Ik had veel geluk dat mijn moeder 3dgn per week graag wilde oppassen. Kon ik lekker blijven werken

Maar als dat niet gaat zou ik denk ik ook kiezen om (tijdelijk) te stoppen. Een kind wat in alle rust kan opgroeien (als dat dus nodig is) is echt heel wat waard. Zo zielig als ze steeds overprikkeld zijn.
Of misschien als je wel graag wilt blijven werken kun je nog kijken naar een gastouder? Dat is meestal wel kleinschaliger.

had een super toffe trui van Vingino gekocht en alvast in de kast gelegd voor ‘later’. Laatst even de kast door om maten te vergelijken zie ik dat die trui op het achterpand vol met hele vieze vlekken zit
gewoon zo vanuit de winkel opgestuurd, echt bizar. 1x wassen hielp niet. Nu eerste anti vlekken middel en als dat niet helpt dan maar eens kijken naar dr Beckmanns. Echt super slecht vanuit de winkel want hij is vanuit de doos, recht voor me gehouden en bekeken en de kast in gegaan.
helemaal Gallisch word ik er van. Afgelopen jaar van de 52 weken 40 ziek geweest denk ik na de opvang. Variërend van een simpele verkoudheid tot meerdere griepvarianten met torenhoge koorts en oogontstekingen. Ik hoop zó dat dat binnenkort eens klaar is! En dan op het CB: hij ademt wel veel door zn mond zie ik nu. Dat maakt hem wel bevattelijker voor virussen dus wellicht dat jullie daar een beetje mee bezig willen. Ja lekker ding, zn neus zit van voor tot achter dicht hoe had hij dan adem moeten halen 

Hopelijk krijg je de vlekken er toch nog uit.