Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Urbanus schreef:Van perio aid krijg wel echt zwarte tanden dus ik zou daar voorzichtig mee zijn.
En mag je maar kort gebruiken idd. Ik gebruik het alleen als het moet van de tandarts, niet als 1e middel.
Lau07 schreef:Zelfs nu 's avonds laat nog overlast door verkeer voor Concert at Sea. Ik snap niet dat dat evenement überhaupt door mocht gaan nu wij zo'n beetje volledig voor de rest van NL worden afgesloten.
xPabloBokt schreef:MyWishMax schreef:
En mag je maar kort gebruiken idd. Ik gebruik het alleen als het moet van de tandarts, niet als 1e middel.
Hier idd advies voor max. 15 dagen.
Bij mij hielp het wel, ook duidelijk als ik ergens niet goed had gepoetst. Dan kwam er echt een solide blauw frutje mee als ik het uitspuugde. Dus het pakt wel echt goed viezigheid aan.
Maar ik snap ook wel dat je het niet zomaar gebruikt tenzij de tandarts het voorschrijft.
Ineke2 schreef:Lau07 schreef:Zelfs nu 's avonds laat nog overlast door verkeer voor Concert at Sea. Ik snap niet dat dat evenement überhaupt door mocht gaan nu wij zo'n beetje volledig voor de rest van NL worden afgesloten.
O dat voorspeld weinig goeds morgenavond… Ik ga niet naar dat evenement, maar moet wel over de N57 en de N215
Appeltje gefeliciteerd met je verjaardag