Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:06

Iemand een half uur laten wachten vind ik ook echt niet kunnen, helemaal niet op een eerste date. Kwartier later zou ik nog kunnen accepteren, maar wel alleen als dit ook gecommuniceerd wordt en dat je merkt dat diegene het zelf ook oprecht vervelend vind dat 'ie te laat is.

capopjekop

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 06:35

Gelukkig heeft mijn vriend wel gewacht toen ik te laat was voor onze eerste date :Y) We hadden tot laat gebeld en spontaan de date vervroegd tot de volgende dag. Ik had er zoveel zin in dat ik snachts niet kon slapen. Dag erna dacht ik even in bad. Ben ik in slaap gesukkeld waardoor ik aan de late kant weg ging. Gebeurde er ook nog een ongeluk dus file. Uiteraard heb ik toen meteen gebeld om het uit te leggen. Gelukkig was hij aan het lunchen met zijn vader dus wachten was voor hem nog wel gezellig

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 09:11

j_nine schreef:
nobillity schreef:
Maar weglopen doe ik dan weer niet. Dat durf ik dan niet.

Dat doe ik dan weer wel.
9 van de 10x krijg ik zelfs geen berichtje meer

Dat vind ik zo laag he als ze geen berichtje meer sturen.

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 09:12

capopjekop schreef:
Gelukkig heeft mijn vriend wel gewacht toen ik te laat was voor onze eerste date :Y) We hadden tot laat gebeld en spontaan de date vervroegd tot de volgende dag. Ik had er zoveel zin in dat ik snachts niet kon slapen. Dag erna dacht ik even in bad. Ben ik in slaap gesukkeld waardoor ik aan de late kant weg ging. Gebeurde er ook nog een ongeluk dus file. Uiteraard heb ik toen meteen gebeld om het uit te leggen. Gelukkig was hij aan het lunchen met zijn vader dus wachten was voor hem nog wel gezellig

oh dan voel je je ook echt rot.
Maar als je belt is het ook al anders he. Hij liet 10 minuten dan dat we afgesproken hadden pas weten dat hij later was.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 09:16

Ja dat is wel laat. Dan ga je twijfelen of iemand überhaupt wel gaat komen

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 09:26

capopjekop schreef:
Ja dat is wel laat. Dan ga je twijfelen of iemand überhaupt wel gaat komen

Nou precies dat.
Heb het namelijk wel eens meegemaakt dat je klaar zit en hij een uur vantevoren zei ik kom eraan.
Uur later nog niemand.
Uiteindelijk idd geen berichtje meer gehad. Dan ben je toch klaar met zo iemand.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 10:35

Ohh die heb ik ook gehad, tot 2x aan toe zelfs (tja ik ben nog al vergevingsgezind :o)
En nog steeds probeert hij af te spreken en vind het raar dat ik daar geen zin in heb.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 11:38

ik ben nu al bijna een maandje aan het appen met een leuke jongen. we hebben al een date gehad, dagje Valkenburg. Het klikt echt goed, hij maakt me aan het lachen, is geduldig, en zelfs mijn minder sterke punten vindt hij geen probleem. Hij toont initiatief en heeft mij bij hem thuis al voorgesteld.

Nu willen we aankomende zaterdag wat gaan doen, maar ik ben zo inspiratieloos.... ik heb dat nog nooit echt meegemaakt dat ik met een partner iets ga doen.. iemand leuke ideeën?

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 12:51

BlackBeautyZ schreef:
ik ben nu al bijna een maandje aan het appen met een leuke jongen. we hebben al een date gehad, dagje Valkenburg. Het klikt echt goed, hij maakt me aan het lachen, is geduldig, en zelfs mijn minder sterke punten vindt hij geen probleem. Hij toont initiatief en heeft mij bij hem thuis al voorgesteld.

Nu willen we aankomende zaterdag wat gaan doen, maar ik ben zo inspiratieloos.... ik heb dat nog nooit echt meegemaakt dat ik met een partner iets ga doen.. iemand leuke ideeën?

Ik weet niet waar je woont.
Maar anders is het misschien wel leuk om dagje pretpark te gaan ? (Hier in Brabant met het Corona niet aan te raden haha)
Anders het strand(mits jullie daar beide van houden en als afsluiter ergens lekker eten ?)

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:51

ik woon ook in Brabant! veel activiteiten worden helaas afgelast dit weekend inderdaad.

Dagje strand is leuk!! dat ga ik voorleggen. dankje!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 19:40

Ik ben gewoon gister op date geweest. Ik ben best wel trots op mezelf :+.
Het was wel een man die meer dan 800km ver woont dus ik wist van tevoren dat het opzich nergens op zou uitlopen, dus dat verlaagde de druk. Heel leuke man, en knap ook nog..
Hij gaf een cursus en ik heb het gewoon gevraagd *\o/*.

Mijn laatste date is al jaren geleden vandaar dat ik het wel een Ding vond

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-20 20:56

Stoer dat je het gewoon gevraagd hebt! Hoe was de date?

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 07:16

super leuk sintara, dapper van je!! Hoe was de date? was het voor herhaling vatbaar?

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 12:48

Wat leuk Sintara.
Wat hebben jullie gedaan ?
En wat voor cursus gaf hij ?

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 20:49

Door dat stomme virus zie ik mijn vriendje niet dit weekend.....
Op zijn bedrijf is het vast gesteld, collega van hem ligt al op de intensive care.
Test van mijn vriendje was negatief...de 2de test heeft hij maandag.

Ik weet dat het overmacht is...maar had mij het weekend wel anders voorgesteld :\

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 21:23

Ja was voor m'n werk.. Over een internationale klant die we nu hebben.
De date was zeker leuk! Als hij nou hier woonde.. Hij is zo ver ik weet precies wat ik zoek, maar woont een beetje te ver weg dus.. Hij heeft me wel uitgenodigd naar Berlijn van de zomer :o ik denk niet dat ik er verder wat mee ga doen. Maar het was iig leuk :D en ik heb weer een beetje hoop, ik hoef niet te settelen voor 'makkelijk verkrijgbaar', écht leuke mannen zijn er blijkbaar toch wel.. :D

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 11:06

Hoi hoi,
Ik kom ook even binnen vallen :o
Vraag mij af of jullie het ook lastig vinden dat je nu met de corona crisis niks qua daten kan doen? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap echt wel dat dit eerst voorbij moet en prioriteit heeft maar vraag me af hoe jullie er mee omgaan?
Je kan immers niet spontaan met iemand afspreken, alles is dicht enzv. -O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 12:11

Ja ik vind dat zeeeer lastig, maar aan de andere kant ook even lekker rustig.
Ik ben nu ook vrijwel niet met daten bezig en ook amper op dating sites te vinden.

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 18:39

Ik vind dit dus oprecht één van de lastigste dingen in deze situatie. Al komt dat denk vooral omdat ik nog nooit een relatie heb gehad, maar wel extreem graag wil. Heb in januari en februari best veel gedate via Tinder en ik baal er wel echt van dat dat nu niet kan.

Ik ben nog steeds wel actief op dating apps, maar merk wel dat het daar mega rustig is. Elke keer als ik een leuk gesprek heb van een paar dagen loopt het toch weer dood. Baal er wel van, maar het is ook wel weer logisch omdat je de komende weken sowieso niet kan afspreken.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 20:38

Hier nog een die het lastig vind hoor. Ik heb wel met hem afgesproken, was geen 1e of 2e date. Maar je kan alleen maar wandelen en aangezien ik echt een hekel aan wandelen heb. Ik moet gewoon wat doen op dates. Dus op een laag pitje alles. Hoop niet dat het door deze tijd minder wordt en afzakt.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 07:48

Ik heb het er ook best wel moeilijk mee. Contacten lopen ook moeizaam en hoewel ik aan de ene kant rust voel omdat je nu niet kunt afspreken voel ik aan de andere kant de tijdsdruk meer dan ooit.
Het helpt ook niet mee dat mijn jongere zusje in een relatie zit en een week geleden is bevallen.
Ik voel me vaak best wel eenzaam en down. Ik werk wel nog gewoon vanuit huis, maar dat is druk anders en stressvol dus helpt mekaar allemaal niet.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 07:59

Ik snap je helemaal :(:) al heb ik die tijdsdruk boor kinderen er niet bij.

En als je dan de berichten leest over dat 1,5m de nieuwe norm moet worden in iedergeval het komende jaar dan wordt je (ik tenminste wel) aardig somber ervan.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 08:03

Ik vind het ook niet zo leuk. Net voor de lockdown (BE) begon ik serieuzer te appen met een hele leuke gast. We kende elkaar al een aantal maanden maar ik toonde niet zoveel interesse, normaal gingen we dan ook deze paasvakantie een paar dagen samen doorbrengen. Nu was het afgelopen week 3 dagen radiostilte en hij leek daar niet zo mee in te zitten. Ik heb hem gisteren dan wat uitgehoord en hij heeft zo’n vreemde kronkel in zijn hoofd; hij denkt dat als we nu het komende jaar niet te serieus worden we het veel leuker gaan hebben als we samen in Amsterdam wonen (hij gaat daar studeren op hetzelfde moment dat ik daar stage doe, maar dat is pas over een jaar en puur toeval) toen hij dat zij viel ik een beetje van mijn stoel. Hij deed de laatste tijd al wat arrogant, maar dat tipt toch alles. Heb hem veel plezier gewenst in Amsterdam, alleen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 08:17

Nou Inderdaad, wat een rare gedachtegang

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 08:26

Wat vreemd zeg!
De enige mannen waar ik nu contact mee heb zitten in t buitenland (collega's die daar nu voor werk zitten) ik ga over 3 maanden naar ander land voor een tijd, dus ik ben niet aan het daten ofzo nu. Ben er ook kiet heel erg mee bezig. Bel inmiddels wel regelmatig met 1 van de mannen in t buitenland, dat is wel heel gezellig. Ik heb hem nog nooit gezien, maar ja, gaat voorlopig ook niet gebeuren.