Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:55

Merlen schreef:
Leerkracht van de fotografie opleiding die het sd-kaartje van mijn dochter's nieuwe camera gebruikt heeft om aan te tonen dat dit niet in alle openingen van een kaartlezer past.
Nu is er iets mis met het sd-kaartje.
Gebruik verdorie als leerkracht je eigen spullen of die van school.

Vergoeding aanvragen. Nu zijn sommige SD kaarten niet heel duur natuurlijk maar het gaat om het idee. Ik zou gewoon eens bellen naar school.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:55

Nayomie schreef:
Dat ik gewoon echt niet snap dat mensen zo gigantisch dom zijn, en tegelijkertijd echt zwaar arrogant en geen verantwoordelijkheid met zich mee kunnen dragen.

:(:) Iets met kleuterklasniveau

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:00

Niobe schreef:
Is het een fotografische basisschool? Wat een raar demonstratie idee

Een klas van 15-jarigen,2de jaar fotografie.

TessaxQuincy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:08

dat ik vanmorgen weer helemaal stressde om stage en bijna niet heen ging maar dat het uiteindelijk wel leuk was. |o :o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:28

TessaxQuincy schreef:
dat ik vanmorgen weer helemaal stressde om stage en bijna niet heen ging maar dat het uiteindelijk wel leuk was. |o :o

Wat goed dat je gegaan bent! +:)+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:34

Mensen op een Facebook groep waar ik in zit.. Het is verder een fijne groep hoor heb er veel aan , maar sinds een bepaald iemand beheerder is geworden is het soms heel irritant.

Gaat ook over mensen in veel kampen met angst. Maar elke dag weer wat anders opzoeken en er niks aan willen doen en afschuiven gaat je niet beter maken.... Gelukkig zijn het maar enkele.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:43

Zertab schreef:
Dat ik weer een lading chips naar binnen heb gewerkt.

Tegelijkertijd jaloers, maar ook weer niet want ik probeer ook op mijn gewicht te letten.

De chips roept

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:45

Ik had net een halve zak chips op en mama zei dat ik een vetrol kreeg -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:52

Zo draaierig en duizelig. Vertrouw mijn eigen lijf niet en ben alleen thuis. Kon net al niet goed mijn hoofd a recht houden op de bank. Iets klopt er niet. Kan niet naar mijn ouders (op vakantie) en naar mijn vriend / hij bij mij is ook geen optie.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 21:03

Marije, het sector instituut voor de transport heeft dit jaar geen evenementen meer, maar misschien dat ze je direct kunnen koppelen aan een werkgever. Zo heeft een vriendin van mij t ook gehaald. En je kan bij veel direct fulltime aan de gang in een B wagentje terwijl je je rijbewijs dus haalt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-20 21:22

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:
Airco in de trein op standje vrieskist. :brr:

De zoveelste persoon met mondkapje onder zijn neus. Echt mensen, hoe moeilijk is het?

Voor mensen met bril is t kiezen, of niks kunnen zien, of geen mondkapje over de neus...

Deze man had alleen geen bril :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 21:51

MarlindeRooz schreef:
Zo draaierig en duizelig. Vertrouw mijn eigen lijf niet en ben alleen thuis. Kon net al niet goed mijn hoofd a recht houden op de bank. Iets klopt er niet. Kan niet naar mijn ouders (op vakantie) en naar mijn vriend / hij bij mij is ook geen optie.

Misschien is er een vriendin of collega die je kunt inseinen? Zodat je in geval van nood iemand kunt bereiken die dan naar je toe zou kunnen komen voor hulp als het niet goed gaat?

Sterkte in elk geval, doe voorzichtig! :(:)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:02

Dat op het werk niemand afstand houdt terwijl er dichtbij corona is. Voel me echt niet veilig :x

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:07

MarlindeRooz schreef:

Heb je cola in huis of nog beter red Bull? Paracetamol? Laatste keer dat ik zo duizelig was met hoofdpijn snakte ik hier naar.

Iets met suiker dip/ lage bloeddruk en oververmoeidheid.

Heeft bij mij 1 1/2 dag aangehouden daarna kon ik s avonds weer wat eten omdat ik weer rechtop kon staan zonder om te vallen van het duizelen.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:11

Wegwerkzaamheden waar niemand aan het werk is. Zowel op de heen als terug weg van mijn werk op meerdere plekken.
Maar dan wel een snelheidsbeperking hebben staan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:27

Seventje schreef:
MarlindeRooz schreef:

Heb je cola in huis of nog beter red Bull? Paracetamol? Laatste keer dat ik zo duizelig was met hoofdpijn snakte ik hier naar.

Iets met suiker dip/ lage bloeddruk en oververmoeidheid.

Heeft bij mij 1 1/2 dag aangehouden daarna kon ik s avonds weer wat eten omdat ik weer rechtop kon staan zonder om te vallen van het duizelen.

Of vanilla ijs/dextro.

En als je het echt niet vertrouw en denk dat het fout ga bel 112 mocht het nodig zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 00:13

Verderop is al de hele middag een hond aan het blaffen. Het is een grote hond met een vrij zware blaf. Nog nooit eerder gehoord sinds gisteren zou haast denken dat er wat is...

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 06:10

Dat ik echt het gevoel heb dat ik niet geslapen heb en dat het nog midden in de nacht is... dit wordt een topdag :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 06:43

Dat ik koorts heb en m'n moeder nu chagrijnig is want zij denkt gewoon heen gaan en ik eerst wil bellen om te melden en te vragen of ik heen mag, en ik me ook poedersuiker voel omdat het m'n 2e dag stage is. :\

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 06:55

TessaxQuincy schreef:
Dat ik koorts heb en m'n moeder nu chagrijnig is want zij denkt gewoon heen gaan en ik eerst wil bellen om te melden en te vragen of ik heen mag, en ik me ook poedersuiker voel omdat het m'n 2e dag stage is. :

Gewoon afbellen en de GGD bellen voor een test. In mijn ogen het enige dat je überhaupt kan doen.

Beterschap!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 06:59

Dat het buiten gewoon nog niet licht is...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:04

Dat mijn huiskippen in de kattenbench liggen en de pleegkitten in de kippenkooi.
Niet zo erg maar die heeft ze nu als kattenbak gebruikt _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:05

Zebrastreep schreef:
Verderop is al de hele middag een hond aan het blaffen. Het is een grote hond met een vrij zware blaf. Nog nooit eerder gehoord sinds gisteren zou haast denken dat er wat is...

Of die mensen hebben sinds kort een hond?

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Voor mensen met bril is t kiezen, of niks kunnen zien, of geen mondkapje over de neus...

Deze man had alleen geen bril :+

Nee okay. Maar als antwoord op je 'hoe moeilijk is het', dat kan dus een overweging zijn.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:06

TessaxQuincy schreef:
Dat ik koorts heb en m'n moeder nu chagrijnig is want zij denkt gewoon heen gaan en ik eerst wil bellen om te melden en te vragen of ik heen mag, en ik me ook poedersuiker voel omdat het m'n 2e dag stage is. :

Rivm en ggd zijn vrij duidelijk over koorts. Dus ik zou zeker bellen. Als bedrijf zou ik niet blij zijn als je wel gewoon komt.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 07:09

lenaa_tje schreef:
TessaxQuincy schreef:

Rivm en ggd zijn vrij duidelijk over koorts. Dus ik zou zeker bellen. Als bedrijf zou ik niet blij zijn als je wel gewoon komt.

Nee klopt, dat begrijp ik ook maar mijn moeder blijkbaar niet, die vroeg zich al af waarom ik uberhaupt m'n temperatuur had gemeten. Ben nu aan het proberen te bellen maar er wordt nog niet opgenomen. Er werd gister ook al een collega naar huis gestuurd want die had last van kriebelhoest dus moest naar huis.