germie schreef:Een vals adres opgeven vind ik wel erg flauw met de huidige brandstofprijzen. Eigenlijk erg kinderachtig. Wees dan gewoon een held en zeg dat je geen zin hebt, of ontvriend iemand zelf. Dan ben je pas een held. Nu jaag je iemand op kosten. Ik zou zoiets ook echt niet zien als geintje, zelfs niet als buitenstaander en zelfs niet als het een grote banketstaaf is.
Die keuze maakt 'ie toch echt zelf 
Fly_high schreef:Pepperrr schreef:Oh ik ben zo gemeen geweest. Maar ik was er echt even klaar mee
Guy: "Jo, zin om te n**ken?"
Ik: "Ja sure, zin in!!

"
Guy: "Is goed, waar moet ik heen?"
*Ik stuur random adres een dorp verderop*
Guy: "Top, ik rijd nu aan vanuit Eindhoven "
40 minuten later (je rijdt er ongeveer 35 min op) was ik unmatched

Wat een flauwe actie zeg

alsof het zo super vreemd is dat iemand op seks en dating app zit puur voor wat snelle seks, het is geen marktplaats he
Er zitten ook gewoon vrouwen op die apps die alleen ff willen batsen, niets respectloos aan toch.
Ik ben echt verbaast dat mensen deze actie blijkbaar normaal vinden. Het is he - le - maal prima als je enkel op zoek bent naar een leuke avond, maar zonder 2 woorden te wisselen op zoek zijn naar een gratis avondje zonder enige vorm van respect - daar hebben ze de Wallen voor ingericht. Als enigszins zelf-respecterende vrouw zijnde laat je toch niet zonder ook maar één woord met iemand gesproken te hebben een man direct thuis langskomen? Bijzonder gevaarlijk en ondoordacht. Dáár zou ik pas een zorgwekkende situatie zien. In een utopia zou dat misschien kunnen, maar het is 2023 en lang niet iedereen heeft de beste bedoelingen.