Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quera schreef:Volgende week eens vragen of ik het aanprikken van Mn port a cath mag filmen
Bubblewrap schreef:nine1987 schreef:Luguber niet in letterlijke zin, want niemand loopt letsel op, maar ik vind het persoonlijk wel luguber als je er verder over nadenkt..
Er staat op dumpert dus een filmpje over een gozer die een baksteen door de ruit van een rijdende vrachtwagen gooit..
Er zijn ook situaties bekend van stenen die vanaf bruggen op auto's worden gegooid. Ik kan geen recente nieuwsberichten vinden, maar in het verleden zijn er al mensen op die manier overleden. Ook eens een verhaal gelezen van een hulpverlener die bij een dergelijk ongeval kwam.
Onali schreef:Je ziet niks bij een port a cath.
Het is een aanprikpunt vlakbij je sleutelbeen, maar er komt geen bloed bij aan te plas omdat je niet in een vat prikt. Je prikt in een kleine appaatje onder de huid die verbonden is met een ader.
Dit om de aders in je armen te ontlasten en littekenweefsel tegen te gaan.
Neonlight schreef:Filmpje van die wormbesmetting is overigens al een aantal maanden oud. Staat ook een IM topic op bokt voor dit veulen. Had bij het zien van het filmpje nog niet door hoe oud het dier was. En dan zijn er nog DA-en die geen wormenkuren zonder mestonderzoek geven voor veulens, die diertjes moet je echt preventief ontwormen.
quera schreef:Ik heb ook een naaldenfobie. Handig als kankerpatiënt![]()
Maar iemand anders prikken... jaaaaaa graag
Jolliegirl schreef:wendy1987 schreef:Als jullie lugubere wonden willen zien bij mensen heb ik er nog el 1 van mezelf...![]()
Maar komen weer gekke dingen voorbij!! Ik lees weer mee!
Kom maar doorrrrrrrr....
Sanet schreef:Dit vind ik echt heel vies:
https://www.facebook.com/18290526846297 ... =e&sfns=mo
Linkje van kliniek Emmeloord met heel veel wormen...