Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Nee vind ik niet. Daar ben je ook vriendinnen voor, om met elkaar mee te leven. Voor hen is het heel belangrijk. Achteraf klagen vind ik ook flauw opgemerkt, want daar is dit forum juist voor. Lekker klagen bij gelijkgestemden. Oh wacht...
speedfiets_2 schreef:Ik ben nog steeds verbaasd dat twee van die snotapen hun snoepgoed tussen mijn boodchappen gooiden. En dan de kassamevrouw raar an kijken dat ze geen geld hebben als ik hun rotzooi er tussen uitpluk. Want ja ze hadden geen geld
Mars schreef:Das helemaal wat speedfiets! Ik had t afgerekend en in mn eigen tas gegooit
speedfiets_2 schreef:Ik ben nog steeds verbaasd dat twee van die snotapen hun snoepgoed tussen mijn boodchappen gooiden. En dan de kassamevrouw raar an kijken dat ze geen geld hebben als ik hun rotzooi er tussen uitpluk. Want ja ze hadden geen geld
Joolien schreef:sanso schreef:Pareltje is het hé Mars![]()
Ik zie dat soort rotzooi zo vaak bij mensen thuis hangen (inclusief bij mijn moeder) of van die super kitsch bordjes met die HOME letters
Die had ik van mn moeder grhad, bij ons stond er steeds MOEH
NoeskaMoos schreef:Urgh de Lidl actie is ook weer begonnen.
In mijn eentje moet ik echt mijn best doen om een volle spaarkaart te krijgen, en ik wil die schattige kersjes of bloemkool gewoon zelf ja. Dus wegwezen met je "heeft u nog zegeltjes?" kinders
NoeskaMoos schreef:Urgh de Lidl actie is ook weer begonnen.
In mijn eentje moet ik echt mijn best doen om een volle spaarkaart te krijgen, en ik wil die schattige kersjes of bloemkool gewoon zelf ja. Dus wegwezen met je "heeft u nog zegeltjes?" kinders
Varekaj schreef:Die snoep had ik gewoon zelf meegenomen dan. Gegeven is gegeven![]()
Het fenomeen van de spaargekte bij jullie in NL kennen we in B niet. Ouders vragen bij elkaar en familie om mee te sparen, je ziet het op FB voorbij komen als mensen nog zoeken/willen ruilen. Maar de toestanden met hekkens en dergelijke in een supermarkt heb ik werkelijk waar nog nooit gezien of meegemaakt.
MarcoBorsato schreef:Bloodymary schreef:Het valt gewoon op sinds deel 2 van deze reeks is aangemaakt. Voorheen was dat veel minder, bijna niet. En ik snap dat mensen zich aangevallen voelen, of eigenlijk ook weer niet. Voor moeders zijn genoeg topics om leuk over de kinderen te praten.
Ik denk dat het juist erg verminderd is. En ik voel me niet aangevallen hoor, ik trek me er weinig van aan. Ik voel me niet weggejaagd