Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Als iedereen die niet werkt nou gewoon eens niet in het weekend naar de winkel gaat, zou al veel schelen
Verbaas ik me bij de bejaarden ook over, hele week de tijd en lopen ze op de drukste momenten in de winkel. Zit iedereen daar vwb corona rekening mee te houden
miccamaaike schreef:Wij waren vrijdagmiddag in Zwolle in de Ikea. Was prima te doen. Liep een bejaard stel met mondkapjes op in de winkel. Prima dan let ik nog beter op dat ik afstand hou. Maar die mensen deden met toch een potje panisch. Ga dan niet in de zomervakantie, op vrijdagmiddag naar de Ikea. Er zijn rustigere momenten.
Net een pak met 50 mondkapjes besteld bij bol.com, die kunnen mooi mee naar Oostenrijk.
In Duitsland bij de tankstations moet je ook een mondkapje op neem ik aan?
Relaxed schreef:Als iedereen die niet werkt nou gewoon eens niet in het weekend naar de winkel gaat, zou al veel schelen
Verbaas ik me bij de bejaarden ook over, hele week de tijd en lopen ze op de drukste momenten in de winkel. Zit iedereen daar vwb corona rekening mee te houden
Loolotte schreef:Wij zouden dus eigenlijk overmorgen naar Antwerpen gaan, maar twijfel of dat nu nog kan.. Iemand ervaring met geld terugkrijgen (hotel + treintickets)? Ik kan via de zoekfunctie het niet echt vinden..Ga morgen sowieso de NS en het hotel bellen maar weet niet waar ik recht op heb nu.