Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Je bent toch niet verplicht de tuin van je oom over te nemen.Daar heb jij toch niets mee te maken ook al ben je familie.
Marcella schreef:Britta31 schreef:Je bent toch niet verplicht de tuin van je oom over te nemen.Daar heb jij toch niets mee te maken ook al ben je familie.
Nee, maar wordt wel verwacht van mij. Dus iets met geen keuze en word ook niet als mijn keuze gezien. Denk dat ik anders flink wat groenbemester ga bestellen (van mijn oom zijn geld).
Marcella schreef:Britta31 schreef:Je bent toch niet verplicht de tuin van je oom over te nemen.Daar heb jij toch niets mee te maken ook al ben je familie.
Nee, maar wordt wel verwacht van mij. Dus iets met geen keuze en word ook niet als mijn keuze gezien. Denk dat ik anders flink wat groenbemester ga bestellen (van mijn oom zijn geld).
hagelslag schreef:Marcella schreef:Nee, maar wordt wel verwacht van mij. Dus iets met geen keuze en word ook niet als mijn keuze gezien. Denk dat ik anders flink wat groenbemester ga bestellen (van mijn oom zijn geld).
Kun je niet iets regelen?
Misschien is iemand blij met een gratis groentetuin gebruiken voor 1 jaar
denisesilver schreef:Herinner me ineens dat we vanavond naar opa en oma gaan ivm nieuwjaar. Zo'n schijthekel aan die sociale verplichtingen. Maar ik weet gewoon dat ik gezeik krijg als ik niet ga. Ze waren al niet te spreken dat ik niet met m'n verjaardag even langs hun was geweest
denisesilver schreef:Herinner me ineens dat we vanavond naar opa en oma gaan ivm nieuwjaar. Zo'n schijthekel aan die sociale verplichtingen. Maar ik weet gewoon dat ik gezeik krijg als ik niet ga. Ze waren al niet te spreken dat ik niet met m'n verjaardag even langs hun was geweest
Meliaforever schreef:Dat ik sinds gisteren een helm op moet op me scooter en nu met dat ding loop te zeulen.