voor mijn SS: woensdag is de enige dag in de week dat we beide de hele dag niet thuis zijn... dus het liefst ontvang k het pakket op een andere dag! maar ik snap dat hier niet altijd rekening mee kan worden gehouden, en daarnaast is er ook niet altijd een pijl te trekken op postnl. maar k dacht ik meld t wel even!
zou mijn SS net als elk jaar aan de organisatoren willen doorgeven op welke dag mijn pakket bezorgd wordt?
ik woon op een recreatiepark en alle pakketjes worden bij de receptie bezorgd. ik weet dus niet wanneer hij er is, en als hij leuk ingepakt is kan het maar zo zijn dat iemand hem meeneemt
Anoniem
Geplaatst: 06-12-18 15:29
Goed ben van de schrik bekomen
De deur ging en opeens werd dit in mijn handen gedrukt :
He Direct Dees en Ynske appen maar die leken onschuldig
Nadat ik toch maar de doos heb opengemaakt kwam dit eruit :
Snap er nog steeds weinig van , ingeving is Alwiene maar die doet niet mee .
Heb geen hint gevonden en vraag mij vooral af waarom ik dit pakket kreeg , ik ben aaridg gestalkt . Alles is een schot in de roos .
Beste secret secret santa , wie je ook bent bedankt !
Niet alleen is Rebecca hierdoor van de leg, ik ben dus helemaal aan de stuiter hierdoor
ontherun
Geplaatst: 06-12-18 15:48
M_D_H schreef:
IK WIL OOK
Niet alleen is Rebecca hierdoor van de leg, ik ben dus helemaal aan de stuiter hierdoor
Ik wil ook al cadeautjes...... Maar mijn santa vond al dat ik ongeduldig ben dus ik vrees dat ik tot het laatste mag wachten
SpeechLess
Geplaatst: 06-12-18 15:51
Hmm NIET van je secret santa dus.. Dan kan het dus ongeveer nog steeds iedereen zijn
Chantaliiejj
Geplaatst: 06-12-18 15:51
Óohh eerste pakketje en ook nog een niet santa pakketje Er zitten leuke spullen in het pakketje. Leuk Rebecca, Ondanks dat het niet mijn pakket is ben ik ben nu stiekem wel heel erg benieuwd van wie het pakketje afkomstig is. Zo te zien is het wel van een bokker?
Nope… Ik heb er wel serieus over nagedacht om zo iets dit jaar bij jou te doen... Maar ik heb het gelaten toen ik er achter kwam dat zowel mijn ouders als mijn schoonzus een prijsstijging in de sinterklaascadeautjes hadden... Mijn schoonzus zelf een prijsstijging van bijna 170% Dus ik moet deze maand zuinig met mijn geld zijn en dat is nou net iets wat ik totaaaaaalllllll niet kan
Slagroomsoes
Geplaatst: 06-12-18 16:00
Het hoeft ook niet iemand te zijn die mee doet toch?
ynskek
Moderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-18 16:04
M_D_H schreef:
IK WIL OOK