[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 21:08

Oh ja dat verhaal staat mij ook nog bij. Volgens mij uitgebreid besproken hier op bokt.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 17:54

Spoiler:
Afbeelding

Dit lag in de stal van mijn paard. Vakkundig vermoord denk ik

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 07:30

Poes weer goed bezig geweest. +:)+

Spoiler:
Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 08:02

Oké lekker :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 10:33

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 10:40

Hier ook regelmatig of alleen dode muizen, of alleen de achterkant eraf, of alleen de voorkant eraf, of een uitgewaaierd pallet van ingewanden... Elke keer weer een verrassing. Valt me wel op dat bij ons standaard de oogjes weg zijn, alsof die als eerste uitgevreten worden. Hoe dan ook: ik ben blij met onze muizenvangers. :j

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 00:11

Vreemd verhaal met het vermiste jongetje uit Frankrijk..

https://pnws.be/verdwijning-emile-myste ... nde-video/

Lees er sowieso wat wisselde verhalen over, al denk ik dat het lastig blijft omdat het meerendeel van de nieuwsberichten vertaald zal zijn. Maar net zoals het verhaal dat er meerdere bloedhonden naar hem hebben gezocht, zij konden geen spoor vinden. En later hadden de het vermoeden dat hij in een landbouwmachine is gekomen. Mocht dat zijn gebeurd, dan verwacht je toch dat de honden zijn geur opgepikt hadden?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 19:37

Vandaag is de rechtzaak begonnen tegen Taylor Schabusiness… onder invloed haar s*xparter vermoord, misbruikt en in stukken gehakt… en de stukken misbruikt
..je verzint t niet

https://lawandcrime.com/high-profile/he ... trial/amp/

Opening statements waren … bijzonder .. de 911 call van de moeder van de jongen …. Pfff

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 00:23

Zo, die is zo gek als een deur :oo

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 07:31

En dan moet het verhaal van Sarah Boon (de suitcase-case) nog beginnen...

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 09:24

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:10

Olle schreef:
Waarom zijn mensen zo 8)7 :oo

Meer over Sarah Boone

https://www.fox35orlando.com/news/sarah ... r-in-court

Blijkbaar heeft ze haar vriend in de koffer ook nog gefilmd. (ik heb zelf het filmpje niet bekeken)
Link is eerst naar het artikel, dus niet meteen het filmpje.
Klopt, ik heb er veel over gelezen en gezien. Ze 'spelen' verstoppertje, alleen heeft zij daar een iets andere beleving bij dan hij. Hij gaat wel vrijwillig in de koffer, maar zij laat hem er niet meer uit. Vervolgens filmt ze de koffer, maakt hem belachelijk, lacht hem uit, schopt de koffer en rolt de koffer het huis door. Uiteindelijk is hij gestikt terwijl zij boven lag te slapen, ze kon hem immers 'helaas' niet op tijd vinden en was even gaan rusten.

Side note: hij heeft haar jaren lang mishandelt. En als ik dat mishandelen vergelijk met andere daders, kan hij best weleens heel ver zijn gegaan. Dit laatste is een aanname.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:15

Het filmpje van de man in de koffer is echt chilling..
De ondervraging van Sarah is ook vrij bijzonder .. En de brieven die ze naar haar advocaat en de rechter schrijft..

Geen idee waarom mensen zo zijn.. iedereen zit anders in elkaar..ofzo... :\

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:23

De woede, wanhoop, onmacht, ongeloof en paniek in zijn stem terwijl hij steeds 'Sarah' blijft roepen, zal ik nooit meer vergeten. Gruwelijk.

Er staat op Netflix ook een interessante docu, geen bloed en wonden, maar er gaan wel mensen dood. The deepest breath heet ie, gaat over diepzeeduiken zonder luchtfles. Ik vond hem heel indrukwekkend en wat nieuwe dingen geleerd over de zee/ons menselijk lichaam. Paar weken terug die vermiste duikboot was een trigger denk ik, kan er niet genoeg en krijgen en wil nu zelf ook het duiken weer op gaan pakken :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:33

Ik vind het filmpje niet schokkend ofzo maar gewoon ziek.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:35

Mocht iemand van jullie podimo hebben, dan kun je moordcast luisteren. Daar worden bizarre moordzaken besproken waaronder die van sara boon. Op de instagram komen er daarna beelden bij.
Maar op youtube onnedi kan je alles vanuit podimo gratis bekijken met meer beeldmateriaal.

Rijd veel auto dus luister dit nu veel en hoor echt veel bizarre verhalen...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:43

Bellatrix schreef:
Ik vind het filmpje niet schokkend ofzo maar gewoon ziek.
Echt niet?

Ik bedoel zoiets lezen is al best wel luguber, het daadwerkelijk horen en zien vind ik echt next level. Inhoudelijk niet schokkend nee, maar het idee erachter/de uitkomst vind ik dan weer enorm schokkend.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:45

Ja dat je weet dat hij daar uiteindelijk overlijd is schokkend, maar het filmpje zelf niet. Tenminste vind ik ook niet.
Het is dat je de uitkomst weet. Dat maakt het gruwelijk.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:46

Die man die daar smeekt om zn leven, waarvan je weet dat ie een paar uur daarna dood is.
En zij die geen idee heeft (laat ik het zo noemen) wat de consequenties gaan zijn van hem in die koffer laten zitten...
Ik vond dat inderdaad ook vrij pittig om te zien/horen. (niet dat ik er verder wakker van lig, ze waren er zelf bij, ze hebben zelf teveel middelen genomen, en zijn daarna compleet van t pad geraakt)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:48

Ze was op dat moment ook helemaal kachel. Dat speelt ook wel mee in de uitkomst denk ik. Als je haar stem hoort, kon ze elk moment omkukelen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:49

DuoPenotti schreef:
Ja dat je weet dat hij daar uiteindelijk overlijd is schokkend, maar het filmpje zelf niet. Tenminste vind ik ook niet.
Het is dat je de uitkomst weet. Dat maakt het gruwelijk.

Dit idd. :j Ik vind het ziek van haar dat ze hem erin heeft laten zitten en is gaan 'rusten'. Maar het filmpje zelf vind ik niet schokkend.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:52

Ik wel, maar vooral omdat ik er plaatsvervangend benauwd en claustrofobisch van word.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 10:58

Dat had ik helemaal erg bij het minuut tot minuut verslag van de Titan, wat ik tegenkwam.. %)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 11:07

Niobe schreef:
Ik wel, maar vooral omdat ik er plaatsvervangend benauwd en claustrofobisch van word.
Ook dit ja.

Cer schreef:
Dat had ik helemaal erg bij het minuut tot minuut verslag van de Titan, wat ik tegenkwam.. %)
Oeh, heb je een link?

Nog iets wat ik niet uit mijn hoofd krijg: was een verslag van een arts betrokken bij een euthanasietraject. Het ging om een vrouw met een hele heftige vorm van obsessief-compulsieve dwangstoornis, uiteindelijk is de euthanasie toegewezen, o.a. o.b.v. haar verplichte schema, zeven (!) dagen per week en 365 (!) dagen per jaar. Hier kun je haar schema vinden.

Ik vind het wonderlijk hoe mensen in elkaar kunnen steken, maar man dit is toch geen leven zo?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-23 11:21

Ailill schreef:
Oeh, heb je een link?

ik ga zeker weer even zoeken, maar ik stuitte erop tijdens een middag spiralen .. (dat heb ik nogal eens :+)

Citaat:
Nog iets wat ik niet uit mijn hoofd krijg: was een verslag van een arts betrokken bij een euthanasietraject. Het ging om een vrouw met een hele heftige vorm van obsessief-compulsieve dwangstoornis, uiteindelijk is de euthanasie toegewezen, o.a. o.b.v. haar verplichte schema, zeven (!) dagen per week en 365 (!) dagen per jaar. Hier kun je haar schema vinden.
Ik vind het wonderlijk hoe mensen in elkaar kunnen steken, maar man dit is toch geen leven zo?

Ach jeemig zeg.. -O-
Dat BMI van 10 ook...

Ik vind het dan wel fascinerend dat ze dan wel kan besluiten dat ze dit niet meer wil, dus buiten de dwang om zeg maar...
maar wat een hel.. heel bijzonder hoe dat zo kan werken.. :\