Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:Foaly schreef:Ehm... je weet dat op logo's altijd copyright zit? Voor persoonlijk gebruik zal er vast geen haan naar kraaien, maar toch. Ik zou niet zomaar met het logo van een ander bedrijf op m'n petje gaan lopen.
Het was een pagina waar je gratis logo's vandaan kon halen. Stond niks van copyrights bij of een naam van een bedrijf
Hij lijkt erg op link van hierboven idd maar dat meen ik en rondje omheen
Steeph schreef:Bubblewrap schreef:Ik zag laatst op het station een meid lopen met toffe sneakers. Maar kan ze niet vinden.
De zool was schuin gestreept (zwart/wit), en aan de rechterschoen zat een groot rood label.
Off White Vulcanized?
meintje schreef:_mexx_lady_ schreef:Dagje pottenbakkers workshop gaan doen?
Zelf maken is inderdaad het alternatief, maar heb nu geen keramiekoven die ik makkelijk kan gebruiken. Plus, ik ben bang dat ik het zelf niet goed afsluitbaar kan maken.
Ik ga nog eens verder zoeken straks. Heel erg bedankt voor alle tips!
meintje schreef:Ik kan niet vinden of die luchtdicht zijn?
Ik zag wel een urn die ik erg mooi vind, maar die dingen zijn duuuuur. Voor iets wat misschien maar een jaar in de kamer staat vind ik dat wat zonde.
Edit: deze
[ [url=m/uwIpVy.jpg]Afbeelding[/url] ]
fohadie schreef:meintje schreef:Ik kan niet vinden of die luchtdicht zijn?
Ik zag wel een urn die ik erg mooi vind, maar die dingen zijn duuuuur. Voor iets wat misschien maar een jaar in de kamer staat vind ik dat wat zonde.
De rumtopf die ik heb wel. Is van aardenwerk.
Lootje1991 schreef:[ [url=m/P4q7I9.png]Afbeelding[/url] ]
En zo iets?
meintje schreef:Ik kan niet vinden of die luchtdicht zijn?
Janine1990 schreef:Ik ben al wéken op zoek naar leuke bruine laarzen voor gewoon gebruik (werk etc.)
Ik ben verliefd op de hoge Shabbies van 300 euro en als ik niet 1.86m was had ik ze allang gekocht...
Maar door mijn lengte vind ik het enorm zonde van het geld... Ik draag maar heel erg zelden hakken, omdat ik niet zo heel blij ben met mijn lengte.
Dus als iemand namaak Shabbies weet voor ongeveer 50 euro oké...
Of andere héle leuk hakken...![]()
Maar goed, ik ben benieuwd of hier iemand iets weet...
Ik zoek dus hoog, bruin, plat... En aangezien er bij de meeste hoge laarzen staat dat de schacht wél 35cm hoog is... En mijn rijlaarzen 56cm hoog zijn...Is het meeste dus helemaal niet hoog...
![]()
Wie o wie! Of is er ergens een schoenen-zoek-topic...