEN! STRIJKEN! DROGEN!
Ghostattack schreef:Ik heb de keuze gemaakt om morgen mijn pony te laten inslapen, om diverse redenen. Ze heeft nu 2 goede dagen en dat vind ik stiekem toch wel moeilijk... Ik weet dat het de goede keuze is, maar pfoe
Ghostattack schreef:Ach, dus toch… Nooit een makkelijke keuze om te maken, maar gezien je laatste filmpjes op Insta, begrijp ik het volledig. Heel veel sterkte morgenIk heb de keuze gemaakt om morgen mijn pony te laten inslapen, om diverse redenen. Ze heeft nu 2 goede dagen en dat vind ik stiekem toch wel moeilijk... Ik weet dat het de goede keuze is, maar pfoe
Kookaburra schreef:Relaxt dagje natuurgebied. Niet helemaal fit, dus het is fijn om even rustig te wandelen. Sta ik naast een smal donker tunneltje naar een vogel te kijken... Is het ineens *KABLAM!*. Is er jeugd die het 'leuk vond' om in de tunnel een behoorlijk stuk vuurwerk of nitraat te laten ontploffen. Je kon mij opvegen van schrik.