Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:12

Sterkte Amy Y;(
Het is een verschrikkelijke rotziekte :n

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:28

chanicha schreef:
Sterkte Amy Y;(
Het is een verschrikkelijke rotziekte :n

Dankjewel… Ja, ik hoor het teveel om me heen nu, dit bericht kwam vandaag echt heel hard aan.

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:30

Ach nee Amy!
Verschrikkelijk, heel veel sterkte :+:
Kan hij er nog bovenop komen of is de kans gewoon 0? Sorry als dat een ongevoelige vraag is, niet zo bedoeld Y;(

Voor iedereen die hem kent en dichtbij hem staat, heel veel sterkte

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:41

Moet facturen maken, maar heb geen zin.
Maar begrijp dat dit natuurlijk peanuts is, vergeleken bij de echte problemen hier allemaal.
Daarom voor iedereen met pijn of het op een andere manier nodig heeft: veel sterkte en/of succes! :(:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:54

Dat de leeromgeving van mijn verplichte examen voor het werk al sinds zaterdag storing heeft.
Is dus ontzettend traag of klapt er steeds uit.
De verwachting is dat hij woensdag weer naar behoren werkt en guess what? Ik heb woensdag mijn examen |(

Ik wordt er helemaal naar van, ik wil de drills doen om te kijken waar mijn pijnpunten zitten en daarna die punten nog even doornemen in het boek.
Maar ik zit pas op 49% van de drills omdat alles zo traag werkt of er dus uit klapt waarna je weer opnieuw moet inloggen en de stof er bij moet pakken. Ben al sinds gistermiddag er mee bezig en ik ben momenteel helemaal op van de stress, mijn hele planning is naar de klote hierdoor.
En als het nou een gratis opleiding en examen was, of het examen niet zo belangrijk was, prima.
Maar het is én een dure opleiding én een duur examen én als ik het examen niet voor 1 april haal dan mag ik mijn werk niet meer uitvoeren.
Ik weet dat het nog lang duurt tot 1 april, maar daarom heb ik hem ook nu al ingepland. Dit is belachelijk, ik heb dan gelukkig de syllabus nog uitgeprint, hoe leren de mensen die dit niet hebben gedaan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:04

Moestuin schreef:
Uitslag is binnen. Boven de 300 eitjes is er sprake van een zware besmetting en wij zitten boven de 3000! Dierenarts is net weg. Heb een hele apotheek staan. Hopelijk is het hierna echt over.

:oo Jemig. Hopelijk gaat de apotheek zijn werk doen :(:)

|( Amy bah wat een naar rotnieuws :(:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:11

Appeltje_1 schreef:
Ach nee Amy!
Verschrikkelijk, heel veel sterkte :+:
Kan hij er nog bovenop komen of is de kans gewoon 0? Sorry als dat een ongevoelige vraag is, niet zo bedoeld Y;(

Voor iedereen die hem kent en dichtbij hem staat, heel veel sterkte

Ik lees ‘m niet als ongevoelige vraag hoor… De mogelijkheid tot eventueel herstel is nog niet bekend, dit krijgt hij geloof ik volgende week te horen. Maar mijn ervaring met lymfeklierkanker is… nouja, niet goed zeg maar.

M_D_H schreef:
Dat de leeromgeving van mijn verplichte examen voor het werk al sinds zaterdag storing heeft.
Is dus ontzettend traag of klapt er steeds uit.
De verwachting is dat hij woensdag weer naar behoren werkt en guess what? Ik heb woensdag mijn examen |(

Ik wordt er helemaal naar van, ik wil de drills doen om te kijken waar mijn pijnpunten zitten en daarna die punten nog even doornemen in het boek.
Maar ik zit pas op 49% van de drills omdat alles zo traag werkt of er dus uit klapt waarna je weer opnieuw moet inloggen en de stof er bij moet pakken. Ben al sinds gistermiddag er mee bezig en ik ben momenteel helemaal op van de stress, mijn hele planning is naar de klote hierdoor.
En als het nou een gratis opleiding en examen was, of het examen niet zo belangrijk was, prima.
Maar het is én een dure opleiding én een duur examen én als ik het examen niet voor 1 april haal dan mag ik mijn werk niet meer uitvoeren.
Ik weet dat het nog lang duurt tot 1 april, maar daarom heb ik hem ook nu al ingepland. Dit is belachelijk, ik heb dan gelukkig de syllabus nog uitgeprint, hoe leren de mensen die dit niet hebben gedaan?

Wat vreselijk onhandig geregeld zeg! Ik snap je stress helemaal… Ik ga dan ook voor je duimen dat je het examen in 1 keer haalt, dan ben je van deze drempel af.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:15

MDH is het iets van een PE van WFT?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:18

SophievdV schreef:
MDH is het iets van een PE van WFT?

Dingdingding u gaat door voor de koelkast :')

Ik moet op voor mijn zakelijk :j

Bedankt Amy.
Jij heel veel sterkte!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:45

Mijn schoonouders kunnen nooit eens oprecht blij voor ons zijn, maar alleen maar beren op de weg zien wanneer we wat nieuws willen aanpakken... Mijn vriend is er zo verdrietig om en dat maakt mij verdrietig ;(.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 22:46

Ik erger mij aan mezelf, angst en een stukje schaamte.

Morgen moet ik naar de tandarts nadat er een maand of wat een stuk van m'n kies afbrak.
Vandaag brokkelde er weer een stuk af, ik had veel eerder moeten gaan. #)

Maar de schaamte, omdat ik al 11 jaar niet geweest ben door persoonlijke omstandigheden.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:07

Stomme instagram reclame. Even reclame voor dit tussen de story’s gooien net nu ik zo moe en ‘zwak’ ben. Nu heb ik besteld :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:08

_San87_ schreef:
Mijn schoonouders kunnen nooit eens oprecht blij voor ons zijn, maar alleen maar beren op de weg zien wanneer we wat nieuws willen aanpakken... Mijn vriend is er zo verdrietig om en dat maakt mij verdrietig ;(.

Wat ontzettend vervelend, ik snap de teleurstelling. Sterkte!

Moestuin schreef:
Stomme instagram reclame. Even reclame voor dit tussen de story’s gooien net nu ik zo moe en ‘zwak’ ben. Nu heb ik besteld :')

[ [url=m/BkCwM7.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NeBChD.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zTmbFw.png]Afbeelding[/url] ]

Haha, oeps. Heel herkenbaar!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:14

RoosDeG schreef:

Morgen moet ik naar de tandarts nadat er een maand of wat een stuk van m'n kies afbrak.

Maar de schaamte, omdat ik al 11 jaar niet geweest ben door persoonlijke omstandigheden.. :

Morgen ga je! Dus de moeilijkste stap is gezet want dat is die afspraak maken na zo lang. Ik weet hoe het voelt. Pak meteen door en vraag wat er nog best mag gebeuren. Het is het waard. Succes!!!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:30

Danique_G schreef:
Sorry misschien ook wat onduidelijk vanuit mijn kant. Ben nog steeds boos.
Het waaide te hard en dat vond hij gevaarlijk. Hij wilde geen ambulance voor mij bellen zo.
Maar mocht wel langs de weg wandelen :')

Het was echt alsof mijn vader weer tegen mij sprak toen ik een kind was. “Ik verbied het je! Wat begrijp je niet aan mijn antwoord.”

Okee bijzonder dat je met harde wind niet mag longeren? :')

Sterkte Amy!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:38

RoosDeG schreef:

Maar de schaamte, omdat ik al 11 jaar niet geweest ben door persoonlijke omstandigheden.. :

Niet schamen. Morgen ga je, dat is al een hele grote stap in de juiste richting.
Heel veel succes morgen!

Daar past een andere ergernis bij: mijn tandarts stopt bij de praktijk waar ik aangesloten zit en gaat hier ver vandaan aan de slag… Zuur, want ik durfde eindelijk naar de tandarts en nu moet ik maar weer afwachten of de nieuwe net zo fijn is…

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 00:14

Zusje positief getest -O- Gelukkig is ze al naar haar eigen studentenkamer gegaan zondag , maar we hebben haar wel het hele weekend gezien.

Meld mevrouw net even dat ze vrijdag al wat keelpijn had , waarom kom je dan naar huis????

Dat er nog geen cliënten van mij dan besmet zijn is een wonder....

Ik reageer ook maar niet meer ben er echt oprecht een beetje flink geïrriteerd om bah egoïstisch gedoe. Ik wil haast zeggen betaal jij maar mijn vaste lasten als ik positief test en niet kan werken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 00:35

Dat ik mocht willen dat een pijnstiller zou werken. ;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 00:44

Dat ik door de stress nu enorme buikpijn heb, opgeblazen buik ook weer, en mijn hoofd stopt maar niet met malen :(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 01:04

En overgegeven van de stress...
Gaat lekker zo :n
Ik kan mij letterlijk ziek maken van de stress, dat doe ik gewoon zelf, wanneer krijg ik dat toch onder controle?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 01:36

poedersuiker alarm buiten blijft maar af gaan en ik weet niet waarvan het vandaan komt -O-
gelukkig niet in de buurt maar wel hoorbaar

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 01:41

M_D_H schreef:
En overgegeven van de stress...
Gaat lekker zo :n
Ik kan mij letterlijk ziek maken van de stress, dat doe ik gewoon zelf, wanneer krijg ik dat toch onder controle?

Lieve M_D_H… Wat een klotesituatie, weet dat ik erg met je meeleef. Ik ga nu wel een poging tot slapen doen maar mocht ik iets voor je kunnen betekenen, laat het me maar weten. Heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 02:06

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 05:32

De hoeveelheid muggenbulten op m'n voeten. Wordt gek van de jeuk ondanks een flinke dosis DEET en slapen in een klamboe %)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 08:14

Vandaag de eerste dienst alleen na een aantal maanden 1 dag in de week te hebben meegelopen. Vorige week teamhoofd gemaild voor aanpassingen zodat ik in de mail en het rooster kan per 1 februari. Dit heeft ze netjes op tijd aangevraagd naar ICT.
Je voelt hem al aankomen, ICT heeft het niet doorgevoerd dus ik kan alsnog nergens in en geen overdracht lezen. ICT is pas vanaf 8 uur bereikbaar..