Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Olle schreef:Klopt, ik heb er veel over gelezen en gezien. Ze 'spelen' verstoppertje, alleen heeft zij daar een iets andere beleving bij dan hij. Hij gaat wel vrijwillig in de koffer, maar zij laat hem er niet meer uit. Vervolgens filmt ze de koffer, maakt hem belachelijk, lacht hem uit, schopt de koffer en rolt de koffer het huis door. Uiteindelijk is hij gestikt terwijl zij boven lag te slapen, ze kon hem immers 'helaas' niet op tijd vinden en was even gaan rusten.Waarom zijn mensen zo![]()
Meer over Sarah Boone
https://www.fox35orlando.com/news/sarah ... r-in-court
Blijkbaar heeft ze haar vriend in de koffer ook nog gefilmd. (ik heb zelf het filmpje niet bekeken)
Link is eerst naar het artikel, dus niet meteen het filmpje.
DuoPenotti schreef:Ja dat je weet dat hij daar uiteindelijk overlijd is schokkend, maar het filmpje zelf niet. Tenminste vind ik ook niet.
Het is dat je de uitkomst weet. Dat maakt het gruwelijk.
Niobe schreef:Ook dit ja.Ik wel, maar vooral omdat ik er plaatsvervangend benauwd en claustrofobisch van word.
Cer schreef:Oeh, heb je een link?Dat had ik helemaal erg bij het minuut tot minuut verslag van de Titan, wat ik tegenkwam..
Ailill schreef:Oeh, heb je een link?
Citaat:Nog iets wat ik niet uit mijn hoofd krijg: was een verslag van een arts betrokken bij een euthanasietraject. Het ging om een vrouw met een hele heftige vorm van obsessief-compulsieve dwangstoornis, uiteindelijk is de euthanasie toegewezen, o.a. o.b.v. haar verplichte schema, zeven (!) dagen per week en 365 (!) dagen per jaar. Hier kun je haar schema vinden.
Ik vind het wonderlijk hoe mensen in elkaar kunnen steken, maar man dit is toch geen leven zo?