Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hadden tot laat gebeld en spontaan de date vervroegd tot de volgende dag. Ik had er zoveel zin in dat ik snachts niet kon slapen. Dag erna dacht ik even in bad. Ben ik in slaap gesukkeld waardoor ik aan de late kant weg ging. Gebeurde er ook nog een ongeluk dus file. Uiteraard heb ik toen meteen gebeld om het uit te leggen. Gelukkig was hij aan het lunchen met zijn vader dus wachten was voor hem nog wel gezellig capopjekop schreef:Gelukkig heeft mijn vriend wel gewacht toen ik te laat was voor onze eerste dateWe hadden tot laat gebeld en spontaan de date vervroegd tot de volgende dag. Ik had er zoveel zin in dat ik snachts niet kon slapen. Dag erna dacht ik even in bad. Ben ik in slaap gesukkeld waardoor ik aan de late kant weg ging. Gebeurde er ook nog een ongeluk dus file. Uiteraard heb ik toen meteen gebeld om het uit te leggen. Gelukkig was hij aan het lunchen met zijn vader dus wachten was voor hem nog wel gezellig
capopjekop schreef:Ja dat is wel laat. Dan ga je twijfelen of iemand überhaupt wel gaat komen
)BlackBeautyZ schreef:ik ben nu al bijna een maandje aan het appen met een leuke jongen. we hebben al een date gehad, dagje Valkenburg. Het klikt echt goed, hij maakt me aan het lachen, is geduldig, en zelfs mijn minder sterke punten vindt hij geen probleem. Hij toont initiatief en heeft mij bij hem thuis al voorgesteld.
Nu willen we aankomende zaterdag wat gaan doen, maar ik ben zo inspiratieloos.... ik heb dat nog nooit echt meegemaakt dat ik met een partner iets ga doen.. iemand leuke ideeën?
.
.
ik denk niet dat ik er verder wat mee ga doen. Maar het was iig leuk
en ik heb weer een beetje hoop, ik hoef niet te settelen voor 'makkelijk verkrijgbaar', écht leuke mannen zijn er blijkbaar toch wel..