Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NatasjavE schreef:elinedeau95 schreef:Dat katten net zoals honden lekker belasting moeten gaan betalen + op eigen terrein houden.
Mensen nemen een kat? Prima maar moet niet mijn overlast worden.
En op eigen terrein en belasting?
Prima...maar hond ook niet meer je eigen terrein af en lekker op de hondenbak poepen![]()
![]()
![]()
Als een kat niet buiten komt vind ik dat er ook geen kattenbelasting hoeft te zijn.
Foaly schreef:Ik heb er nog eentje, die vooral rond Kerst opduikt. Heb m ook in het kerstliedjes topic geplaatst maar hier past ie denk ik beter
Van mij mag Pentatonix in z'n geheel het raam uit want a) Hallelujah is GEEN kerstnummer (echt. lees de lyrics en denk even na of een nummer dat geschreven is door Leonard COHEN uberhaupt wel christelijk is) en b) When You Believe is ook geen kerstnummer (zelfde verhaal eigenlijk, het komt uit de Prince of Egypt en gaat over de uittocht van het Joodse volk uit Egypte. Heeft geen hol met Kerst te maken) en je maakt mij niet wijs dat je wel bv. Frans kunt leren om te zingen, maar geen Hebreeuws (al is het maar fonetisch) en het dus maar weglaat
Sorry hoor. Maar als je dat basic inzicht niet hebt in wat je aan het zingen bent, verlies je voor mij wel enige (alle) geloofwaardigheid
Foaly schreef:Ik heb er nog eentje, die vooral rond Kerst opduikt. Heb m ook in het kerstliedjes topic geplaatst maar hier past ie denk ik beter
Van mij mag Pentatonix in z'n geheel het raam uit want a) Hallelujah is GEEN kerstnummer (echt. lees de lyrics en denk even na of een nummer dat geschreven is door Leonard COHEN uberhaupt wel christelijk is) en b) When You Believe is ook geen kerstnummer (zelfde verhaal eigenlijk, het komt uit de Prince of Egypt en gaat over de uittocht van het Joodse volk uit Egypte. Heeft geen hol met Kerst te maken) en je maakt mij niet wijs dat je wel bv. Frans kunt leren om te zingen, maar geen Hebreeuws (al is het maar fonetisch) en het dus maar weglaat
Sorry hoor. Maar als je dat basic inzicht niet hebt in wat je aan het zingen bent, verlies je voor mij wel enige (alle) geloofwaardigheid
CharleyT schreef:Foaly schreef:Ik heb er nog eentje, die vooral rond Kerst opduikt. Heb m ook in het kerstliedjes topic geplaatst maar hier past ie denk ik beter
Geweldig, hoe bedenk je het. Misschien is het je nog niet opgevallen maar Kerst en christelijke feest zijn al lang geleden losgekoppeld van elkaar. De oorsprong was ooit de geboorte van Jezus, maar dat is allang verdwenen voor een groot deel van de Kerst liefhebbers.
Je laatste zin in daar het bewijs van, bepaald niet christelijk.
Sheran schreef:Supervixen schreef:Mijn mening: alle namen die beginnen met de klank
'Dj' zijn tokkie namen.
Djayden, Jayden, Djyliano, Jayvano, Djace, Jay, enz..
Vreselijk gewoon.
Sorry als iemand hier zijn kind zo heeft genoemd.
John? Jim?