Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 09:19

Steeds wakker geworden vannacht. Onder andere door een groep lallende schreeuwende (dronken ;) ) mannen op straat. Maar ook een autoalarm die vlakbij af ging.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 09:26

Regen... we wilde vanochtend nog rondje bos met de paarden maar we gaan ze straks maar inladen en naar huis.
Dan wandelen we op stal nog wel even de spierpijn van gisteren eruit.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 09:49

De twijfel of ik even de grens over zal rijden voor verse broodjes :9 ik moet gewoon even een schop hebben om te gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 10:00

Ineke2 schreef:
Nog steeds fikse spierpijn en nu ook hoofdpijn.

Sterkte Lestrange dat lijkt mij echt vreselijk.

Cullachino, kenteken onthouden? Dan echt melding maken bij de politie. Mochten ze dan staande gehouden worden ( kan ook op een andere dag zijn) word die melding meegenomen in wat er dan ook dat moment aan de hand is.

Taartje wat enorm balen van je trui zeg.
Nee, helaas! Ik kan ook best wat autotypes herkennen maar dat is ook niet blijven hangen. Klein en blauw :+ Maar goed om te weten dat het wel zinvol is om hier melding van te doen.

Vervelend van die hoofd- en spierpijn! :(:)

*Schopt Steeph* Zo lekker, verse broodjes!! Ik kan ze al bijna ruiken :~

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 10:45

karuna schreef:
Waar ik me al langer aan erger maar nu echt lastig is geworden dat ik geen enkele gratis auto banden pomp meer kan vinden. Overal 50 cent of een euro om lucht te pakken. En ivm grotere banden die veel druk nodig hebben bij sommige pompen zelfs twee keer geld in moeten werpen om ze op druk te krijgen.

Gewoon heel naar zeker als het om de verkeersveiligheid gaat. Daar waar ik tot voor kort altijd heen kon vraagt nu gewoon een euro voor 1,5 minuut lucht _-:( 8)7 en waar het daar altijd erg druk was zie je er nu geen mens meer staan lucht pakken. En tanken daar dan ook niet meer omdat ze er toch zijn.

Ik heb nu wel een eigen luchtpomp maar na een band is de puf bij mij op fysiek. Kan geen pomp vinden die tot 5,2 bar kan gaan die niet mega groot is of een aparte aggregaat nodig heeft.

Heb je niemand die een compressor heeft? M'n man heeft een compressor zo pompen wij altijd de banden op.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 10:54

Zere schouders en nek. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 10:56

Om 8 uur ‘s ochtends schreeuwende kinderen in de straat. Laat ze lekker wat later buiten spelen, ik hoef er niet wakker van te worden toch -O-

En met lag m’n neuspiercing er uit, tijd voor een ringetje

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 11:03

Boos en gefrustreerd want ik wil tekenen maar mijn hand doet teveel pijn.
2 weken zitten erop, nog zeker 2 weken te gaan volgens de arts |o

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 11:13

Achterbuur weeral...
Onze hondjes zijn al 10 minuten rustig aan het spelen in de tuin, we horen zijn achterdeur opengaan en hij laat zijn hondje buiten, die begint te blaffen en komt dan achteraan in zijn tuin staan om onze hondjes wat op te jutten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 11:17

Ontstoken tandvlees wat zeer doet _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 12:35

karuna schreef:
Waar ik me al langer aan erger maar nu echt lastig is geworden dat ik geen enkele gratis auto banden pomp meer kan vinden. Overal 50 cent of een euro om lucht te pakken. En ivm grotere banden die veel druk nodig hebben bij sommige pompen zelfs twee keer geld in moeten werpen om ze op druk te krijgen.

Gewoon heel naar zeker als het om de verkeersveiligheid gaat. Daar waar ik tot voor kort altijd heen kon vraagt nu gewoon een euro voor 1,5 minuut lucht _-:( 8)7 en waar het daar altijd erg druk was zie je er nu geen mens meer staan lucht pakken. En tanken daar dan ook niet meer omdat ze er toch zijn.

Ik heb nu wel een eigen luchtpomp maar na een band is de puf bij mij op fysiek. Kan geen pomp vinden die tot 5,2 bar kan gaan die niet mega groot is of een aparte aggregaat nodig heeft.

Ik weet niet in welke regio je zit, maar de Hanex in Veghel heeft gratis lucht en stofzuigers. Ik pomp daar ook altijd m’n banden op na het wassen van mijn auto. Maar niemand zal er wat om geven als je je auto daar niet laat wassen en wel oppompt gok ik zo hoor.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:05

Wederom weer een slechte dag, wel wat geslapen en beter als gisteren maar nog steeds poedersuiker. Zenuwpijn is poedersuiker…

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:06

Verloofde die echt werkelijk niets opruimt en alles achter zijn kont laat slingeren. :\

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:20

Pandora2 schreef:
iirrssjjee schreef:
De B&B waar mijn man en ik nu verblijven, serveren ontbijt vanaf 09.00u. Thuis ontbijt ik altijd tussen 6.30u en 7.30u (afhankelijk van hoe laat ik moet beginnen met werken). Dus ik heb me nu toch een trek!! Nog maar 20 minuutjes! :+

:')
Dat zou voor mij ook een ramp zijn. Ik denk dat ik omval dan.
Ik zou alvast een broodje meejatten voor morgenvroeg :D

Smakelijk voor zo meteen dan maar !

We waren er alleen nu hahaha. Maar uiteindelijk wel heerlijk ontbeten :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:42

karuna schreef:

5.2 Bar? Wat voor auto/banden zijn dat.

De vrachtauto heeft op de dubbellucht 8.5 bar en de enkel lucht 9.

Voor een gewone auto is 5.2 echt te veel

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:55

Ben ook wel benieuwd eigenlijk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 14:14

Het gaat om een fikse bestelbus (die banden moeten op 4.6 bar gezet worden) en een nog iets grotere camper die veel gebruikt wordt voor normaal gebruik (5.2 bar) . Geen normale personen auto dus. :P maar helaas oosten van het land. Tot voor kort waren er nog twee adressen dat werd er een en die is nu dus ook weg. Overal staan nu van eenzelfde bedrijf luchtapparaten. Die dus niets meer met de pomp te maken hebben maar daar door een extern bedrijf zijn neergezet. -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 14:17

Aan mensen in het ov die hun mondkapje half dragen. Draag hem gewoon, of regel die gezondheidsverklaring.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 14:27

Vind het eigenlijk niet heel gek dat je moet betalen voor lucht op t tankstation.. Die dingen moeten ook onderhouden worden toch? Vind 50 cent of 1 euro niet echt belachelijk ofzo, maar dat zal wel aan mij liggen :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 14:28

Is ook niet gek. Maar hier krijg je wel voor 50 cent genoeg lucht om je banden ook echt op te pompen. Te weinig lucht is ook weer gierig.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 14:56

Loeky01 schreef:
karuna schreef:

Ik weet niet in welke regio je zit, maar de Hanex in Veghel heeft gratis lucht en stofzuigers. Ik pomp daar ook altijd m’n banden op na het wassen van mijn auto. Maar niemand zal er wat om geven als je je auto daar niet laat wassen en wel oppompt gok ik zo hoor.

Sssht, niet door vertellen maar
Spoiler:
daar kun je ook gratis stofzuigen als je buitenom rijdt
:o

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 15:10

Lucht is voor mij raar omdat het wel verkeersveiligheid te maken heeft. En mensen daardoor sneller met te zachte banden blijven rondrijden. En als ik nu alle banden rondom kan doen zou nog wat zijn. Maar ook alleen controle of er lucht inmoet kost geld -O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 15:11

Dat gevoel dat ik vandaag nog iets 'moet', maar ik moet pas morgen weer dingen. Toch onrust in mijn kont, echt irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 15:13

Ergernis: alleen de puntjes eraf bij de kapper of compleet de schaar erin.. elke keer als ik denk dat ik m'n keus gemaakt heb ga ik weer twijfelen.

karuna schreef:
Lucht is voor mij raar omdat het wel verkeersveiligheid te maken heeft. En mensen daardoor sneller met te zachte banden blijven rondrijden. En als ik nu alle banden rondom kan doen zou nog wat zijn. Maar ook alleen controle of er lucht inmoet kost geld -O-

Dat je voor controle moet betalen vind ik wel opmerkelijk.
50 cent of een euro, of zelfs twee euro, vind ik prima. Het moet ergens vandaan komen hé.
En als die euro het verschil maakt met verkeersveiligheid dan tankt iemand maar 1 liter minder. Zo vaak hoeven banden niet bijgevuld te worden. Ik zou me daar niet druk om maken, zonde van de energie :7

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 15:15

Kookaburra schreef:
Aan mensen in het ov die hun mondkapje half dragen. Draag hem gewoon, of regel die gezondheidsverklaring.

Niet iedereen krijgt een gezondheids verklaring

Ik ga hem wel aanvragen trouwens, maar op mijn werk heb ik er toch niks aan want je moet verplicht een mondkapje dragen