Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Nee, helaas! Ik kan ook best wat autotypes herkennen maar dat is ook niet blijven hangen. Klein en blauwNog steeds fikse spierpijn en nu ook hoofdpijn.
Sterkte Lestrange dat lijkt mij echt vreselijk.
Cullachino, kenteken onthouden? Dan echt melding maken bij de politie. Mochten ze dan staande gehouden worden ( kan ook op een andere dag zijn) word die melding meegenomen in wat er dan ook dat moment aan de hand is.
Taartje wat enorm balen van je trui zeg.
karuna schreef:Waar ik me al langer aan erger maar nu echt lastig is geworden dat ik geen enkele gratis auto banden pomp meer kan vinden. Overal 50 cent of een euro om lucht te pakken. En ivm grotere banden die veel druk nodig hebben bij sommige pompen zelfs twee keer geld in moeten werpen om ze op druk te krijgen.
Gewoon heel naar zeker als het om de verkeersveiligheid gaat. Daar waar ik tot voor kort altijd heen kon vraagt nu gewoon een euro voor 1,5 minuut lucht![]()
en waar het daar altijd erg druk was zie je er nu geen mens meer staan lucht pakken. En tanken daar dan ook niet meer omdat ze er toch zijn.
Ik heb nu wel een eigen luchtpomp maar na een band is de puf bij mij op fysiek. Kan geen pomp vinden die tot 5,2 bar kan gaan die niet mega groot is of een aparte aggregaat nodig heeft.
karuna schreef:Waar ik me al langer aan erger maar nu echt lastig is geworden dat ik geen enkele gratis auto banden pomp meer kan vinden. Overal 50 cent of een euro om lucht te pakken. En ivm grotere banden die veel druk nodig hebben bij sommige pompen zelfs twee keer geld in moeten werpen om ze op druk te krijgen.
Gewoon heel naar zeker als het om de verkeersveiligheid gaat. Daar waar ik tot voor kort altijd heen kon vraagt nu gewoon een euro voor 1,5 minuut lucht![]()
en waar het daar altijd erg druk was zie je er nu geen mens meer staan lucht pakken. En tanken daar dan ook niet meer omdat ze er toch zijn.
Ik heb nu wel een eigen luchtpomp maar na een band is de puf bij mij op fysiek. Kan geen pomp vinden die tot 5,2 bar kan gaan die niet mega groot is of een aparte aggregaat nodig heeft.
Pandora2 schreef:iirrssjjee schreef:De B&B waar mijn man en ik nu verblijven, serveren ontbijt vanaf 09.00u. Thuis ontbijt ik altijd tussen 6.30u en 7.30u (afhankelijk van hoe laat ik moet beginnen met werken). Dus ik heb me nu toch een trek!! Nog maar 20 minuutjes!
![]()
Dat zou voor mij ook een ramp zijn. Ik denk dat ik omval dan.
Ik zou alvast een broodje meejatten voor morgenvroeg![]()
Smakelijk voor zo meteen dan maar !
Loeky01 schreef:karuna schreef:Waar ik me al langer aan erger maar nu echt lastig is geworden dat ik geen enkele gratis auto banden pomp meer kan vinden. Overal 50 cent of een euro om lucht te pakken. En ivm grotere banden die veel druk nodig hebben bij sommige pompen zelfs twee keer geld in moeten werpen om ze op druk te krijgen.
Ik weet niet in welke regio je zit, maar de Hanex in Veghel heeft gratis lucht en stofzuigers. Ik pomp daar ook altijd m’n banden op na het wassen van mijn auto. Maar niemand zal er wat om geven als je je auto daar niet laat wassen en wel oppompt gok ik zo hoor.
karuna schreef:Lucht is voor mij raar omdat het wel verkeersveiligheid te maken heeft. En mensen daardoor sneller met te zachte banden blijven rondrijden. En als ik nu alle banden rondom kan doen zou nog wat zijn. Maar ook alleen controle of er lucht inmoet kost geld