996981 schreef:Weet iemand of de F1 coureurs geënt zijn?
Geen idee maar dat interesseert mij niet zoveel. Ze zullen vast weten wat ze doen. Volgens mij is Max wel gevaccineerd toch
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:996981 schreef:Weet iemand of de F1 coureurs geënt zijn?
Zeker weten doe je het nooit, maar ik kan mij voorstellen dat ook de F1 rijders oa in de Emiraten al in het voorjaar de kans kregen zich te laten inenten net zoals bijv wielrenners die kans kregen.
996981 schreef:Zeker weten doe je het nooit, maar ik kan mij voorstellen dat ook de F1 rijders oa in de Emiraten al in het voorjaar de kans kregen zich te laten inenten net zoals bijv wielrenners die kans kregen.
Huertecilla schreef:Ze zijn allemaal gevaccineerd en het is normaal dat er een paar besmet zijn: Ze hebben ook een leven buiten de races; de meesten doen het zelfs met hun vrouw (of meer) die óók een leven heeft en dan zijn er nog hun eventuele kinderen die .... etcetera

996981 schreef:Huertecilla schreef:Ze zijn allemaal gevaccineerd en het is normaal dat er een paar besmet zijn: Ze hebben ook een leven buiten de races; de meesten doen het zelfs met hun vrouw (of meer) die óók een leven heeft en dan zijn er nog hun eventuele kinderen die .... etcetera
Natuurlijk. Echter worden ze voor de races allemaal getest en leven vervolgens in een bubbel. De kans op besmetting in die periode is dus heel klein en toch is het al een aantal keer voor gekomen.
verootjoo schreef:Kan je nagaan hoe hoog die besmettingsdruk momenteel nog is, en de hele boel nog niet los kan totdat het omlaag gaat door een hogere vaccinatiegraad.
Spenk schreef:Maar wat vindt je niet uit te leggen dan? Wil je voor eeuwig blijven leven in er mag helemaal niks meer? Het is toch juist goed dat dit soort dingen door kunnen gaan net als het EK voetbal al ging. Juist om weer langzaam richting het oude te komen...
Er zal toch echt een moment moeten komen dat langzaam weer dit soort dingen opgepakt gaan worden en in het buitenland is al gebleken dat dat prima weer kan. Je ziet ook alweer stadions vol met publiek wat kennelijk ook gewoon goed gaat.

want dit is toch juist wat mensen willen weer terug naar het normaal. Of zitten mensen liever nog een jaar zonder activiteiten binnen opgesloten ook niet toch?
dit is wel met testen voor toegang natuurlijk. Ben het met je eens dat dat andere festivals ook weer moeten kunnen. Maar alles 1 op 1 gaan vergelijken gaat niet op natuurlijk. 996981 schreef:verootjoo schreef:Kan je nagaan hoe hoog die besmettingsdruk momenteel nog is, en de hele boel nog niet los kan totdat het omlaag gaat door een hogere vaccinatiegraad.
De besmettingsdruk is zo hoog, dat als er maar voldoende geld mee gemoeid gaat evenementen van 50.000+ toeschouwers gewoon door kunnen gaan
Spenk schreef:Bij die college's kan ook iedereen zo binnenlopen ongetest en gevaccineerddit is wel met testen voor toegang natuurlijk. Ben het met je eens dat dat andere festivals ook weer moeten kunnen. Maar alles 1 op 1 gaan vergelijken gaat niet op natuurlijk.
sureido schreef:https://www.instagram.com/p/CTXmcraoFAh ... =copy_link
Dit is echt absoluut niet meer uit te leggen. Om te kotsen gewoon.
Vorige week ook constant feesten met 1500 man ‘zitten’ maar ik heb 1 fysiek college want de rest is met meer dan 75.
Je zou bijna een wappie worden!
Bloodymary schreef:sureido schreef:https://www.instagram.com/p/CTXmcraoFAh ... =copy_link
Dit is echt absoluut niet meer uit te leggen. Om te kotsen gewoon.
Vorige week ook constant feesten met 1500 man ‘zitten’ maar ik heb 1 fysiek college want de rest is met meer dan 75.
Je zou bijna een wappie worden!
De reden van deze rij was overigens dat ze hun vacinnatie/testbewijs moeten laten zien, dat duurt langer dan de normale toegang.
En verder niet te druk om maken, ben er bijna zeker van dat hier niet noemenswaardig extra ziekenhuisopnames door zullen volgen. Vooral omdat deze mensen bijna allemaal gevaccineerd zullen zijn. Dus moet de rest ook wel weer kunnen.
996981 schreef:Huertecilla schreef:Ze zijn allemaal gevaccineerd en het is normaal dat er een paar besmet zijn: Ze hebben ook een leven buiten de races; de meesten doen het zelfs met hun vrouw (of meer) die óók een leven heeft en dan zijn er nog hun eventuele kinderen die .... etcetera
Natuurlijk. Echter worden ze voor de races allemaal getest en leven vervolgens in een bubbel. De kans op besmetting in die periode is dus heel klein en toch is het al een aantal keer voor gekomen.
sureido schreef:Bloodymary schreef:[
De reden van deze rij was overigens dat ze hun vacinnatie/testbewijs moeten laten zien, dat duurt langer dan de normale toegang.
En verder niet te druk om maken, ben er bijna zeker van dat hier niet noemenswaardig extra ziekenhuisopnames door zullen volgen. Vooral omdat deze mensen bijna allemaal gevaccineerd zullen zijn. Dus moet de rest ook wel weer kunnen.
Vind het heerlijk dat het mag en kan, maar ik maak me wel druk om alle mensen die ik ken die al zolang omzet missen.

Spenk schreef:Maar dat is een discussie die festivalbranche aan moet gaan met de overheid. Maar daar zal nu vast ook ruimte voor komen ja
Maar alle reacties van mensen ook veel op social media dat dit niet moet kunnen in corona tijden zijn ineens roomser dan de pauswant dit is toch juist wat mensen willen weer terug naar het normaal. Of zitten mensen liever nog een jaar zonder activiteiten binnen opgesloten ook niet toch?