
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Geen postnl maar GLS ergernis deze keer.
Maandag morgen iets besteld bij een Duitse webshop met levering 1 tot 2 dagen. Tis nu vrijdag en EINDELIJK onderweg voor uitlevering.
Vanmorgen tijdslot gekregen van 11-13. Dat werd 11:15-13:15.
Kijk net, wordt het 12:35-15:35.
Ik kan dus geen kant op terwijl het nu super lekker weer is en vanmiddag gaat plenzen![]()
Heb het pakket echt nodig, dus kan het niet permitteren de bezorger te missen.
Had dus uiterlijk woensdag al geleverd moeten zijn volgens de "regels" van de webshop. Kan er in komen dat het een dag langer duurt vanwege buitenland zending, maar maandag ochtend besteld, werd pas dinsdag avond verzonden ipv gelijk dezelfde maandag. Ligt vervolgens 2 dagen stil bij GLS en nu is de bezorging dus wéér verlaat.
Froukje schreef:mvdende schreef:Geen postnl maar GLS ergernis deze keer.
Maandag morgen iets besteld bij een Duitse webshop met levering 1 tot 2 dagen. Tis nu vrijdag en EINDELIJK onderweg voor uitlevering.
Vanmorgen tijdslot gekregen van 11-13. Dat werd 11:15-13:15.
Kijk net, wordt het 12:35-15:35.
Ik kan dus geen kant op terwijl het nu super lekker weer is en vanmiddag gaat plenzen![]()
Heb het pakket echt nodig, dus kan het niet permitteren de bezorger te missen.
Had dus uiterlijk woensdag al geleverd moeten zijn volgens de "regels" van de webshop. Kan er in komen dat het een dag langer duurt vanwege buitenland zending, maar maandag ochtend besteld, werd pas dinsdag avond verzonden ipv gelijk dezelfde maandag. Ligt vervolgens 2 dagen stil bij GLS en nu is de bezorging dus wéér verlaat.
Omg.. Echt jij moet of geduld leren hebben of gewoon naar een fysieke winkel gaan.
Het komt verdorie uit Duitsland, dan is het toch logisch dat het meerdere keren gesorteerd moet worden en dus langer bij GLS 'ligt'.
En wees blij dat ze je tijdvak aanpassen in plaats van 1 uur aanhouden en pas om 4 uur bezorgen want dan was je ook boos geweest.
Froukje schreef:Maar dan moet je over de webshop gaan klagen en niet de vervoerder.
mvdende schreef:Froukje schreef:Maar dan moet je over de webshop gaan klagen en niet de vervoerder.
Mijn ergernis vandaag over de vervoerder was dat het tijdslot steeds aangepast werd. In totaal een keer of 4 aangepast vandaag![]()
Daar is erg lastig rekening mee te houden, als je een redelijk drukke planning hebt die dag.
mvdende schreef:Froukje schreef:Maar dan moet je over de webshop gaan klagen en niet de vervoerder.
Mijn ergernis vandaag over de vervoerder was dat het tijdslot steeds aangepast werd. In totaal een keer of 4 aangepast vandaag![]()
Daar is erg lastig rekening mee te houden, als je een redelijk drukke planning hebt die dag.
purny schreef:Precies. Als je een drukke dag hebt, bestel dan niet.
Ik laat alleen pakketjes komen als ik vrij ben of tijd heb.
purny schreef:Nee als ik zie dat de levertijd 2 dagen is dan kijk ik of ik een drukke dag heb.
MyWishMax schreef:Heeft 1 van jullie ervaring met pakket wat dus weg is? Volgens pakketdienst bezorgd op tijdstip dat ik wel thuis was maar er is niet aangebeld en zelfs de hond heeft niet geblaft.
Maar waar het dan wel is? Of neergelegd en door iemand anders meegenomen? Of überhaupt niet bezorgd? En dan maar contact opnemen met de winkel en hopen dat zij het oplossen
MyWishMax schreef:Heeft 1 van jullie ervaring met pakket wat dus weg is? Volgens pakketdienst bezorgd op tijdstip dat ik wel thuis was maar er is niet aangebeld en zelfs de hond heeft niet geblaft.
Maar waar het dan wel is? Of neergelegd en door iemand anders meegenomen? Of überhaupt niet bezorgd? En dan maar contact opnemen met de winkel en hopen dat zij het oplossen