Captain schreef:Jammer dat je niet meer op latere leeftijd kunt aborteren.
Het kán wel... Maar ja, die consequenties als je gepakt wordt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Jojoju schreef:Hahahaha ja, het is ingewikkeld hier in huis
Deze onduidelijkheid ligt meer aan jouw manier van typen, ben ik bang.
Jojoju schreef:Goed, de oudste dochter van mijn man heeft ook een zoontje,nu 1,5. Die zijn nu hier, en dat is echt niet leuk.
Ten eerste heeft het kind een getto naam wat al tenenkrommend is. Is druk, gooit alles overhoop, is chronisch oververmoeid en daardoor nog drukker.
Ik irriteer me dood aan de omgang tussen ouders en kind, dutjes? Nee dat wil hij echt niet. Nageltjes knippen? Oh nee, dat wil hij niet dus ja, dan krabt hij zichzelf maar open. Gaat pas om 21.00 naar bed in de avond, draagt alleen maar merkkleding en krijgt vrijwel altijd zijn zin. Nee, dat wordt echt een toevoeging voor de maatschappij.
Berdien schreef:Ik snap het nog steeds niet geloof ik![]()
Mijn onder buurvrouw blijkt zwanger en ze zijn gisteren verhuisd. HoeraWas al bang dat ze hun eigen gegil tijdens de seks zouden in ruilen voor babygekrijs. Nu maar hopen dat de nieuwe buren kindervrij en geluidsarm zijn
Relaxed schreef:Sowieso niet echt chique om zo over je stiefdochter te praten
Captain schreef:Niet heel aardig om zo met z'n allen af te geven op een situatie waar ze waarschijnlijk ook niet zo voor gekozen heeft. Iedereen is hier welkom toch?
Behalve natuurlijk de loedermoeders 'dat doet mijn Tycho nieeeeeeeeet, je krijgt er zoooooveel vopr terug. Omg!'