Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anna79 schreef:Hmmm, ik maak me nu al zorgen over het avondrondje met de hond. Onze hond is superzindelijk en gaat echt niet in de tuin. Misschien proberen voor huis op het gras als ze dat wel wil. Ik vind het maar niks, het gaat hier zo tekeer en volgens buienradar gaat dat wel door tot een uur of 1 a 2.
Pandora2 schreef:Rauka schreef:Ik zit in Spanje te wachten op het vliegtuig naar Brussel. Had verwacht dat de vlucht gecanceld zou worden maar het lijkt erop dat we gaan. Landing om 17:30 precies op het hoogtepunt.
Avontuur...
Ik hoop dat jullie ondertussen aan de grond staan.
Ze bleven daarnet nogal ter plaatse hangen![]()
Ik word al mottig als ik het zie
Daken van verschillende ziekenhuizen weggewaaid, een kraan op een ziekenhuis gevallen, veel zonnepanelen de lucht in, dak van de Ghelamco arena foetsie, een dorpskern ontruimd omdat de kerktoren op instorten staat,...
De natuur gaat nogal tekeer.
Citaat:Ga niet naar buiten'
De Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland roept iedereen op om vrijdag niet naar buiten te gaan, als dat niet nodig is. "De situatie buiten is gevaarlijk. Voorkom onnodig letsel door rondvliegende takken en objecten", stelt de veiligheidsregio via Twitter.
karuna schreef:Noord/oost gelderland. Het wordt hier alleen maar erger ipv minder lijkt hetCitaat:Ga niet naar buiten'
De Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland roept iedereen op om vrijdag niet naar buiten te gaan, als dat niet nodig is. "De situatie buiten is gevaarlijk. Voorkom onnodig letsel door rondvliegende takken en objecten", stelt de veiligheidsregio via Twitter.
Omroep gelderland bericht