Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:24

Blijven swipen, je ziet vanzelf iets blauws

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:30

Ik heb net iemand over de app voor mietje uitgemaakt. Niet met die woorden, maar het komt er wel op neer O:)
Ik had em al eens gevraagd of er geen interesse meer was en toen gaf hij aan dat er wel interesse is maar dat er privé het eea was. Ok, kan ik mee leven. Jammer dat je dat niet gewoon uit jezelf zegt maar Ok. Aangegeven dat ie dan maar af en toe een berichtje moest sturen en ik dat ook zou doen. Nou, we hadden een deal hoor. Uhu.
Dus ik heb nu gezegd dat ik nogal voor l*l sta omdat ik wel berichtjes stuur maar niks terug krijg en dat ie best eerlijk had mogen zijn dat ie geen interesse heeft en dat dat echt zo moeilijk niet is. Wel vriendelijk afgesloten :') maar toch :')
Zo, en nu Next! ~~}>

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 22:54

:wave:
MMIDV schreef:
Ik heb net iemand over de app voor mietje uitgemaakt. Niet met die woorden, maar het komt er wel op neer O:)
Ik had em al eens gevraagd of er geen interesse meer was en toen gaf hij aan dat er wel interesse is maar dat er privé het eea was. Ok, kan ik mee leven. Jammer dat je dat niet gewoon uit jezelf zegt maar Ok. Aangegeven dat ie dan maar af en toe een berichtje moest sturen en ik dat ook zou doen. Nou, we hadden een deal hoor. Uhu.
Dus ik heb nu gezegd dat ik nogal voor l*l sta omdat ik wel berichtjes stuur maar niks terug krijg en dat ie best eerlijk had mogen zijn dat ie geen interesse heeft en dat dat echt zo moeilijk niet is. Wel vriendelijk afgesloten :') maar toch :')
Zo, en nu Next! ~~}>

Hahaha dit had ik ook gister. Jongen appte mij daar in tegen wel vaak, maar hij werd boos omdat ik meerdere jongens als vrienden heb 8)7 en omdat ik best een nuchtere instelling heb begon die helemaal moeilijk te doen of ik dan niet saai was. Alsof je moeilijk moet doen om niet saai te zijn haha :') . Heb hem op een subtiele manier gezegd dat ik daten niet zo zie zitten. Word die boos en stuurt later terug: OK. Nooit meer wat gehoord

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 23:09

Dit dus :D

Afbeelding

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 06:37

Hahahaha Alik! Die had ik er eigenlijk achteraan moeten sturen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:00

Haha dat is een goeie Alik :D

Mijn 2e date gisteren ging niet door, ik heb de hele dag in de sauna gelegen en kwam helemaal gaar thuis. Nu ben ik nog wat herstellende van een burn out en als ik moe ben, ben ik zo moe dat ik sta te trillen op mijn benen. Heb mijn date een berichtje gestuurd of we misschien konden verzetten omdat ik erg gaar was van de sauna, dat viel niet in goede aarde -O- nu had ik hem het verhaal over de burn out kunnen uitleggen maar ik dacht, laat ook maar. Als ik hem echt zo leuk en/of interessant had gevonden had ik er waarschijnlijk meer moeite voor gedaan maar ik heb er eigenlijk weinig zin in dus dat zegt ook genoeg :+ hup weg ermee.

De "date" van 2 weken geleden waar ik vanaf wilde heb ik gisteren netjes een berichtje gestuurd dat ik met het contact wil stoppen, dat viel ook erg slecht -O- meneer was al helemaal verliefd en zag al een hele toekomst samen voor zich en was diep teleurgesteld en verdrietig nu.... dude.... we hebben elkaar 1 keer gezien? :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:02

Jammer Anne van de date van gisteren! Maar als hij idd zo moeilijk doet, doeiiii
En sommige kerels zijn na 1 date al helemaal hoteldebotel :')

Ik zie mijn date zondag weer, duurt nog lang :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:07

Yonker schreef:
Jammer Anne van de date van gisteren! Maar als hij idd zo moeilijk doet, doeiiii
En sommige kerels zijn na 1 date al helemaal hoteldebotel :')

Ik zie mijn date zondag weer, duurt nog lang :o

Haha ja beetje triest, hij vroeg of we elkaar niet evengoed nog kunnen blijven zien? Uhh volgens mij was ik duidelijk :+

Ah voor je het weet is het zondag *\o/* maar als je elkaar echt graag wilt zien duurt dat nog best lang ja haha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:25

Als ik het gevoel heb rustig aan te willen doen weet ik dat het niet goed zit. Ik ken mezelf langer als vandaag, als ik iemand echt heel leuk vind dan wil ik het liefst in de sneltreinvaart en hem zoveel mogelijk zien :):) wel fijn als je dat van jezelf weet, als ik een twijfel bij iemand heb weet ik dat het dus ergens niet goed zit :o

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:27

Mmmmm sauna ....

Bijna of wij vrouwen ook niet dadelijk hottedebottel kunnen zijn.

Tinder heeft me zowaar een zakelijk contact opgeleverd, again ... Alleen jammer dat ik deze wel echt leuk vond. Gisteren zitten "werken" met een gin tonic en tot 12 uur bij hem blijven hangen. Enige nadeel is dat het nu de afweging wordt: business of fun :+ . Samen gaat volgens mij echt niet lukken dus ARGHL *grom* en ik weet bovendien ook niet hoe hij dat ziet of of het voor hem echt puur zakelijk is :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:28

Misschien dat gesprekje gewoon met hem aanknopen?? Dat is wel lastig als t zakelijk wordt :')

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:32

Mja eerst afgesproken om wat te gaan eten, afgesprongen. Toen bleek ik een dienst aan te bieden die ze bij hem in het bedrijf wel kunnen gebruiken. Dus invite gekregen voor een koffie op kantoor, zat ik daar ineens met hem en de HR directeur. Vrij bizar.
Gisteren krijg ik dan ineens "ik heb nog een vraagje, kan kan jij tot thuis komen?". Was iets wat ie gewoon over telefoon ook had kunnen regelen, maar was dus gewoon in zijn woonkamer wat ik ook op zich bizar vond. Ipv te wachten tot vandaag of morgen en dat op kantoor te laten doorgaan :')

Gezien de inhoud van het project ook compleet geen optie om te mixen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:37

Dat lijkt me heel verwarrend haha.. wel grappig dat je elkaar ontmoet en zakelijk iets voor elkaar kunt betekenen, maar dat was niet de opzet natuurlijk in 1e instantie. Ik zou denk ik gewoon vragen aan hem hoe hij er tegenaan kijkt :)
Als je er tot 12 uur (snachts?) zit met een gin tonic bij hem thuis lijkt het me ook weer niet helemaal puur zakelijk?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:45

Nou, ik ben klaar met mijn date van zaterdag.
Reageert heel weinig op Whatsapp. Ze had ook al aangegeven dat ze druk was en onder stress zat van stage, dus dat ze niet heel uitgebreid kon reageren en dit niet persoonlijk was. Maar om dan 3 woorden per dag te reageren op open vragen, terwijl ze savonds wel veel online is, en geen enkele vraag aan mij stelt terwijl ze weet dat ik ook geen makkelijke periode doorgaan... Dan is het op een gegeven moment klaar voor mij.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:46

Ja maar als ik dat op tafel gooi, dan gaat dat professioneel mss ook niet meer werken en dit is op zich natuurlijk wel een contract wat ettelijke jaren kan duren waar het over gaat :+

*grom*

En ja snachts :'), toen besefte ik dat mijn wekker echt om half zes weer ging afgaan ....

Dat klinkt niet als iemand die interesse toont jooproo :( , maar dat ze dat dan ook gewoon even aangeven!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:50

Jooproo: daar zou ik ook klaar mee zijn.. als iemand aangeeft het even erg druk te hebben oké, maar dingen zoals veel online zijn en niks sturen of geen vragen meer terug stellen zegt wel genoeg. Jammer dat ze niet gewoon zegt geen interesse meer te hebben o.i.d., niet netjes!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:55

Wel balen jooproo :(:)
En idd niet netjes van haar..... maar die ben je liever kwijt dan rijk

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 09:57

De deur staat nog op een klein kiertje, maar dan moet het wel vanuit haar komen.
En het was inderdaad fijn geweest als ze gewoon zou zeggen dat ze geen interesse meer heeft.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:13

Op een klein kiertje houden kan geen kwaad maar leg de bal maar bij haar inderdaad.

1 van mijn tindermatches is zaterdag hier in de stad in de kroeg met zijn vrienden.. ik ben echt heel nieuwsgierig naar hem en ben geneigd hem op te zoeken en te gaan bespieden of hij zo leuk is als op de foto's O:) voel me dan wel een beetje een stalker haha..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 10:25

Haha ik zou het doen. :D

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:20

Hier weer dikke Balen. Had exht een leuke match. Leuk app contact etc. Over dates gehad. Een game date. Lekker orgineel.

Wist dat vriendin van mij ook vrienden met hem op facebook was dus ff neuzen. Heeft die blijkbaar een vriendin. Niet cool pfff.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:27

Twilight schreef:
Hier weer dikke Balen. Had exht een leuke match. Leuk app contact etc. Over dates gehad. Een game date. Lekker orgineel.

Wist dat vriendin van mij ook vrienden met hem op facebook was dus ff neuzen. Heeft die blijkbaar een vriendin. Niet cool pfff.

>;) :roll:

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:29

Waarom doen mannen dit toch? *zucht*

Ik heb een cursus mannen begrijpen nodig denk :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:33

Wat een eikel..... heb t ook wel eens meegemaakt, hij wou nog wel afspreken want zijn relatie was saai en zag een avontuurtje met mij wel zitten :')
Ik heb hem dus gezegd dat hij maar wat aan zn relatie moet doen of weggaan bij haar.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:34

jooproo schreef:
Nou, ik ben klaar met mijn date van zaterdag.
Reageert heel weinig op Whatsapp. Ze had ook al aangegeven dat ze druk was en onder stress zat van stage, dus dat ze niet heel uitgebreid kon reageren en dit niet persoonlijk was. Maar om dan 3 woorden per dag te reageren op open vragen, terwijl ze savonds wel veel online is, en geen enkele vraag aan mij stelt terwijl ze weet dat ik ook geen makkelijke periode doorgaan... Dan is het op een gegeven moment klaar voor mij.

Jammer! Je klonk best enthousiast over haar.

Gisteren was echt een dag dat ik me irriteerde aan "date". Als ik me verveel ga ik enorm veel appen, en hij is daar totaal niet van dus gesprekken liepen telkens dood. Maar ik weet dat die irritatie vanuit mijzelf komt en niet vanuit hem omdat hij niet wil o.i.d.
En ik heb mijn agenda te vol gepland, zat te kijken wanneer ik "date" weer kon zien, we komen wel tot een dag maar het zou leuk zijn om dan te kunnen blijven slapen en door mijn eigen planning heb ik het vrij onmogelijk gemaakt (of ik moet vroeg mijn bed uit daar) :')