Het is een verschrikkelijke rotziekte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ach nee Amy!
Verschrikkelijk, heel veel sterkte![]()
Kan hij er nog bovenop komen of is de kans gewoon 0? Sorry als dat een ongevoelige vraag is, niet zo bedoeld![]()
Voor iedereen die hem kent en dichtbij hem staat, heel veel sterkte
M_D_H schreef:Dat de leeromgeving van mijn verplichte examen voor het werk al sinds zaterdag storing heeft.
Is dus ontzettend traag of klapt er steeds uit.
De verwachting is dat hij woensdag weer naar behoren werkt en guess what? Ik heb woensdag mijn examen![]()
Ik wordt er helemaal naar van, ik wil de drills doen om te kijken waar mijn pijnpunten zitten en daarna die punten nog even doornemen in het boek.
Maar ik zit pas op 49% van de drills omdat alles zo traag werkt of er dus uit klapt waarna je weer opnieuw moet inloggen en de stof er bij moet pakken. Ben al sinds gistermiddag er mee bezig en ik ben momenteel helemaal op van de stress, mijn hele planning is naar de klote hierdoor.
En als het nou een gratis opleiding en examen was, of het examen niet zo belangrijk was, prima.
Maar het is én een dure opleiding én een duur examen én als ik het examen niet voor 1 april haal dan mag ik mijn werk niet meer uitvoeren.
Ik weet dat het nog lang duurt tot 1 april, maar daarom heb ik hem ook nu al ingepland. Dit is belachelijk, ik heb dan gelukkig de syllabus nog uitgeprint, hoe leren de mensen die dit niet hebben gedaan?
_San87_ schreef:Mijn schoonouders kunnen nooit eens oprecht blij voor ons zijn, maar alleen maar beren op de weg zien wanneer we wat nieuws willen aanpakken... Mijn vriend is er zo verdrietig om en dat maakt mij verdrietig.
Moestuin schreef:Stomme instagram reclame. Even reclame voor dit tussen de story’s gooien net nu ik zo moe en ‘zwak’ ben. Nu heb ik besteld![]()
[ [url=m/BkCwM7.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NeBChD.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zTmbFw.png]Afbeelding[/url] ]
RoosDeG schreef:Ik erger mij aan mezelf, angst en een stukje schaamte.
Morgen moet ik naar de tandarts nadat er een maand of wat een stuk van m'n kies afbrak.
Vandaag brokkelde er weer een stuk af, ik had veel eerder moeten gaan.![]()
Maar de schaamte, omdat ik al 11 jaar niet geweest ben door persoonlijke omstandigheden..
Danique_G schreef:Sorry misschien ook wat onduidelijk vanuit mijn kant. Ben nog steeds boos.
Het waaide te hard en dat vond hij gevaarlijk. Hij wilde geen ambulance voor mij bellen zo.
Maar mocht wel langs de weg wandelen![]()
Het was echt alsof mijn vader weer tegen mij sprak toen ik een kind was. “Ik verbied het je! Wat begrijp je niet aan mijn antwoord.”
RoosDeG schreef:Ik erger mij aan mezelf, angst en een stukje schaamte.
Morgen moet ik naar de tandarts nadat er een maand of wat een stuk van m'n kies afbrak.
Vandaag brokkelde er weer een stuk af, ik had veel eerder moeten gaan.![]()
Maar de schaamte, omdat ik al 11 jaar niet geweest ben door persoonlijke omstandigheden..
M_D_H schreef:En overgegeven van de stress...
Gaat lekker zo
Ik kan mij letterlijk ziek maken van de stress, dat doe ik gewoon zelf, wanneer krijg ik dat toch onder controle?