Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MMIDV schreef:Ik heb net iemand over de app voor mietje uitgemaakt. Niet met die woorden, maar het komt er wel op neer![]()
Ik had em al eens gevraagd of er geen interesse meer was en toen gaf hij aan dat er wel interesse is maar dat er privé het eea was. Ok, kan ik mee leven. Jammer dat je dat niet gewoon uit jezelf zegt maar Ok. Aangegeven dat ie dan maar af en toe een berichtje moest sturen en ik dat ook zou doen. Nou, we hadden een deal hoor. Uhu.
Dus ik heb nu gezegd dat ik nogal voor l*l sta omdat ik wel berichtjes stuur maar niks terug krijg en dat ie best eerlijk had mogen zijn dat ie geen interesse heeft en dat dat echt zo moeilijk niet is. Wel vriendelijk afgeslotenmaar toch
Zo, en nu Next!
Yonker schreef:Jammer Anne van de date van gisteren! Maar als hij idd zo moeilijk doet, doeiiii
En sommige kerels zijn na 1 date al helemaal hoteldebotel
Ik zie mijn date zondag weer, duurt nog lang
jooproo schreef:Nou, ik ben klaar met mijn date van zaterdag.
Reageert heel weinig op Whatsapp. Ze had ook al aangegeven dat ze druk was en onder stress zat van stage, dus dat ze niet heel uitgebreid kon reageren en dit niet persoonlijk was. Maar om dan 3 woorden per dag te reageren op open vragen, terwijl ze savonds wel veel online is, en geen enkele vraag aan mij stelt terwijl ze weet dat ik ook geen makkelijke periode doorgaan... Dan is het op een gegeven moment klaar voor mij.